Algemeen Voetbal Topic

En als je NOS Sport account zoekt op Youtube? Zij noemen gewoon de wedstrijd volgens mij. Samenvattingen ook wel redelijk lang.

Niet toegankelijk in België, dan zou ik al met een VPN op m’n tv moeten zitten sukkelen. Via het YouTube kanaal van Sporza vind ik er nu zonder spoiler, maar ook zonder opstellingen. Ik snap het niet.

Oh, echt. Geen seconde over nagedacht. Zal wel geblokkeerd zijn vanwege de rechten. Zag in de comments van de samenvatting juist iedereen complimenten aan de NOS geven omdat er eindelijk eens geen uitslagen, etc. werden vermeld, haha.

1 like

Uiteraard wéér geen overwinning tegen een land uit de top 25. Maar het lag volgens Koeman vooral niet aan Koeman.

Wissels pakten ook fantastisch uit natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Hoe krijg je het verzonnen. Koopmeiners voor Summerville en Depay voor Malen. Echt alle diepte eruit halen. Dan door wisselen naar 5-3-2, wat laf zeg. Tegen Japan, waar de topspelers bij Frankfurt en Sociedad spelen. Ongekend. Het wordt helemaal niks

1 like

Ik kom nu nog even met Nederland lachen voor België vanavond teleurstelt tegen Egypte. Ik hoop vooral dat De Cuyper start op linksback in plaats van Castagne, maar ik vrees ervoor.

1 like

Sowieso een aantal vreemde keuzes van Garcia vind ik. Godts niet oproepen maar Lukebakio wel, als ik Trossard zo zie spelen wordt dat echt een gemis. De Cuyper is in alles beter dan Castagne maar hij lijkt van routiniers te houden net als Koeman. Armoede

1 like

Pfoe wat was België in de eerste helft matig/slecht zeg.
Doku had (vooral in de eerste helft) ook helemaal niets goed gedaan.
Lukaku moet dit België redden.

Als een te wisselen speler in 10 seconde naar de kant moet, moet de scheidsrechter nu niet in 10/15 seconde naar zijn var scherm? ter voorkoming van tijdrekken

Denk dat de vierde official dit zal tellen. De regel dat je 1 minuut eruit moet na een blessure behandeling werkt enorm goed. Veel minder aanstellers en matennaaiers. Al gaat het misschien nu nog niet altijd ergens over.

Uiteindelijk naar de Irish Pub geweest.

Vol met Nederlanders. Een geweldige avond en wat een heerlijke stad is Brugge !

1 like

Wat een mooie kans,

2 dec Newastle united- Manchester united

5 dec Newcastle Unnited- Sunderland

Allebei op St James park

Kijken of ik daar een mooi weekje van kan maken

Blij dat m’n adresjes de moeite waren! Brugge? Mooiste stad van België! :wink: