Ik had weer een mooi weekend, een doelpuntrijk Newcastle United, en een 10seconden voor tijd, lage harde schuiver bij Villarreal
Ik ben vooral op zoek naar Belgen hier op het forum, maar als er fanatieke Nederlanders zijn die er verstand van hebben mogen die ook altijd reageren ![]()
Het zit zo: ik ga zaterdag 27 december met mijn broer naar Antwerp - Zulte (13:30), waarna we doorrijden naar KAA Gent - Westerlo ( 20:45 ).
Vooraf beide wedstrijden moeten we ons zien te vermaken. Wij zijn fan van mooie of lost grounds. Zijn die in de buurt van Antwerpen en Gent? of er tussen in?
Wat bedoel je met lost grounds?
Verlaten stadions. Schijnen er nog al wat te zijn in België ivm de hoge sloopkosten en vergunningen.
Heb al wel verschillende bestemmende forums er voor gezocht, maar kan weinig actueels vinden.
Oei, nee, daar weet ik niets van. Wel twee leuke steden om te bezoeken, qua voetbal zal het vooral van Westerlo moeten komen. Veel plezier!
Nog steeds zo lovens over Gaiorowski?
Haha wat treurig. Maar om antwoord op je vraag te geven, jazeker. Een ruwe diamant die zich op jonge leeftijd al knap staande weet te houden. Gisteren was een blunder van jewelste. Het is wat hè, een fout tegen de Europese top. Helaas heeft PSV geen Europa League loting in de CL. Hoe gaat het trouwens met ajax? Ben even vergeten op welke plek die staan met die oude, ervaren en dure Itakura …
Ik als Feyenoorder vind het wel een beetje kinderachtig allemaal haha.
Als je in NL 1 slechte wedstrijd speelt na 7 goede wedstrijden , kun je er niets meer van.
Ik vond de PSV hype altijd al overdreven, zelf geldt voor Feyenoord een tijdje onder RVP hoor.
PSV begon eigenlijk best tegenvallend dit seizoen. Telstar en Union thuis verloren en tegen het destijds-matige Ajax een moeizaam gelijkspel in eigen huis. Er kwam kritiek. Schouten was het niet meer op CDM en Yarek was een halve miskoop. Driouech kwam tekort en Salah Edine was het ook niet.
Enkele weken later was PSV dé ploeg van NL. Schouten was geweldig op RCV. Yarek was ineens tóch goed en Veerman kwam weer in aanmerking voor Oranje. Versloegen natuurlijk knap Napoli, wonnen in de Kuip en zegevierde bij een onherkenbaar Liverpool. Wellicht Til als spits-optie in het grote Oranje???
Yarek ( net als een paar anderen) was gisteren niet goed. Tegen een topclub als Atletico zag je (nog) tekortkomingen in heel PSV.
Ik stel eerder voor om in NL normaal te doen. Het snelle (overhypede/negatieve) oordelen is onnodig. PSV, Feyenoord en Ajax zullen hooguit Europese Subtop worden. Een Yarek zal nooit de top halen. Een Ueda zal nooit de top halen. Een Taylor zal nooit de top halen.
Laten we koesteren en waarderen wat Nederland wel heeft.
Hoe mooi is het dat de afgelopen jaren en dit jaar de top 3 zich goed staande houdt tegen de Europese top? 10 jaar geleden was een uitwedstrijd in Belgrado of Lissabon al lastig, nu durf je daar je spel te spelen en win je eerder dan dat je verliest.
Over treurigheid gesproken. Je kan echt slecht tegen kritiek man. Moet je ff aan werken. Gasiarowski valt gewoon aardig door de mand zo nu en dan. Mag toch gewoon gezegd worden?
Dat Ajax slecht presteert staat buitenkijf. De pleuris zooi van Mislintat zit er deels nog en kwaliteit ontbreekt gewoon. Van boven naar beneden. Het is een puinhoop
(bericht verwijderd door auteur)
Laten we trouwens hopen dat ajax vanavond een keer kan winnen van Qarabag. Daar zouden ze Nederland (coëfficiënten) en PSV een goede dienst mee bewijzen. Zou toch moeten lukken met Owen “beste linkerflank van Europa” Wijndal.
Ajax mist ook gewoon drie basisspelers en het verschil tussen winnen en verliezen is echt minimaal. Thuis tegen Groningen had het ook gewoon 2-3 kunnen zijn of uit Fortuna 3-3. Net als alle andere resultaten. Puntje zou ik al mooi vinden en dat is enorm schrijnend