Zien jullie dat werken, Haaland bij City? Een spits die het moet hebben van zijn runs in de ruimte bij een team dat rond de 16 van de tegenstander bivakkeert?
En is Adeyemi niet hetzelfde type als Moukoko? Toch ook een rare keuze, dan.
Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe CL-format? Mij lijkt het geen verbetering, en ik snap ook niet hoe ze een competitie gaan opzetten waarin er één grote poule is, maar elk team maar acht matchen speelt.
Haaland is een vrij complete spits hoor. Misschien niet zo compleet als een Kane, maar hij kan prima combineren met andere spelers. In het ergste geval moet hij bij de tweede paal staan en ze er maar intikken.
Adeyemi is juist een vleugelspeler met scorend vermogen. Eigenlijk echt een type speler voor Liverpool dus ik denk niet dat hij en Moukoko heel vergelijkbaar zijn.
Moukoko mag ook weg volgens de laatste geruchten. Ik denk dat Haaland uit eindelijk wel gaat slagen. Het is geen Chelsea waar elke spits flopt. Ben wel benieuwd hoe hij daar gaat spelen, heel ander spel dan bijvoorbeeld bij Dortmund.
De opzet van de CL is heel nadelig voor de kleinere clubs. Die maken zo nog minder kans op een verrassing.
Zijn de Ajax-supporters blij met Schreuder? Bij Club Brugge wist hij geen onuitwisbare indruk na te laten. Sinds wanneer is het trouwens verplicht voor Nederlandse coaches om kaal met stoppelbaard als look te hanteren?
Hier in België leeft toch vooral het gevoel dat Club de titel zou pakken ondanks Schreuder, in plaats van dankzij. Vooral zijn tactische keuzes doen de wenkbrauwen fronsen, en de laatste paar matchen werden met redelijk wat geluk gewonnen.
Schreuder zou juist het tactische brein zijn geweest toen hij als assistent Tadic als valse spits liet spelen. Heeft als hoofdtrainer nog niet erg geïmponeerd. Erfenis van Ten Hag is ook niet echt prettig om te krijgen. Er gaat denk ik veel veranderen. Onana, Mazraoui, Gravenberch gaan zeker weg en ook Tagliafico, Haller, Martinez, Antony en Timber worden genoemd. Zie dat maar eens op te vangen.
De pitch invasion was er voor het laatste fluitsignaal en zou eigenlijk tot een forfaitnederlaag moeten leiden. Ik ben echter wel blij dat Everton in de Premier League blijft.
Wie kan er iets vertellen over Buijs? Die zou de nieuwe trainer van KV Mechelen worden.
Is 4 Jaar lang, Trainer geweest van Fc Groningen,. Heeft het daar redelijk gedaan,. Hij is erg druk langs de lijn,. Hij word niet voor niks vergelijken met Diego Simeone,. Hij is eens geschorst geweest omdat hij 5 gele kaarten had geapakt,. Voor de rest is het een trainer die veel jonge spelers de kans geeft, Maar het is een trainer die geen aanvallend voetbalt speelt,.
Bedankt! Jammer dat hij niet om aanvallend voetbal bekend staat, da’s namelijk wel wat KV Mechelen wilt uitdragen. Bij momenten zijn ze de best voetballende ploeg van België, met veel snelle, korte combinaties. Qua temperament lijkt hij dan wel met de fanatieke aanhang te matchen. Ben benieuwd wat het gaat geven.
Van Bommel is intussen ook bevestigd als trainer van Antwerp. Als voetballer kon ik hem absoluut niet uitstaan, is hij als trainer even onsportief?
Nou Misschien dat hij bij KV Mechelen wel anders gaat spelen,. Misschien gaat hij daar aanvallend voetbal spelen,. Maar bij FC Groningen was het vaak niet aan te zien de wedstrijden,.
Mark Van Bommel als trainer is tot nu toe geen succes,. Bij PSV ontslagen, Bij Wolfsburg ontslagen. Dus vind die keuze opmerkelijk,. Dat Antwerpen bij hem uit komt. Voor Van Bommel is dit wel echt de laaste kans om wat te laten zien als trainer,. Ben erg benieuwd.
Je hebt natuurlijk altijd kans in een finale. Alleen je speelt wel tegen Mourinho. Ik was erbij tijdens de EL finale Ajax-United, je bent gewoon kansloos. Hij heeft je zo geanalyseerd dat hij alle zwakke en goede punten weet. Speelt daar op in en het word enorm zwaar. Hopen dat Feyenoord voor rust scoort dan moet Roma wel.