Precies, vandaar ook dat ik zei dat er tal van voorbeelden zijn die mijn tegendeel bewijzen. Kijk maar naar Memphis. Veel dommer krijg je ze niet, denk ik.
Ik weet ook niet of dit effectief kan kloppen, hoeveel stoppen er wel niet met school omdat ze gewoon goed kunnen voetballen, of al die profs die afkomstig zijn van de straat.
En wat zou er nodig moeten zijn om het tegendeel te bewijzen? Zolang hij niet buiten de lijntjes gaat kleuren is hij 3x het aankoopbedrag (6M) waard op het einde van het seizoen.
Denk dat Thomas hier meer doelt op verstandige keuzes / houding richting bijv. trainers. Sommige types pakken dat âdommerâ aan dan anderen en schoppen het daardoor minder ver. Voor nu bijv. Bazoer, maar ook een Tannane. Lang zou bij wijze van spreken vanuit hier kunnen doorgroeien, maar als het minder was geweest ergens in het buitenland verdwijnen, om vervolgens bij een Nederlandse middenmoter weer op te duiken.
Yes, en voetbalintelligentie op zichzelf. Voor wat betreft wat er nodig zou moeten zijn het tegendeel te bewijzen: langer consequent presteren. Leuk natuurlijk dat hij nu 12 wedstrijd goed rendement heeft, maar daarmee ben je er nog Lang (hihi) niet.
Neen dat klopt absoluut, met CL erbij zit hij aan 18 wedstrijden 7 goals en 4 assists maar is maar in een periode van 3 maand dus hij is er inderdaad nog lang niet
Mijn favoriete club heeft Ferdy Druijf binnengehaald van AZ als nieuwe spits? Waren op zoek naar een target spits, iemand die mij kan zeggen wat ik ervan mag verwachten?
Lees net inderdaad dat hij tijdelijk vertrekt bij AZ, lijkt mij een goede keuze. Ik heb geen ontzettend goed beeld van hem, daar ik hem nauwelijks een hele voetbalwedstrijd gezien heb. Echter, hij was als invaller vaak cruciaal voor AZ.
Als je ploeg op zoek was naar een echte target spits hebben ze het huiswerk wel redelijk goed gedaan vermoed ik. Denk dat hij zo wel het best tot zijn recht zou kunnen komen.
Ja momenteel spelen we in een 4-4-2 en beide spitsen zijn eigenlijk schaduwspitsen of flankspelers, een echte targetman met daar rond 1vd 2 huidige zou ideaal zijn. We hadden slechts 1 targetman maar die wordt in mei al 38 en kan dus geen hele wedstrijden meer aan
Whoops. Holstein Kiel schakelde Bayern MĂŒnchen gister uit in de DFB Pokal :o
De eigen Eredivisie is zowaar spannend. Ik als Ajacied hoop op een goede afloop voor Ajax vanavond, maar indien Twente zou winnen staat de top 6 binnen vijf punten van elkaar. Zelden vertoond in de Eredivisie na 16 speelronden sinds de invoering van het driepuntensysteem.
Ja leuk dat zondag de klassieker is. En dat het ook nog nummer 1 tegen nummer 2.Is Dat is volgens mij ook lang geleden. Dat het het 1 tegen 2 was. Toch denk ik dat Ajax gewoon kampioen word. Toch uiteindelijk de sterkste zijn.
Ajax - Psv was ook 1 tegen 2. Haha 
Haha, ik vind die Schmidt ook een hinderlijke man, zeg. Staat ie na Ajax - PSV te verkondigen dat de Ajacieden het niet bij konden benen, terwijl zân eigen spelers na 25 minuten druk zetten doodop waren. En als een journalist kritische vragen stelt over hoe het nou zit met de waardeloze fitheid van zijn selectie, wordt ie boos. Erg slap vind ik dat.
Dat ie ontzettend beroerd Engels spreekt helpt ook niet mee.
Hoop eigenlijk stiekem dat Huntelaar naar Schalke gaat, ondanks dat ik Ajacied ben. Heb hem ooit live een hattrick mogen zien maken tegen Hoffenheim in het blauw van Schalke en ben sindsdien een beetje fan van de Duitse club. Hoop dus dat hij ze in de BuLi houdt.
Als dat zo is, heeft ie vanavond in ieder geval mooi afscheid genomen bij Ajax!
Lastige keuze, hoor! Enerzijds ben je vermoedelijk wat te oud om iedere week gas te geven, anderzijds wil je meer speeltijd. Einde bij Ajax is mooier gezien vorige jaren en een mogelijk komend kampioenschap. Bij Schalke kan je ze weer redden, maar stel dat je degradeert, is je einde minder mooi.
Lijkt me toch wel mooier om strijdend ten onder te gaan dan als 2e/3e spits af en toe van de bank komen. Al liet hij gister zien nog zeker van toegevoegde waarde te zijn voor het team.
In zijn situatie zou ik lekker bij Ajax blijven. Maar gezien de vechtlust en motivatie die hij nog heeft zou het me niks verbazen als die naar Schalke gaat.
De kans dat Schalke degradeert is echt heel groot, dat team is zo ontzettend zwak.
Bovendien komen ze tegen 14 van de 17 tegenstanders de eigen helft amper af, wat hebben ze dan aan Huntelaar?