Hoewel hij het op dit moment geweldig doet, zijn de resultaten (goals, beslissingen) pas van de afgelopen drie maandjes. Je kan dan eerder niet om de resultaten van bijv. Raphinha of Mo Salah heen, wie al tijden goed bezig zijn. Als hij zoals je stelt eventueel de CL zou winnen moet hij dan al bijna hoogstpersoonlijk doen en een mega vorm vast houden. Ligue 1 winnen stelt bij PSG toch wat minder voor. Overigens denk ik dat het nog wat vroeg is om dé favoriet voor de Ballon D’Or vast te stellen. Beslissingen qua prijzen gaan nog komen en er lijkt nog niet echt een uitgesproken favoriet o.b.v. de huidige prestaties. Behalve denk ik de jongens die ik net zei.
Correctie: LaLiga!
Ajax-tenue zoals het hoort: met zwarte voetbalkousen: Amsterdamse kleuren! Ik ben er sterk voorstander van dat de reguliere thuiskleding van Ajax dit voorgoed terugbrengt.
Wat blijft de Chelsea-logica soms ook ongrijpbaar, he. Schijnt nu door te gaan dat Chelsea voor >50 miljoen euro Quenda van Sporting gaat kopen voor op de vleugels, waar al een leger aan vleugelspelers rond loopt. Uiteraard voldoen enkelen niet en zal er vast geprobeerd worden wat te verkopen. Maar met de salarissen en transfersommen die daarbij gemoeid zijn wordt dat nog niet eens een makkelijk verhaal.
50 miljoen weer betaald, maar nog steeds geen topspits, keeper etc.
Ik vind dat alle teams die de financial fair play-regels overtreden streng gestraft moeten worden, met -in oplopende volgende, naargelang de ernst en recidivisme- gigantische boetes, puntenaftrek en degradatie.
Nice! Ook nog kijkje kunnen nemen in het stadion?