Ben ik mee bezig geweest. Direct vliegen naar La Coruna of Vigo is 400+ retour.
Alternatieven als Bilbao en Madrid zijn ook gewoon prijzig.
Wat is nog een alternatief ?
Ben ik mee bezig geweest. Direct vliegen naar La Coruna of Vigo is 400+ retour.
Alternatieven als Bilbao en Madrid zijn ook gewoon prijzig.
Wat is nog een alternatief ?
Via Belgie of Dusseldorf (Weeze)
Zo, dat moest er effe uit…
Ik ben zelf Ajacied sinds mijn 10e. Ben nu 40. Kom wel uit een dorpje naast Eindhoven. Heb met beide clubs echt helemaal niks, Feyenoord niet en Psv net zo min. Heb wel veel meer zenuwen tegen Psv omdat bijna al mijn vrienden voor Psv zijn dus er is eigenlijk meer rivaliteit.
Komt in de buurt: mijn avatar zegt het al, ik ben van 5-9-81. Geboren in Den Haag, groot geworden in Amsterdam. Tussen Den Haag en Amsterdam ligt niet veel keuze, wat profvoetbal betreft
Uiteindelijk dichterbij huis, komende zaterdag met 3 maten naar Arminia Bielefeld - Hansa Rostock.
Mét een hotelovernachting.
Mensen nog tips voor pre-matchday cafe’s daar?
Voor het eerst in het stadion van SC Heerenveen geweest gisteravond. Zelfs als Groningen-supporter moet ik zeggen dat de sfeer top was. Het resultaat hielp daar zeker aan mee.
Ben er ook wel vaker geweest. Inderdaad fijne sfeer. Hoop dat de club weer terug kan naar de prestaties tussen 1998-2015. Toen was het structureel top-7 en met een enorme hoeveelheid goede spelers die daar doorgegroeid zijn. Bestuurlijke problemen slopen iedere club… Met de nieuwe trainer hopelijk meer stabiliteit. Man die de club kent en vanuit daar een mooie basis opbouwen.
Heb het even opgezocht, flink stadion inderdaad. Ben het met je eens dat het opvallend is dat zo’n club zo laag speelt. Komt het door bestuurlijk falen?
Denk dat je m.b.t. de UEFA-ranking Turkije prima kan achterhalen. Staan 10e en zelfs Tsjechië staat hoger.
Interessant om te lezen! Zo zie je maar weer dat de diverse bestuurlijke wijzigingen die elkaar op volgen vaak niet werken. Er moet stabiliteit zijn voor een langere periode. Mede daardoor ben ik zelf redelijk tegenstander van managers als Conte en Amorim. Die kunnen één systeem spelen en met name Conte kan een selectie helemaal uitknijpen voor kortstondig succes. Hetgeen hij wel knap voor elkaar krijgt. Maar daarna is het klaar en zit de club met zijn specifieke aankopen en vaak is dat ook gepaard gegaan het verkopen van spelers waar ze meer aan hadden gehad.
Zonde dat de club de visie overboord heeft gegooid. Hadden ze nu mooi de vruchten van kunnen plukken. Bijzonder, het verhaal over het opkopen van het meerderheidsbelang zeg.
Begrijp ik het goed dat jij dus met de Nederlanders voor de club hebt gewerkt?
Schitterend om een relatief kleine club als Go Ahead Eagles een keer een beker te zien winnen. Om in de negende minuut van de blessuretijd de gelijkmaker te maken vanaf de strafschopstip, dan heb je echt stalen zenuwen.
Alleen vrees ik dat ze weinig in de Europa League te zoeken hebben. Normaliter zou je daar AZ meer kansen geven. Voor het coëfficiënt van Nederland dus wellicht niet zo gunstig, maar daar zullen Eagles fans maling aan hebben.
Zo zat ik er ook in. Voor Nederland zou het in theorie beter zijn als AZ had gewonnen, maar de gunfactor lag absuluut bij Go Ahead. Zijn de laatste jaren als kleine volksclub toch bezig met gedegen beleid en scouting voeren. Dat werpt nu zijn vruchten af. Enorme stimulans ook. Directe deelname aan de groepsfase Europa League. Betekent gegarandeerd 4,3 miljoen euro startpremie, paar keer uitverkocht huis en eventueel nog wat aanvullende premies. Op een begroting van volgens mij 10 miljoen euro een enorme klapper. Daarbij nog een potje Johan Cruijff Schaal.
Knap hoor, Arne Slot met Liverpool.
Net even de uitgebreide samenvatting van Brentford - United gekeken. Kan toch niet hoe slecht dat United toch is Worden helemaal weggespeeld. Organisatie is nergens. Verdedigers staan niet goed en komen in ondertal. Middenveld ligt keer op keer open. Die winst op Bilbao kwam voor mij echt uit de lucht vallen. Vind het toch jammer dat United of Spurs met een dramatisch seizoen, met slecht voetbal toch nog een CL-plaats lijken te grijpen. Toch weer miljoenen en aantrekkingskracht.
Zit er wel eens over te denken om een Ferguson-achtige rebuild te doen, maar jongens als Fernandes zie ik niet echt weg gaan, maar wil er ook absoluut niet mee spelen.
Hoezo wil je niet met Fernandes spelen? Die jongen is één van de beste spelers in de Premier League.
Vind 'm heel vervelend, haha. Nare/rare overtredingen, verongelijkt. En hoewel z’n statistieken prima zijn vind ik hem in topwedstrijden ook niet standaard één van de beteren.