Algemeen Voetbal Topic

@Bundesliga, Waar heb je de keepers van Gladbach en Frankfurt gelaten vanavond?

Of speelde ze tennis 4-6

UNBELIEVABLE! 10 Goals-Spectacle! | BORUSSIA M’GLADBACH - EINTRACHT FRANKFURT | Bundesliga 25/26

1 like

Knap werk in La liga van Elche die 4e staan momenteel, en wat europese jongens op gelijk weten te houden, valt het voor elche allemaal goed, of is het echt geluk , want die vechten doorgaans toch voor lijfsbehoud en hebben volgens mij geen dikke portomnee

2 likes

Wat een ongelofelijk slechte Europese week weer voor Nederlandse clubs.

Go Ahead Eagles met de verrassende eerste overwinning, gefeliciteerd aan hun!

Mijn broer en ik overwegen om in het voorjaar van 2026 een wedstrijd te bezoeken. Onze voorkeur gaat uit naar Engeland/Spanje. We zijn echter al geweest in Liverpool, Madrid en Barcelona. Die vallen sws af. Wie kan ons een stad/club met veel bezienswaardigheden/goede sfeer aanbevelen?

Newcastle en Crystal Palace goede sfeer. Maar ook beide clubs uit Sevilla laten goed van zich horen.

1 like

Goede sfeer is in Engeland tegenwoordig lastig te vinden ivm commercie en toerisme.

Zou inderdaad naar Newcastle of Sunderland kijken. Lagere divisies zitten zat volksclubs, zoals Portsmouth, Millwall en de clubs in Sheffield.

Spanje: Sevilla, Bilbao of Valencia

1 like

Bilbao is echt een aanrader. Sfeer in het stadion en Bilbao is een prachtige stad

1 like

Met Sevilla pak je evt. ook nog lekker weer mee. En je hebt natuurlijk twee clubs. Kan je ook twee stadions bezoeken.

1 like

Gezien de uitslagen in de Champions League gisterenavond is EA toch al enkele jaren mee met zijn tijd!:grinning_face:

Een memorabele avond in het Philips stadion beleeft. Geweldig.

2 likes

Wat een stunt, Go Ahead Eagles dat Aston Villa verslaat

Curacao is wk debutant

Mooi he! Een eiland kleiner dan Amersfoort las ik. Wat een avontuur voor ze.

Ik ben in 2007 door een familie vakantie op curacao geweest en vind het een mooi voetbal project wat ze daar neerzetten,

Suriname moet het nog zien te flikken en Indonesie is het niet gelukt

Blijkbaar moet Suriname via Bolivia en irak een wk plek zien af te dwingen, ik heb toch het idee dat ze een directe kans hebben laten liggen

In Bolivia is bijna niet te winnen, als je al ziet hoe moeilijk Brazilië en Argentinië het daar hebben op grote hoogte.

Volgens mij word er op een neutraal terrein gespeeld(Mexico) en vervalt het hoogte voordeel van bolivia

Dit soort emoties maken voetbal toch schitterend? Kippenvel (ondanks dat ik niks met Schotland heb) bij de beelden begeleid met het Schotse commentaar.

1 like

Ik mis alleen de handtekening van The Fratellis nog bij de 4-2

1 like

Nou, ik ben toch wel erg onder de indruk van Feyenoord zeg. Vooral die verdediging. Hoeveel serieuze wedstrijden hebben ze al gewonnen dit seizoen? Je zult maar net als PSV een eredivisie middenmoter verdediging hebben. Pfoe.