Ik ben juist via Live Points met Man U begonnen. Gewoon 4-3-3 of 4-2-3-1. Je kan er altijd voor kiezen on Fernandes te verkopen, al vind ik het een hele fijne speler in het spel.
Interessant! Wat is je plan met de selectie?
Europa league winnen en zo de Champions League in ?
Of met een nieuwe lei beginnen en zo de selectie eens goed onder handen nemen?
Grote schoonmaak. Maguire, Shaw, Zierkzee, Evans, Malacia, Mount en zelfs Onana mogen gaan. Heb inmiddels het seizoen beƫindigd. Onana was een prima lijn keeper maar verwerkte zo vaak de bal verkeerd dat er een tegendoelpunt uit viel. Heb de EL gewonnen en zodoende CL voetbal. Martinez verkocht aan Barca, niet te weigeren bod
Sancho zie ik graag terug komen en wil ik belangrijk maken. Achterin wil ik gaan voor Kerkez als nieuwe back. Traffor als doelman en Braithwaite als kompaan van de Ligt. Als spits wil ik Gyokeres met een mooie route proberen te lokken voor The Theater of Dreams. Op de flank heb ik Nuamah erbij gehaald, geweldige dribbelaar.
Kers op de taart was Joshua Kimmich, aflopend contract. Nieuwe uitdaging en binnen gehaald als nieuwe leider.
Is dat even anders uitgedraaid na nieuwjaar
Als je met live start points speelt verandert er dan iets aan potentie of huidig algemeen? En zijn spelers dan meestal wel einde contract op te halen ipv zoals ze nu bij altijd al verlangt hebben tegen januari?
Ik heb het in game eind november overgenomen. Davies en Kimmich stonden nog op 6 maanden. Denk dat als je na januari in springt het al anders is. Heb zelf altijd de regel dat je maar 1 speler gratis overneemt. Probeer ook sommige spelers te behouden want vaak komen City en Arsenal.