Knap wat jullie presteren! Hier in België kunnen we ook alleen maar trots zijn op wat Club Brugge realiseert! Het nieuwe format ligt de clubs duidelijk!
En Az mogelijk naar istanbeull i.p.v istanbul
Benieuwd of de grote clubs dit pikken. Als je ziet hoeveel moeite Psg en Man City hadden. Wel erg leuke en verrassende uitslagen. Veel leuker om naar te kijken en veel minder berekenend voetbal
Na Feyenoord kegelt PSV er ook eventjes een Italiaanse topclub uit de CL. Fantastisch voor Nederland.
Afgelopen zaterdag ein-de-lijk m’n Atleti in het Metropolitano zien spelen én wat een ervaring: zowel voor, tijdens als de wedstrijd! Ben nu nog meer enamorado del Atleti …
Heel gaaf! En dan ook nog een mooie overwinning zien
Wat een stadion geworden he. Imposant.
Eerste helft was vrij traag, al wilden ze wel graag. Tweede helft was het van moeten, met één fantastische doorsteekpass van Llorente & koele afwerking van Alvarez.
In plaats van door te gaan, nog ‘n kwartier speculeren op die 1-0 en zo getuige zijn van een classic Cholo!
Ongelooflijk, de dag nadien stadium tour gedaan & op het veld staan en bank mogen zitten. Dan pas realiseer je hoe machtig het moet zijn als je daar staat in ‘n vol Metropolitano!
19 april willen 2 maten en ik naar Borussia Dortmund - Monchengladbach met een overnachting.
Uiteraard gaat het om de voetbalervaring, maar we willen vooraf en achteraf natuurlijk ook gezellig pilsen.
Moeten we dan gewoon in Dortmund zijn of juist in Essen/ Duisburg/ Dusseldorf?
Ik weet nog wel van Bosz’ zijn tijd bij Bayer 04, dat hij woonde in Dusseldorf omdat Leverkusen heel saai is. Ik weet niet hoe dat zit met Dortmund?
Ik ben ook nog in Düsseldorf geweest en daar had je hele leuke “bierstraten”!
Düsseldorf is inderdaad wel een leuke stad!
Dortmund is qua binnenstad “middelgroot”. Je loopt er in een goede 1 of 2 uurtjes wel doorheen qua centrum. Mocht je meer willen doen zou ik inderdaad naar een nabij gelegen stad gaan. Het is wat grijzig.
https://x.com/atletiuniverse/status/1897023586864652360?s=46&t=f2CAdlYmktAy-lvDM0gpng
Dit doelpunt van Alvarez tegen Real is één pareltje! Wat een geslaagde aankoop, zeg!
Dusseldorf heeft nog prima uitgaansstraat. In Dortmund vond ik het persoonlijk erg saai. Voordeel voor mij is dat ik in 2 uur rijden in Dortmund ben dus had geen overnachting nodig.
Heb eens teamweekend gehad in Dusseldorf. Leuke stad
Ik heb mezelf zo gek gekregen om een kaartje te kopen voor de League Cup finale, iemand ooit op Wembley geweest en een paar leuke kroegen weet ?
Ik ben eens op Wembley geweest toen Spurs daar hun thuismatchen speelde, en daar is werkelijk niets in de buurt. We hebben een biertje gekocht in een supermarkt. Ik raad dus aan elders een pub te zoeken en dan pas af te zakken naar het stadion.
Wat een seizoen maakt Raphinha ook door. 25 goals, 12 assist. In de CL 11 goals, 5 assists in 10 wedstrijden. En Lewa op z’n oude dag ook nog bijna 1-op-1 voor Barça.
Lewa mocht er zeker wel een goal of twee inschieten gisteren.
Als Dembele zijn consistentie door zet en daarmee de Ligue 1 én CL wint, verdiend hij de Ballon D’or.
- Eens
- Oneens