Zo, het was me een seizoen zeg. FC Ibiza kampioen met voor de derde keer op rij meer dan 100 doelpunten in de eredivisie. “Topfavoriet” Feyenoord uiteindelijk 2e met maar liefst 19 punten achterstand op de kampioen. En dan ajax, die mogen nog even door ploeteren om te strijden voor de conference League zodat ze op de donderdagavonden tegen FC verwegistan mogen spelen. Wel leuk voor NEC trouwens die derde plek. Volledig verdiend.
ARSENAL! ![]()
Eindelijk weer
Wat vinden we van de wk-selectie van Nederlad?
Ik zie een duidelijke eerste 11, maar op de bank vooral veelzijdige spelers, maar niet echt kwaliteit gelijke spelers, vooral de twee breekijjzers in de spits vallen op.
Tja, geen topelftal zoals ik dat vroeger gewend was. Nu blinken we vooral uit in subtoppers en spelers die bij topclubs op de bank zitten. Ik heb altijd wel zin in zo’n eindtoernooi, maar als ik die persconferenties met Koeman zie dan daalt het per direct naar het vriespunt.
Ook geen fan van Koeman inderdaad.
Denk dat je als trainer een goede tacticus moet zijn of een goede people manager die het maximale uit spelers kan halen (zoals van Gaal). Koeman is dat beide niet in mijn ogen.
Qua selectie valt er weinig op aan te merken . Dat is ook wel eens anders geweest.
Geen Valente > terecht, wisselvallige 2e seizoenshelft en vermoeid.
Summerville ipv Frimpong is ook terecht. Sum heeft een actie en is fysiek beter dan Frimpong.
Ik zou persoonlijk alleen wel Smit meenemen zodat hij het kan ervaren.
Zo’n Koopmeiners brengt totaal niets.
Vroeger hadden we top spitsen. Makaay, van Nistelrooy, van Persie, Huntelaar en nu hebben we betere verdedigers.
vind het wel opmerkelijk dat nu ineens de Roon is opgeroepen, op het EK niet geselecteerd. De vaste kliek was al bekend dus snap de verontwaardiging omtrent Weghorst niet zo. Aan de andere kant is die in niks een Oranje speler maar wel juiste breekijzer.
Frimpong grote afwezige. Denk dat kwartfinale de max is want dan komen we Frankrijk tegen. Moet maar blijken hoe fit de Jong, Depay enz zijn of blijven.
De Roon raakte vlak voor het ek geblesseerd.
Dumfries naar Real Madrid had ik ff niet zien aankomen. Wat een vette transfer voor hem. Ik zie Hans Kraay hem nog aanspreken op z’n “harde voeten”. ![]()
Waar eindigt Nederland op het WK?
- Groepsfase
- Achtste Finale
- Kwartfinale
- Halve Finale
- Finale
- Wereldkampioen
Heftig nieuws uit Denemarken..
Dat is onderhand ook wel een beetje het lot tarten hè.