Algemeen Voetbal Topic

Dortmund is heel gaaf! Helaas wel enorm prijzig inderdaad. Bezoek aan Feyenoord kan ik je ook zeker aanbevelen, hoewel het voetbal de laatste maanden niet echt om aan te zien is. Dan kan je beter wachten tot het weer iets aantrekkelijker wordt. Maar De Kuip bezoeken, combineren met een dagje Rotterdam, ik zou het wel weten als ik jou was :wink:

1 like

Ik ben 2 weken na de komst van Sterling bang dat je gelijkt hebt. Van Persie die een grote naam haalt om het legioen eventjes koest te houden. Meer dan dat lijkt het niet te worden als je zijn eerste 2 wedstrijden ziet. Het doet echt pijn aan je ogen. Niet heel raar ook aangezien RvP aangeeft dat Sterling pas in zijn tweede week van pre-season zit. Maar waarom haal je die gozer dan überhaupt? Het volgende staaltje slecht management van Van Persie en Te Kloese.

1 like

Ongelofelijk dat Spurs hé. 1 punt (!) boven een degradatieplek.
Hoe kun je ook in vredesnaam Tudor aanstellen.. :sweat_smile:

1 like

Het is echt triest. Ben ook oprecht benieuwd of ze het gaan halen hoor. Wat denken jullie?

Laatste 5 wedstrijden verloren, waarvan 3x in eigen huis. West Ham heeft juist enigszins de flow te pakken met 11/21p. Hoewel alle drie de ploegen nog een paar lastige tegenstanders krijgen, lijkt vooral het programma van Spurs het zwaarst.

Moet zeggen dat ik als Arsenal-fan stiekem wel moet lachen om de situatie, haha. Spurs roeptoetert al jaren dat ze bij de Big-6 horen, zonder echt concrete geschiedenis die dat onderbouwt. Stel dat Arsenal kampioen wordt (ik moet het nog maar zien eerlijk gezegd, City heeft individueel veel meer kwaliteit) en Spurs naar de Championship gaat zou het wel een grandioos seizoen zijn.

1 like

Ik bekijk het vanuit de andere richting jammergenoeg. Denk ook dat veel spelers al weten wat hun volgende club zal worden met het oog op volgend jaar.Vroeger had je ergens soms nog iets van clubliefde, of zoals een kleinere stap terug in de geschiedenis, spelers als Kane, Son,…met deze spelers zou het zo een vaart niet lopen.

Nu goed ergens optimistisch, er zijn nog genoeg wedstrijden te gaan om het tij te keren.Wel mag het bestuur eens in de spiegel kijken.Ze wonnen zowaar vorig jaar de Europa League, maar ook dan eindigde ze slechts 17de.

Dat moest al een wake-up call zijn,…niet dus.

Vergeet ook niet dat Madisson en Kulusevski al het hele seizoen out zijn, en ook achterin zijn er veel blessures geweest. Tudor is in mijn ogen ook geen langetermijn-optie.

En Spurs heeft hun beste verdediger uitgeleend :rofl: