Herkenbaar. Eigenlijk maakt het weinig uit in welke andere carrière ik Barcelona tegen kom, uiteindelijk speel ik daarna minimaal een handvol wedstrijden met mijn ‘oude en vertrouwde’ carrière met de Catalaanse club. Ben erg benieuwd op welke manier je de selectie gaat versterken!
Heb trouwens inmiddels ervaring met João Félix in mijn eigen carrière. Merk dat hij het best tot zijn recht komt met typische vleugelaanvallers die diepgang zoeken. Of als hangende linksbuiten met een vleugelverdediger die er overheen dendert. Ben benieuwd of je hem nog een tweede kans gaat geven!
Zeer overtuigende overwinning van Feyenoord in de Europa League op Shaktar. De gevreesde uitputtingsslag is daarmee ook voorkomen, waardoor Feyenoord zondag ook fit tegen Ajax kan starten.
Schitterend ook het applaus van dat fans nadat Shaktar de tegentreffer maakte plus de reacties na afloop. Veel respect getoond aan de Oekraïners.
Ben vooral benieuwd hoe Feyenoord naar de Arena komt. Met drie punten voorsprong en een “makkelijker” programma hoeven ze niet perse te winnen. Aan de andere kant kunnen ze bij een overwinning wel heel goede zaken doen.
Ben ik ook benieuwd naar. De wedstrijd wordt nu enorm gehypet, maar met elke uitslag is nog niks beslist. Desondanks hoop ik natuurlijk dat Feyenoord eindelijk weer eens weet te winnen
Op papier lijkt het programma makkelijker, maar kijkend naar de competitiewedstrijden dit kalenderjaar is dat geen enkele garantie op een makkelijke overwinning. Feyenoord moet zich niet gek laten maken en elke wedstrijd 100% blijven knokken. Dan kan het heel mooi worden.
Feyenoord is meer een team als is Ajax dit onder Heitinga ook veel beter. “Makkelijkere” tegenstanders hebben de punten zelf ook hard nodig. Het kampioenschap kan helemaal open liggen na zondag avond half vijf. Ajax zal beter voor de dag moeten komen dan in Rotterdam.
Anderlecht - AZ in de Conference Cup, ook een boeiende match. Ik was echt verbaasd dat Anderlecht Villarreal eruit heeft geknikkerd, en ook Union en Gent waren sterk!
Realiseer me net dat ik nog niet geantwoord had! Ik wil vooral wat verjongen met jongens die uitgeleend worden & inzetten op transfervrije spelers, daar Atleti irl ook niet meer met de €’s kan gooien.
Félix naar Barça gebracht? Hoe loopt het eigenlijk in jouw carrière? Denk idd dat hij in deze systemen het best rendeert, beetje zoals Barça dus speelt, niet?
De toekomst zal wel uitwijzen of hij nog ‘n kans krijgt onder El Cholo …
Feyenoord wint ein-de-lijk weer eens in de Arena. Verdiende overwinning ook als je het mij vraagt. Nu een hele mooie koppositie in handen, maar ik durf nog niet te spreken van een titel. 8 wedstrijden nog te gaan, daarin kan nog alles gebeuren. Maar voor nu is het genieten.