Algemeen Voetbal Topic

Tegen een 6e divisie team lijkt Crystal Palace eruit te gaan

Kampioen worden met carnaval lijkt me wel wat. :partying_face:

En dan noemen ze Ajacieden arrogant :joy:

In Brabant noemen we dat humor. Bij jullie is het bloedserieus.

Oja dan moet het ineens als humor worden gezien. Carnavals koorts is er in ieder geval

Jij snapt het. Daarbij staat het record op snelste kampioen ooit in de eredivisie op naam van PSV, namelijk op 8 april 1978. Met een riante voorsprong is het niet arrogant te hopen dat dat record verbroken gaat worden, maar simpelweg de hedendaagse realiteit. Waarvan akte.

Geniet er van zou ik zeggen. Het kan snel keren :wink:

Toch best verrassend, Xabi Alonso per direct weg bij Real.

Ik vind het wel jammer dat hij geen echte kans kreeg, had wel sympathie voor trainer & mens Xabi Alonso …

Anderzijds, als Atletifan, hoop ik dat het blijft rommelen bij de buren … :face_with_hand_over_mouth:

Wel leuk voor een eventuele carrière als Xabi Alonso: waar zou hij volgend jaar eventueel heengaan?

United ligt misschien gevoelig, Liverpool zou kunnen? Club in Duitsland? Andere club in Engeland wellicht?

Als Slot ontslagen zou worden bij Liverpool, wat ik absoluut niet hoop, hebben ze met Xabi Alonso natuurlijk wel direct een nummer 1 op de lijst die ook nog eens beschikbaar is…

1 like

Historische bekernederlaag ajax, en dan bedoel ik niet die tegen Hercules. 4 seizoenen zonder enige prijs in Amsterdam. Lekker.

Ik heb nooit zo’n zin gehad om erop in te gaan, maar ik ga het nu toch doen. Ik vind dat jij je op dit forum met regelmaat kinderachtig profileert. Er komen regelmatig sneren richting andere clubs voorbij die in mijn ogen niets met humor te maken hebben (als dat überhaupt al zo bedoeld is). Stuur eens wat positiefs en leuks op dit forum, kom op.

Haha, ja Aogo doet dit express op basis van de voorgaande berichten.

Wat een treurigheid :joy: , waren we eindelijk van die eindeloze discussies af, begint hij weer :rofl:

1 like

Volgens mij is dit het algemene voetbal topic en dus geheel relevant. De feiten houden geen rekening met jullie gevoelens.

“4 seizoenen zonder enige prijs in Amsterdam. Lekker.” Klinkt niet echt alsof je het alleen bij de feiten houdt…

Ik ben niet voor een Nederlandse club, maar zou er voorstander voor zijn om dit soort opmerkingen lekker op Instagram en Facebook te houden.

2 likes

Laten we het inhoudelijk houden en andere reacties aan de Facebook Greta’s en Gerda’s gunnen.

3 likes

16 punten verschil alweer. Het record van snelste kampioen ooit in de eredivisie kan nu aangescherpt worden op 4 april tegen FC Utrecht.

Las het inderdaad. Had vooraf niet verwacht dat PSV met zo’n overmacht kampioen zou worden. Ajax had ik niet per se een concrete uitdager geacht, maar Feyenoord eventueel. Die zijn beiden alleen zwaar wisselvallig en PSV super consistent.

1 like

Het is echt een speeltuin voor Psv. Iedere week verspelen de overige 17 clubs punten. 16 punten verschil in Januari, ongekend