Hoewel hij het op dit moment geweldig doet, zijn de resultaten (goals, beslissingen) pas van de afgelopen drie maandjes. Je kan dan eerder niet om de resultaten van bijv. Raphinha of Mo Salah heen, wie al tijden goed bezig zijn. Als hij zoals je stelt eventueel de CL zou winnen moet hij dan al bijna hoogstpersoonlijk doen en een mega vorm vast houden. Ligue 1 winnen stelt bij PSG toch wat minder voor. Overigens denk ik dat het nog wat vroeg is om dé favoriet voor de Ballon D’Or vast te stellen. Beslissingen qua prijzen gaan nog komen en er lijkt nog niet echt een uitgesproken favoriet o.b.v. de huidige prestaties. Behalve denk ik de jongens die ik net zei.
Correctie: LaLiga!
Ajax-tenue zoals het hoort: met zwarte voetbalkousen: Amsterdamse kleuren! Ik ben er sterk voorstander van dat de reguliere thuiskleding van Ajax dit voorgoed terugbrengt.
Wat blijft de Chelsea-logica soms ook ongrijpbaar, he. Schijnt nu door te gaan dat Chelsea voor >50 miljoen euro Quenda van Sporting gaat kopen voor op de vleugels, waar al een leger aan vleugelspelers rond loopt. Uiteraard voldoen enkelen niet en zal er vast geprobeerd worden wat te verkopen. Maar met de salarissen en transfersommen die daarbij gemoeid zijn wordt dat nog niet eens een makkelijk verhaal.
50 miljoen weer betaald, maar nog steeds geen topspits, keeper etc.
Ik vind dat alle teams die de financial fair play-regels overtreden streng gestraft moeten worden, met -in oplopende volgende, naargelang de ernst en recidivisme- gigantische boetes, puntenaftrek en degradatie.
Nice! Ook nog kijkje kunnen nemen in het stadion?
Ja zeker! Het was mijn eerste Liverpool finale en de 4e wedstrijd van Liverpool waar ik naar toe ben gegaan dit seizoen.
Terechte overwinning trouwens door the Magpies. Waren vele malen beter en een onherkenbaar Liverpool gezien helaas.
Al met al een mooie ervaring maar naar zo’n finale gaan is ook wel een risico, je kan hem ook verliezen…
Dik hoor.
Engeland staat ook zeker nog op mijn lijstje.
Ik ben echt geen geldwolf o.i.d. maar een voetbaltrip Engeland is zo allemachtig duur.
Daarnaast heb ik sweekends gewoon voetbal op prestatie niveau wat ik niet zomaar kan afzeggen.
Ik heb het zelfde, voor deze reis heb ik heel lang gespaard haha. Dit was wss ook een once in a life time dingetje.
Ik ben zelf member bij Liverpool dus kan eens in de zoveel tijd voor een nette prijs een kaartje kopen.
Als je via voetbalreizen ofzo wil zou ik adviseren om league cup wedstrijden of FA Cup wedstrijden in de gaten te houden.
Wedstrijden op het tweede niveau zijn wel vaak goed te doen.
Tof hoor! Prachtig stadion ook om zo’n wedstrijd mee te maken.
Wordt komende zomer wel een cruciale zomer voor Slot.
Spelers die op de nominatie staan om weg te mogen/willen gaan:
- Salah
- AA
- Van Dijk
- Jota
- Nunez
- Endo
- Chiesa
Vooral laatste vier genoemde. Taa zit er al lange tijd aan te komen. Denk dat een Salah en van Dijk beter kunnen blijven. Als je 3 sterkhouders moet vervangen wordt dit wel een opgave
Blijf deze radiostilte vanuit Liverpool bijzonder vinden. Mijn verwachting is dat Virgil en Salah blijven. Liverpool fans zouden het FSG nooit vergeven als deze twee zo de deur uitlopen.
Trent vind ik een ander verhaal, natuurlijk heeft hij zelf de keuze om naar Real te gaan en dat is zijn goed recht. Denk alleen niet dat hij gaat spelen bij Real Madrid, ook dit seizoen maakt hij ontzettend veel fouten.
Endo en Diaz zie ik graag blijven, Liverpool gaat Diaz ook echt niet zomaar de deur uit doen. Jota en vooral Nunez hoop ik te zien vertrekken, hopelijk maken die ruimte voor Isak. Dat zou het droom scenario zijn.
Voor mensen die een beetje van het voetbalavontuur houden: op Voetbalzone staat nu een mooi verhaal over Eddahchouri, die na heel veel proberen recent een transfer naar Deportivo La Coruna heeft gemaakt en ineens een volwaardig profbestaan heeft in een mooi land. Het is maar kort, maar persoonlijk vind ik het altijd wel leuke verhalen om eens door te nemen. Wie weet iemand anders hier ook!
Mooi! Deportivo stond al lang op mijn lijstje. Was de voorbije dagen aan Sunderland aan het denken, maar nu ben ik toch aan het twijfelen. Die jongen heeft ook best leuke stats op FIFA.
Depor ook best leuke ploeg qua potentie, hoor. Met Yeremay en David Mella handige vleugelspelers. Soranio is talentvol op '10. Charlie Patino stond te boek als talent bij Arsenal, maar koos er als Engelsman voor om naar Depor te gaan. De club waar z’n familie ooit vandaan kwam. Ook achterin nog een enkel talent.
Eens, dat verhaal van Voetbalzone is een heerlijk verhaal.
Galicië en Baskenland staan ook nog op mijn lijstje.
Paasweekend heb ik een geheel vrij weekend.
Maar de vliegtickets zijn ongelofelijk duur, ivm feestdagen ( Pasen)…
Zoeken zonder begin bestemming. Er zijn genoeg trucjes om goedkoper aan vlieg tickets te komen. Beetje research doen dat levert wel wat op