Algemeen Voetbal Topic

Op papier is Roma wel de favoriet, maar het is inderdaad een finale dus wat dat betreft kan er van alles gebeuren. Zou wel heel mooi zijn. Ben geen fan van Roma qua spelers/spel, Feye maakt zeker een kans.

Kompany plots weg bij Anderlecht, hij zou naar Burnley trekken. Opmerkelijke bestemming, hun voetbal staat toch haaks op zijn filosofie. Ook jammer dat de samenwerking stopt, ik vind niet dat hij al voldoende successen geboekt heeft bij RSCA.

Wellicht hadden ze andere ideeƫn of visie. Hij deed het al een stuk beter dan wat het eerst was toch? Vrij opmerkelijk besluit, er zal ergens een geschil in mening zijn. Altijd moeilijk te achter halen.

Aston Villa ook weer lekker bezig op de transfermarkt. Coutinho vastgelegd, Kamara komt transfervrij over en nu ook Diego Carlos aangekocht.

Waar ik me over verbaas: Leeds koopt voor maar liefst 29 miljoen euro Brenden Aaronson. Had nog nooit van de speler gehoord, haha. Lijkt way too overpaid.

Damn, Villa is wel stappen aan het zetten met Kamara en Carlos erbij. Digne vond ik ook al een topaankoop.

Ja, eens. Die deed het prima bij Everton.

Als je op dit moment kijkt kunnen ze gewoon zo’n formatie neerzetten:
Martinez
Cash - Konsa - Diego Carlos - Digne
Kamara - Luiz
Buendia - Coutinho - Bailey
Watkins

Heb ik begrepen dat de Belgische competitie weer een nieuwe opzet gaat krijgen of is dit niet het geval?

@Begiristain Salzburg heeft wederom weer leuke talenten rond lopen. Camara is de volgende waar veel geld voor gaat worden neergeteld.

Benieuwd wat Villa kan gaan betekenen. Everton heeft onder Brandts ook aardig wat ā€œnamenā€ gehaald maar stond dit seizoen wel tegen degradatie te spelen.

Zelfs Luis SuƔrez word nou hij genoemd bij Astin Villa,. Dat zou toch wat zijn als hij daar heen ging,. Dat Aston Villa krijgt ƩƩn heerlijk team komend seizoen,

Een heerlijke promotiefinale , ADO van 3-0 voor naar 3-3 en 2e rode kaarten aan allebei de kanten, de supporters die het veld op willen en nu gaan we verlengen . Heerlijk voetbal zondag zo

1 like

Net even samenvatting gekeken. Wat een bizarre wedstrijd, haha.

Ja heel bizar , vooral omdat ADO dacht dat ze er al waren en toch met 10 man weggaven, al was die rode kaart wel onterecht van ADO

Was gewoon een domme tweede gele kaart. Dan nog naar je een 3-0 voorsprong niet meer weg geven. Vervolgens laten de supporters zich enorm kennen, wat een schande

Prima resultaat voor Nederland: 1-4 winst tegen Belgiƫ.

Apart hoeveel centrale verdedigers we hebben, haha.

Proficiat aan de Nederlanders hier, maar wat een slechte match van ons zeg…

De keuze om zonder spits te gaan spelen na het uitvallen van Lukaku heeft echt wel bijzonder slecht uitgepakt

1 like

Dit Belgiƫ is toch ook allang klaar. Enorm veel oudjes en de defensie is al een tijdje in de nadagen van zijn carriere. 2018 was geweldig maar daarna bleven de verwachtingen erg hoog

1 like

De Bruyne speelde daarna toch op de spits, of ben ik fout?

Jammer dat je niet met meer passie kan spelen in de derby der lage landen.
Dat je na een lang seizoen geen zin hebt om in de nations league te spelen kan ik begrijpen, maar toch niet met zo een mentalteit als gisteren.
Over de defensie kan ik kort zijn, die kunnen geen poot meer mee.
Boyata kan je niet kwijtraken aan de straatstenen, wat een laagvlieger.
Niettegenstaande een dikke proficiat aan alle Nederlanders op dit forum, jullie hebben ons terug met de voetjes op de grond gezet!:smile:

Ik heb niet kunnen kijken omdat ik zelf aan het spelen was. Was het werkelijk zo slecht van Belgiƫ?

Het was beschamend slecht, wat een teleurstelling voor het uitverkochte stadion.
Als ze zo spelen tegen Polen halen die met gemak 6 op 6.
Denk dat we weer 20 magere jaren tegemoet gaan.