Algemeen Voetbal Topic

Daar gaat hij het ook verpesten, hoor. Dat hij maar wat in de MLS gaat rentenieren, uit de Europese schijnwerpers.

De directeur van Sporting had laatst een interview gegeven waarin hij zei dat die club geen optie is.

Probleem is ook een beetje zoals nu bij Portugal. Uit belang van de ploeg zou je 'm niet altijd opstellen, maar dat kan eigenlijk niet.

Voltallige Juventus bestuur opgestapt en wederom een onderzoek naar fraude. Gaat lekker daar.

De sympathie voor Juve is bij mij al enkele jaren vervlogen. Er zit altijd iets eigenaardigs aan deze club.

1 like

Nu oppassen dat er geen paardenkop voor je deur ligt haha. :smile:

Neuer breekt zijn been bij het skiĆ«n. Daā€™s niet zo handig.

Ik vind het raar dat een profvoetballer dat riskeert door te gaan skiƫn. Meerdere spelers hebben toch in hun contract staan dat dit niet toegestaan wordt door de club?

Zeg maar eens tegen een (zuid-)Duitser, Zwitser of Oostenrijker dat hij niet mag skiĆ«nā€¦ dat gaat niet werken. Ze groeien er mee op en zijn er dan vaak ook zo goed in dat het door de clubs gedoogd wordt. Al is het bij Neuer dus toch misgegaanā€¦

Ik denk wel dat Neuer niet zijn volledige salaris (+/- 18M per jaar) zal ontvangen de komende tijd.

Neuer komt uit de Ruhr regio, die skieĆ«n daar vgm niet zo veel. Al hebben voetballers zoiezo vaak hobbyā€™s die een beetje afwijken van de gemiddelde persoon (golf o.a.).

Klopt het dat de Belgische voetbalbond online een vacature voor bondscoach heeft gepubliceerd, met een begeleidende tekst dat ze op zoek zijn naar iemand die weet wat winnen is? :joy::joy:

Is het eerste wat ik er van hoor?

Het ziet er wel officieel uit, haha. Check: Royal Belgian FA. Onder het artikeltje staat een link naar een document met de vacature. Voor de geĆÆnteresseerden op dit forum: voor 10-01-2023 even een mailtje naar headcoachreddevils@rbfa.be :joy:

1 like

Ja had ik ook gelezen. Best grappig.
Iedereen ken zich gaan aanmelden. :joy:

Vooral grappig dat iedereen zich nu kan kandidaat stellen maar dat ze volgens de pers momenteel wel na gaan of ze Conte bij Tottenham kunnen losweken.

Real Madrid koopt de 16-jarige Endrick van Palmeiras voor maar liefst 60 miljoen euro (72, inc. belasting) en hij blijft tot juli 2024 bij zijn huidige club. Daā€™s fors geld voor een zestienjarige die je anderhalf jaar niet in gaat zetten.

Belachelijk zo iets. Een 16 jarig wat moet hij dan wel niet kosten als hij 24 jaar is.

Wat een risico ook. Wat als hij zich zwaar blesseert?

Na het mislopen van Neymar heeft Florentino PĆ©rez zich voorgenomen om nooit meer een veelbelovend Braziliaans talent naar een andere club te zien gaan. VinicĆ­us Junior, Rodrygo en nu Endrick. Maar de realiteit is echter wel dat Florentino PĆ©rez misschien niet langer de voorzitter is tegen de tijd dat Endrick zijn eerste wedstrijd voor de club speelt. Gaat hij zich op 78-jarige leeftijd nog kandidaat stellen voor een zesde achtereenvolgende periode als voorzitter? En wat gaat een nieuwe voorzitter doen? Het is nogal een beslissing voor een 16-jarig supertalent om zich nu al te verbinden aan een club waar het gebruikelijk is om wereldsterren aan te trekken.

Gaat wel veel geld gemoeid met het halen van die jonge spelers he. Vinicius en Rodrygo waren beiden volgens mij 18 en 45 miljoen euro.

Echt Ć©Ć©n van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit heb gezien, maar dat Infantino, Macron en die Emir zichzelf zo graag wouden laten zien bij de uitreiking verpestte het wel een beetje voor mij uiteindelijk.