Algemeen Voetbal Topic

Klaassen is wel beter dan Siem de Jong. Kreeg geen eerlijke kans bij Everton, is redelijk begonnen bij Werder. Donny komt er ook wel denk ik. Alleen Ten Hag begrijpt er weinig van. Dat Ajax in de CL is geraakt ligt vooral aan zijn spelers niet achter het tactisch brein van TH. Dat heeft hij namelijk niet. Verliest altijd kansloos van PSV. Eerst met Utrecht en nu al twee keer met Ajax.

Vind het jammer dat Koeman geen Hendrix meeneemt maar wel Rosario en Vormer.

Db1512 noemde Eiting een 13 in een dozijn voetballer. En heeft Eiting nergens beter genoemd of verder in zijn carrière/ontwikkeling dan Vd beek. Hij heeft wel Hendrickx verder genoemd dan Rosario wat in mijn ogen ook gewoon klopt.

1 like

Anderlecht verliest thuis met 0-3 van tweedeklasser Union. Wat een schande.

ja klopt de 3 grootste clubs zijn er al uit ( Anderlecht, Brugge en Standard). Enkel Genk en Gent er nog in. De weg naar de finale ligt open voor men clubje! :smiley:

Welke van die twee is dat dan?

KV Mechelen we spelen nu tegen Lokeren moet haalbaar zijn. Ik bedoelde dat Genk en Gent nog de enige ploegen waren van de top 5

Aha, ne kakker! Veel succes! KVM is toch een geweldige club, toffe sfeer ook altijd. Héél jammer dat ze in tweede gesukkeld zijn.

Inderdaad een kakker! En inderdaad, is een beetje zoals Malaga of Hamburg nu in tweede zitten. Voor welke ploeg supporter jij?

Van thuis uit ben ik voor Anderlecht, maar omdat ik niet ver van Mechelen woon heb ik wel altijd een zwak gehad voor de KV.

Ah lachen ik dacht dat je van Nederland was :smiley:

Hey jongens zit met een ambetant probleem. Als ik FIFA speel dan wordt elke console toets weergegeven naast mijn spelers tijdens een spelletje aftrap? Ik dacht dat dat enkel was voor de eerste wedstrijd maar dat blijft maar weergegeven worden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan afzetten? Oja en normaal gezien ga ik proberen zondag/ maandag men eerste stukje van men story te posten :slight_smile: .

Als ik het goed begrijp heb je de fifa trainer nog aanstaan dat kan je aanpassen bij controllerinstellingen en dan dat op verbergen zetten.

Dat klopt. Dit topic gaat echter over voetbal in het echte leven, @NCLO94, voor vragen en mededelingen over FIFA kan je in andere topics terecht.

Gisteren Fortuna Sittard - Ajax & NAC - PSV. Beiden ploegen met 0-2 gewonnen, maar beiden ploegen stelden ook hevig teleur. Zou dit geweest zijn met de CL clashes in hun achterhoofd? Of beginnen de voetbalmachines uit NL nu dan toch echt mankementen te vertonen? Ajax natuurlijk al 4 wedstrijdjes langer onderweg, maar dat zou in het begin van t seizoen toch niet mogen uitmaken. De hamvraag is dus, hebben Ajax en PSV deze week een kans? Of staat Bayern Munchen op en sloopt Ajax finaal? En dendert de Internazionale sneltrein dwars door Eindhoven?

Beide teams hoefde geen 100% te geven om te winnen, dan maar op 80. Bayern zal gebrandt zijn na de 2-0 nederlaag tegen Hertha, niet echt gunstig voor Ajax. Zeker in eigen huis gaat Bayern vol erop. Hoop dat Ten Hag geleerd heeft van Psv, maar ben er bang voor.

Psv maakt zeker wel kans maar zal zelf het spel moeten maken tegen Inter verwacht ik. Hele sterke tegenstander Internazionale. Acht ze beide rijp voor een nederlaag en bij Ajax kan het wel eens 4, 5-0 worden…

Nog meer mensen die absoluut genoten hebben van Messi tegen Tottenham gisteravond? Onvoorstelbaar goed. Voor mij nogmaals de bevestiging waarom ik hem als voetballer beter vind dan Ronaldo (zonder nu een hele discussie op te starten), puur vanwege het feit dat hij zoveel meer is dan alleen een aanvaller. Combineert tussen de linies, bizarre steekpasses, zet hele verdedigingen op het verkeerde been, scoort, geniale vrije trappen en noem maar op.

Hij was extreem goed. Wat een heerlijke passes en de wissel werking met Alba is ook sterk. Ze weten elkaar altijd te vinden. Een genot om maar te kijken en ik vind hem als voetballer ook beter dan Ronaldo. Die is toch meer afmaker geworden.

Zag vandaag een nieuwtje voorbij komen dat België op dit moment in de ban is van een fraude schandaal in het voetbal? Hoe zit dit?

Zijn een aantal voorzitters, trainer van Brugge en twee scheidsrchters verhoord. Verdenking van wit wassen voornamelijk.

Thierry Henry nieuwe manager van AS Monaco. Ben heel benieuwd!