Algemeen Voetbal Topic

Over opvallende transfers gesproken: Feyenoord contracteert zojuist Raheem Sterling.

In de eerste instantie een topaankoop voor Eredivisie begrippen.
Feit is wel dat mei 2025 zijn laatste wedstrijd was.
Hij zal eind maart, begin april pas echt weer wedstrijdritme hebben.
Ik moet het nog maar allemaal eens zien.

Ik vrees inderdaad dat het geen enorm succes gaat worden, maar hopelijk zit ik er naast. In ieder geval wel een leuke PR-boost voor de club. En knap dat ze de andere clubs hebben verslagen, zaten best wat grote namen tussen.

Na deze overstap mogen we op dit forum nooit meer zeggen dat een fc26 transfer onrealistisch is… :wink:

Ben benieuwd wat het gaat worden. Vond hem de afgelopen jaren erg slecht, maar dan vergelijk je hem ook met Chelsea/Arsenal-niveau. Het kan best zijn dat het over is, maar misschien lukt het nog prima in de Eredivisie en kan hij de topmentaliteit van de Premier League overbrengen op jongere jongens.

Leuk om zo’n naam in de eredivisie te zien. Echter lijkt het wel een dure optie te zijn voor hoeveel wedstrijden? De 2e plek gaat op die manier nog crucialer zijn voor Feyenoord.

Ik hoor fc 26 al gillen, je kan zijn salaris niet betalen

1 like

Je kunt de hele week al zien dat kwart voor 5 te koud is toch :thinking:, nu word een volledige wedstrijd verzet terwijl hij ook vervroegd had kunnen worden

Het vreemde er aan is dat beide clubs het tot 14.30 wilde laten vervroegen. Maar knvb en espn waren zo stoïcijns. Ze hadden ook gewoon 3 tot 8 cm sneeuwval voorspeld.

Een Champions Leaguewedstrijd bijwonen blijft toch ‘n bijzonder gegeven. Als je dan nog eens bij je bezoekende lievelingsclub kan zitten! Wederom ‘n fantastische ervaring!

3 likes

Mooie ervaring hoor! Via een clubkaart away tickets geregeld?

Ik ben lid van een Antwerpse peña (als West-Vlaming) en kon daar heel eenvoudig een ticket bemachtigen.

1 like

De spanning zal vanavond niet bij Newcastle zitten denk ik zo

De bal is rond, 11 tegen 11, het gras is groen. Maar nee, denk het niet :joy:

Ik wil eens een buitenlandse match bezoeken, wel op mex 2u.5 rijden. Iemand ervaring met goede websites? Ik dacht aan Dortmund, Feyenoord, Ajax of PSV.

Sites zou ik niet weten, maar ik zou zeker gaan voor Dortmund of Feyenoord!

Qua stadion: Dortmund! Wil je er ook een toffe stad bij: Ajax. Hoewel het voetbal het dit jaar niet echt is..

Sites weet ik ook niet zo goed. Heb wel eens voor Dortmund gekocht middels Viagogo, maar dat is echt een marktplaats en je weet niet zeker of je goede tickets krijgt. Kan je niet lid van de club worden en zo tickets halen? Kost meestal niet zoveel.

In 2019 zijn wij wel een gescamd met Viagogo voor Koln tickets.

P1 travel, Voetbalreizen en Groundhopticket zijn betrouwbare sites.

1 like

Voor het voetbal momenteel PSV uiteraard. Qua sfeer lijkt me Dortmund nog altijd leuk om eens mee te maken.

Het is vooral belangrijk om makkelijk aan tickets te geraken. Had al gekeken voor Dortmund, maar dat bleek toch erg duur te zijn.

Zoek eens op Groundhop tickets. Heb ik via X (twitter) benaderd voor BMG en Dortmund. Vrij prijzig soms maar wel ideaal

www.groundhopticket.nl

1 like