Groundhopticket ! Nederlandse, betrouwbare site. Doe ik vaker zaken mee.
Ja 45 min is ons te ver!
Begreep op internet en via via dat in de wijk parkeren ook een optie is. Maar in welke wijk bedoelen ze dan…?
Ik had hem toentertijd bij de Kampstrasse in de stad zelf staan. Dat is dan ook een minuut of 40 lopen naar het stadion, maar je gaat echt in zo’n optocht met voetbalfans. Pilsemannetje in de hand. Vond het niet heel erg op zich. Het is wel echt een schitterend stadion, have fun!
Wij hebben via Groundhopticket ook kaartjes geregeld voor de wedstrijden van Schalke en Frankfurt afgelopen weekend. Werkt top!
Tja, of je loopt lang en rijdt zo weg of je staat heel lang in de file. Voor hoe lang je onderweg bent in totaal maakt het niet uit denk ik
Bedankt allemaal voor de hulp.
Besloten om het bij de parkeerplek hieronder neer te zetten.
Tientje cash. Er is kans op dikke file na de wedstrijd, maar dat zien we dan wel weer. Zijn volgende dag toch vrij ![]()
De stad Dortmund is verder vrij saai dus zou niet te vroeg de stad in duiken van te voren. Rondom het stadion is altijd wel gezellig.
Goede toevoeging. Ik was er met kerst, dan is er nog iets te doen. Maar verder loop je er inderdaad vrij vlot doorheen. Dan praktischer als je toch file verwacht wat langer te blijven hangen in stadion en dan even de stad voor wat eten voor je weer verder gaat.
Als je optijd gaat kan je gewoon parkeren bij het stadion op de parkeerplaats. Doe ik altijd.
Wij vertrekken rond een uurtje of 12:30 vanuit een dorpje naast Zwolle.
Het is netto 2,5 uur rijden. Tel daarbij de pauzes en verkeer bij op, dan zit je wel op 3,5 uur en zijn we er dus rond 15:30 a 16:00.
Wedstrijd begint 17:30.
Pauzes? Ik plankte afgelopen zomer in 11 uur tijd naar huis. Rit van 1250 km. Stopte alleen om te tanken ![]()
Vrienden die roken he.. ![]()
Kunnen die nog geen 2 uur zonder peuk
Feyenoord gaat nog op max 65(!) punten komen en gaan gewoon rechtstreeks de Champions League in. Wat een blamage.
Gelukkig gaat er naast PSV nog (minstens) één Nederlandse club de Champions League in bedoel je toch?
Volgens mij is het goed voor de competitie als er miljoenen verdiend worden, competitie meer aanzien krijgt en ook in de competitie hopelijk zelf concurrentie is.
Als PSV het Bayern van Nederland zou worden, zou het de competitie geen goed doen.
Beter laat dan nooit, @josolympia, hoe was je ervaring bij Dortmund?
Ik bedoel vooral dat het niet veel goeds kan brengen als een club met 65 punten in de competitie de CL ingaat. Maar dat terzijde, geen enkele club gaat het Bayern van NL worden. Al dachten ze daar in Amsterdam anders over. Die mogen straks in een ander stadion gaan strijden om volgend seizoen tegen de nummer 5 van Moldavië uit te mogen komen.
Was heel vet !
Plek was voor de prijs ( 85 euro) wel oke en met een 4-0 winst heb ik een mooie wedstrijd gezien.
Parkeren kon naast het stadion bij een bedrijf voor 11 euro cash en na de wedstrijd konden we zo weg. Ideaal.
Moet wel zeggen dat ik de beleving buiten het stadion bij bijvoorbeeld Schalke 04 wel beter vond.
Ach, is ook niet het belangrijkste en wellicht dat het met de zijde te maken had waar wij in moesten.
Een 2e keer Dortmund wil ik nog wel een keer, maar dan de 1e ring of Gelbe Wand voor een ultieme ervaring qua sfeer.
Goedemiddag!
Woensdag naar Lens - PSG geweest. Vanuit mijn woonplaats (St. Willebrord) maar goed 3 uur rijden. Als je een stadion wilt bezoeken waar je sfeer wilt in elk vak dan is het Stade Bollaert-Delelis een echte aanraden. Lens 6/7 100% kansen gehad, maar niet gescoord. Dus volgende seizoen terug om het thuispubliek te zien juichen. ![]()
Heel erg mooi ook met de opkomst, waar iedereen zijn sjaaltje toont. Heerlijke sfeer, jammer van het resultaat.
Goede tip! Naast Lille toch een noordelijke ploeg die het goed doet. Makkelijk aan tickets te komen?
Is zeker de moeite waard. Ja wij hadden snel tickets, ik denk dat wij via P1 travel de kaarten hebben besteld. Ik denk dat het team volgend jaar nog beter is, de miljoenen van de champions league erbij.


