Ik ben blij dat je er van genoten hebt! De voetballiefhebber werd absoluut verwend!
Het was een wedstrijd van het allerhoogste niveau, waarin alles zat, het was heel aangenaam om naar te kijken maar ik blijf er bij: ook van het voetbal van Atleti kan ik genieten!
Ik ben nooit zo van het terug kijken maar dit was 1,5 uur genieten. Eigenlijk ook de duur van de samenvatting.
Denk wel dat Pep weer eens erg naïef verdedigde met zijn ploeg, als je ziet hoe de 3-2 tot stand komt. Vinicius moet nog 60 meter overbruggen. Zulke momenten kunnen weer eens fataal gaan worden. Al denk ik wel dat City aan het langste eind gaat trekken want Real leunt vooral op de klasse van Benzema, Modric, Vini jr.
Feyenoord was gisteren ook echt genieten. En die sfeer, ongekend. Vond het zo jammer dat ik voor de wedstrijd geen kaartjes kon kopen. Volgende week wordt een hele spannende return.
Toffe affiches ook in de EL en ConL, vind ik. Dessers lijkt eindelijk de voorkeur te krijgen in de spits? Toch een degelijke voetballer, en echt een sympathieke jongen.
Was een geweldige wedstrijd., Ik zelf zat wel in het stadion wat een sfeer,. Heerlijk, Echt genoten,. Alleen jammer dat Jahanbakhsh die 4-2 niet maakt. Want dan stond je al met 1 been in de finale,. Het word volgende week zwaar.
Wat geweldig zeg, uit doelpunten afschaffen. Beste idee, nu nog zuivere speeltijd. Leuke halve finales en wat een ontknoping. City laat het weer eens afweten. Vond ze ook erg matig voor hun doen.
Opnieuw vreemde wissels bij Guardiola, maar dat neemt niet weg hoe geweldig Real Madrid dit jaar is.
Denk op zich ook een mooiere affiche in de finale, andees werd het weer een tactisch spelletje tussen Klöpp en Guardiola die niet altijd het mooiste voetbal brengt.
Hoop op een mooie finale!
Vond de wedstrijd vooral heel spannend. Beide ploegen kwamen toch moeilijk aan echte uitgespeelde kansen en schoten.
Was voor deze halve finale voor Real en ben dus ook blij dat ze door zijn maar vond de rol van de scheidsrechter op een paar momenten toch discutabel. Met name de verlenging waarin Militao tot twee keer toe op de grond heeft gelegen en er maar drie minuten blessuretijd wordt bijgerekent. Daarnaast wordt er na 2:50 afgefloten terwijl Ederson op het punt staat om de bal nog een keer naar voren te pompen.
Maar ach, ben wel blij dat er in ieder geval twee teams uit twee verschillende landen in de finale staan. Vindt dat toch altijd leuker dan twee teams uit hetzelfde land.
Denk dat deze scheidsrechter in geen geval kans maakt om de finale te leiden.
De twee fouten die Casemiro in de eerste helft maakt mocht toch wel zwaarder gestraft worden als je het mij vraagt.
Maar door zijn ervaring blijft hij na de trekfout op Foden zelf minuten liggen zodat hij geen kaart kreeg.
Enfin het is gespeeld, dat Real nu maar de beker pakt.
Zeker een knappe prestatie maar als je dan ziet wat Marseille twee keer laat zien is het ook bedenkelijk. Feyenoord is geen een keer echt in de problemen geweest gister. Zonder Payet is het echt helemaal niks
Beste Belgische forum leden. Wat vinden jullie van de play off opzet in jullie competitie? De nummer 1 hoort toch altijd kampioen te worden en dan de overige clubs play offs voor een Europese ticket?
Het zou jammer zijn als Union St.Gilloise het nog gaat verspelen.
Geld, geld en nog eens geld is het enige wat jammergenoeg nog telt.
Ik ben ook geen voorstander van de play-offs maar zo zit het nu in elkaar en ik vrees dat daar niet direct verandering in komt.
Denk dat vandaag de titelstrijd is beslist en dat we geen sprookje à la Leicester City kunnen verwachten.
Ik gunde het Union echt wel, maar de centen zullen het halen.
Vind ik ook. Het is een unfair en nodeloos ingewikkeld systeem. Het zegt ook al veel dat België ermee begonnen is op het moment dat het in andere landen afgeschaft werd.