Tot nu toe veel doelpunten op het EK, lekker begin!
Waarom zou je zoān jong talent op cdm willen laten spelen terwijl je met Schouten en als de Jong fit is twee ābetereā alternatieven hebt voor die positie.
Ja laten we gaan experimenteren op een EK met een talentje dat afgelopen seizoen nog 18e stond met zijn club en vooral niet het succesvolle tandem Schouten-Veerman opstellen na de blessure van Frenkie. Kan niet misgaan.
note hoeveel zijn er niet fit op de controleur plek. schuif ake naar 6 Hato links achter
En waarom van der Ven wel?
Zetten we Blind er neer?
Blind heeft enorm veel ervaring, geweldige pass. Komt snelheid te kort voor 6. Ake is juist enorm sterk als lcv, lb net als vd Ven met zijn enorme fysiek.
Zoals vooraf verwacht door niet-psvers viel Veerman weer tegen in een wedstrijd dat hogere intensiteit en tempo vraagt dan een RKC-uit of Heracles- thuis.
En uiteraard, 1 slechte wedstrijd maakt nog niet dat een speler slecht is. Maar bij Veerman is het een repeterend verhaal.
Arsenal uit, Dortmund uit, nu weer het EK.
Veerman is voor Eredivisie een goede speler, maar dat is ook zijn maximum. Of wellicht een soort gelijke competitie als de Liga NOS of de Russian League.
Veerman nog wƩl een 2e kans geven tegen Frankrijk. Als die die niet pakt gewoon Gravenberch opstellen.
Overigens: Ake⦠![]()
Vond het middenveld juist de zwakste schakel. Schouten speelt altijd ok. Valt niet op maar ook niet tegen. Reijnders is overal maar kwam in de afwerking te kort. Zou tegen Frankrijk ook met Geertruida spelen ipv Dumfries en Frimpong ipv Simons.
Spanje wint van Engeland en is daarmee Europees Kampioen. Dik verdiend, want Spanje is de enige ploeg die indruk wist te maken. Helemaal met de jonkies voorin. Heel knap.
Terechte winnaar idd, maar de eerste helft hield weer niet over, helft 2 was beter
Helemaal mee eens. Beste uitslagen. Alles gewonnen (en dan niet zoals sommige landen met penals/rare goals). Moeilijkste kant van het speelschema gehad. Kroatiƫ, Italiƫ, Duitsland, Frankrijk en Engeland verslagen. Goed voetbal.
Nu hopen dat Nico Williams naar BarƧa (of Arsenal) gaat, haha. En wat zuur dat ze Rodri een paar jaar terug niet gekocht hebbenā¦
Nee jo, juist niet toch? Dat hij maar bij Bilbao blijft en daar met zān broer alles kapot gaat spelen.
Zou ook mooi zijn, maar als BarƧa-fan zie ik hem graag komen
En voor zān potentie denk ik ook beter om te gaan.
Ligt het aan mij of treffen we de laatste jaren wel erg vaak Rangers fc als tegenstander in europa, het zij playoffs het zij groepsfase
Iemand hier die wel eens buitenlandse voetbalwedstrijden bezoekt?
Ben van plan om 28-12 Parma te pakken en dan 29-12 AC Milan.
Iemand hier ervaring met treinen en prijzen in Italie?
Trainline gaf aan voor een enkeltje Milan > Parma: 55 euroā¦
Kan toch niet kloppen? Ben benieuwd!
Ik zou voor treintickets in Italiƫ kijken op Trenitalia.
Dank!
Is vooraf kopen nog een wezenlijk verschil t.o.v ter plekke kopen qua prijs?
Bij korte treinreizen met regionale treinen niet, maar bij hoge snelheidstreinen die een afstand van meer dan ~30 minuten afleggen, raad ik wel aan om het van te voren te kopen, want de prijzen lopen op.
Meningen over de eerste seizoenshelft Eredivisie 24/25?
Psv word met twee vingers in de neus kampioen. Daar onder gaan er 4/5 clubs voor plek 2 strijden. Onderin zijn Rkc, Almere, Heracles en Sparta degradatie kandidaten.
Vind het zelf als Ajacied altijd opmerkelijk dat de tegenstander wel op ons is ingesteld en een duidelijk plan van aanpak heeft en op Psv zelden tot niet (niet enkel dit seizoen hoor)
PSV is de te kloppen ploeg. Tegenstanders halen echt wel alles uit de kast, maar het is gewoon niet genoeg. Interessant wordt inderdaad wel wie de 2e plek pakt. Als iemand het financieel nodig heeft dan is het Ajax wel.