Dat is inderdaad wel opvallend. Misschien is er financieel meer mogelijk omdat het grotere clubs zijn.
Anderlecht en Standard zo slecht dan? Kunnen Brugge en Genk de komende jaren de dienst gaan uitmaken of zijn die andere twee te groot in de competitie om onderuit te krijgen?
Zijn het helaas absoluut niet, Anderlecht heeft 3 seizoenen op rij niet meegedaan om de prijzen en speelt al 2 jaar geen europees. Dit jaar gaat het sportief al beter maar zitten wel zwaar in de schulden al is de situatie volgens mij wel al beter dan pakweg begin 2020.
Standard daar is de situatie minder lang bekend van maar die zouden nu blijkbaar verplicht zijn om sterkhouders te laten gaan en dat kan echt wel een ploeg worden dat de komende jaren niet hoger haalt dan de middenmoot als het niet oppast.
Ik vermoed echt dat Brugge de komende jaren met de plak zwaait en Genk en Antwerp als grootste uitdagers zal hebben.
Misschien dat Raindog mij kan corrigeren als ik ergens mis ben, heb geen idee van welke club hij fan is. Ik ben fan van een middenmoter die momenteel moet uitkijken voor degradatie
Hebben ze 6 miljoen voor betaald, komt vooral doordat het een binnenlandse transfer naar een concurrent was denk ik, 4 had wel genoeg geweest voor hem vind ik
Ajax en PSV zijn redelijk grote clubs als je het vergelijkt met de Belgische. Het Nederlandse voetbal levert ook meer geld op, voornamelijk door de grotere bevolking.
Klopt dat was wel een prestatie, ons beste jaar valt nu wel weg helaas, alle hoop ligt op Brugge en Antwerp die een ronde verder zijn geraakt en allebei nog een haalbare kaart hebben getrokken
Bas Dost heeft gisteren zijn eerste gemaakt in zijn debuut voor Brugge, ook Noa Lang scoorde weer maar eens en zit aan 6 goals en 3 assists op 12 wedstrijden zijn aankoopoptie van 6 miljoen blijkt dan ook een koopje te worden nu zijn marktwaarde gestegen is naar 8 miljoen.
Als ik het goed heb was het gisteren gewoon in een 4-3-3 met lang op links en dost centraal maar in het begin van het seizoen hebben ze ook 3-5-2 gespeeld en toen functioneerde Lang wel als spits
Komt arrogant over inderdaad maar sinds hij hier in brugge is is hij nog niet 1x negatief in de media geweest en de filmpjes die ik van hem tegenkom die brugge bijvoorbeeld maakt of in intervieuws toont hij toch een fijne jongen te zijn vind ik. Dat alles momenteel perfect loopt helpt daar natuurlijk wel bij
Wel mooi dat hij het al direct zo laat zien. Bij Ajax waren er nog wel redelijk twijfels of hij daadwerkelijk een niveau hoger kon aantikken, volgens mij.
Ik weet niet of je te dom kan zijn om echt goed te worden. Iemand als Neymar is volgens mij ook niet de slimste en toch is hij wel ergens gekomen. Al had die er misschien meer uit kunnen halen als die wat slimmer was geweest.