Algemeen Voetbal Topic

Wie wint het EK denken jullie?

Ik ga een gok wagen met Italie.
Spalletti als coach en nieuwe talenten/generatie.

Ik dicht Frankrijk en Duitseland op basis van talent altijd wel kansen toe, al zakt frankrijk vaak zat in elkaar omdat de balans toch niet klopt

mijn gevoel bij Nederland weet ik niet, ik heb het idee dat we te veel half fit zijn

Ik ga naar de kwartfinale in DĆ¼sseldorf, en als ik me niet vergis zal dat waarschijnlijk Engeland - ItaliĆ«/Spanje/KroatiĆ« zijn. Deze editie zie ik Engeland heel ver geraken.

1 like

Koeman zal het ook vertikken om met Frimpong te spelen, als hij al de voorkeur krijgt dan als rechtsback en dat is hij gewoon niet. Speel 3-5-2 en aub geen Wijnaldum.

Maatsen afgevallen, ongelofelijk.
Echt, kan het niet geloven.

Ook al ben ik Feyenoorder: Blind heeft echt wel voetballend vermogen.
Maar je hebt daar al Ake/ vd Ven staan, die hem makkelijk kunnen vervangen.
Dan kun je links Maatsen neerzetten.

Olij laten afvallen is terecht, Timber is helaas geblesseerd.
Koeman is fan van Bijlow en niet overtuigd van deze keepers, dus t zal mij niet verbazen als Bijlow eerste keeper is op het toernooi.

Vond de vorige periode met Koeman als bondscoach erg goed. Nu hij terug is toch wat rare keuzes qua selectiebeleid. Erg jammer.

Overigens begint er ook een ware stoelendans op de trainersposities inmiddels. Kompany zojuist bij Bayenr getekend, wat op mij toch een beetje overkomt als een wanhoopspoging. Veel kandidaten afgehaakt en hij heeft volgens mij niet heel bijzonder gepresteerd. Aan de andere kant is Hansi Flick naar BarƧa. Nog niet echt een idee wat ik er van moet vinden. Ken zijn stijl niet goed genoeg.

Verder natuurlijk het vertrek van Moyes, Klopp, Pochettino, De Zerbi, Pioli, Allegri, Slot, Ajax nieuwe trainer, Conte en Napoli.

Denk dat Koeman de afweging heeft gemaakt dat niet beide backs extreem aanvallend kunnen zijn. Aangezien Frimpong en Dumfries dit wel zijn en je toch balans wilt behouden valt Maatsen af. Aan de andere kant heb je nu 3 lcv die ook linksback kunnen. In mijn ogen teveel van hetzelfde. Had zelf Maatsen er altijd bij gehouden. Ben ook bang dat hij ineens voor Bijlow gaat kiezen. Dat terwijl Verbrugge gewoon heel stabiel is gebleken.

@Begiristain Kompany was heel naĆÆef bij Burnley. Altijd maar van achter op bouwen ondanks dat daar regelmatig tegendoelpunten uit kwamen. Hij wilde dus zijn filosofie door drukken dat terwijl Burnley dit helemaal niet past. Bij Bayern heb je totaal ander materiaal, maar ook totaal andere druk.

Het ding is dat Kompany dat dit seizoen probeerde met de zwakste selectie van de competitie en daarin faalde. Vorig jaar deed hij het met een selectie die top 5 of top 10 was in de Championship en daarmee brak hij alle records. Het is op basis daarvan dat Bayern voor hem kiest.

1 like

genoeg teams om in te stappen met al die vertrekkende managers :rofl: in fc 25

Ik snap wel dat dat de overweging is(dumfries frimpong wel, Maatsen niet), in de tijd van jetro willems was de rechtsack ook gereseveerder in zijn diepgaan

Nou, dan eindelijk officieel: MbappƩ getekend bij Real.

Zullen we de Champions League dan de komende jaren ook maar alvast aan Real Madrid geven?

O, dit slecht bewaarde geheim, sinds de uitvinding van een ronde voetbal of de ontdekking totaal voetbal
dit was al een feit toen bartelomeo 150 mil voor dembele betaalde

Uiteraard een fantastische aankoop en het tekent het geweldige beleid van RM.
Ben wel oprecht benieuwd hoe dit gaat verlopen. Mbappe en Vini zijn toch wel 2 mannetjes zonder verdedigende discipline.
Wel een ander soort mannetje dan Neymar of Ronaldo, maar toch.

4-3-1-2 :face_with_monocle: met een hard werkende 10

de drukke en bijzondere karakter van mourinho in de chaos van istanbul/turks voetbbal, dat word feest

1 like

EURO 2024 DLC in de FC24.
Meningen?
Heb het gespeeld, wel prima toevoeging inderdaad.
Jammer dat de selecties dan weer niet helemaal kloppen, maar goed.

Zonder juiste selecties begin ik er niet eens aan. Wat een klucht ook dat je ze niet zelf kan aanpassen.

2 likes

Vijf minuten gespeeld, daarna weer TU14 teruggezet.

Het is zeer minimalistisch uitgewerkt, niet de moeiteā€¦

Met de proef van Hato in careermode op cdm, zoude we bondscoach koeman dat ook adviseren voor het echte nederlands elftal?