Meunier speelt ook een veel beter EK dan wat die een heel seizoen bij Dortmund heeft laten zien.

Maar, wie dan wel? Ik persoonlijk zou heel graag het trio van AC Milan willen zien proberen (Gullit, Rijkaard, Van Basten). Gullit wil graag de eindverantwoording, de andere twee willen helemaal niet, zeggen ze. Dan laten we het Giovanni van Bronckhorst maar proberen, vind ik.
- Dick Advocaat (opnieuw)
- Guus Hiddink (opnieuw)
- Frank Rijkaard (opnieuw)
- Louis van Gaal (opnieuw)
- Marco van Basten (opnieuw)
- Bert van Marwijk (opnieuw)
- Danny Blind (opnieuw)
- Ronald Koeman (opnieuw)
- Philip Cocu
- Giovanni van Bronckhorst
- Ruud Gullit
- Clarence Seedorf
- Dwight Lodeweges
- Erwin Koeman
- John van 't Schip
- Henk ten Cate
- Wim Jonk
- René Meulensteen
- Alfred Schreuder
- Albert Stuivenberg
0 stemmers
Ik Vond het best Grappig,. Dat bijna iedereen zei,. Het Nederlands elftal gaat wel de halve Finale halen op het EK,. De wedstrijden in de groepsfase,. Waren al niet best,. En dan heb je nog een bondscoach die bijna over al ontslagen is,. Dus het was te verwachten dat het EK gewoon niks werd,. En dan ook nog met zijn domme tactiek dat wat helemaal mislukt is,. Ik mag toch hopen dat die De Boer snel vertrekt,.
Een buitenlandse coach aanstellen zou ik ook wel een keer interessant vinden, maar misschien ben ik dan een van de weinigen.
Ik ben wel benieuwd hoe dat zou uitpakken.
Als je niet met Bruno Fernandes en Joao Felix speelt dan verdien je het ook niet echt om door te gaan vind ik. Portugal had misschien wat pech in de eindfase maar was verder pover. Ronaldo onzichtbaar en toch altijd vrije trappen op eisen. Belgie heeft een prima resultaat gehaald, voetballend was het erg mager. De 1-0 kwam letterlijk uit de lucht vallen.
Buitenlandse coach, okay: aan wie denk je dan?
Ergens het leukst natuurlijk als je bondscoach gewoon Nederlands is, maar ik denk inderdaad dat het voor het voetbal momenteel het beste zou zijn. We hebben zelf nauwelijks opties, en misschien goed om eens een nieuwe, totaal onafhankelijke wind door de organisatie heen te hebben.
Mis in mijn ogen de beste kandidaat (op Koeman na maar die blijft sowieso in Barcelona zitten): Peter Bosz. Zou Erik ten Hag ook een goeie vinden maar die blijft denk ik bij Ajax. Wat je al aangeeft, De Boer kan heel goed een vaste tactiek en speelstijl implementeren. In het huidige voetbal is dat niet meer genoeg, je moet aanvoelen hoe je met kleine (positionele) wijzigingen wedstrijden kan doen kantelen. Ik las op VI een analyse dat Denemarken in het eerste kwartier tegen dezelfde problemen aanliep als Oranje de hele wedstrijd: de spits, links en rechtsvoor zetten druk op de drie centralen en het middenveld werd vastgezet. Resultaat: de lange bal (wat in het voordeel van Wales en Tsjechie was). De bondscoach van Denemarken loste dit op door Christensen naar het middenveld te schuiven, waardoor ze onder de druk uit konden voetballen en uiteindelijk dominant konden spelen. De Boer had dit ook gekund met Blind, maar die ziet het dus kennelijk niet. Nou is het achteraf makkelijk om te constateren, maar trainers als Ten Hag en Bosz zien zulke dingen wel een kunnen er op reageren of hebben er al op geanticipeerd.
Maar vind je niet dat Bosz ook wat veel in zân eigen speelstijl blijft hangen? Ik heb hem de laatste paar jaar niet op de voet gevolgd hoor, maar ik krijg altijd het idee dat het dan een tijdje heel goed draait bij de ploegen die hij coacht, totdat de tegenstander zich gaat aanpassen op zijn speelstijl en het dus niet meer werkt.
Goede, ik zou niet zo snel iemand weten. Nou ken ik ook niet alle Europese trainers uit mân hoofd moet ik zeggen.
Lijkt mij niet meer dan logisch dan dat we voor âThe Champâ gaan.
The Champ en Van Gaal samen lijkt me een uitstekend duo. Doet het goed op de internationale persconferenties.
Kroatië - Spanje, wat een wedstrijd is dat zeg
Volgens diverse bronnen is de deal rondom Steven Berghuis rond.
Voor ⏠6,000,000,- van Rotterdam naar Amsterdam; de eerste sinds Arnold Scholten (1995)âŠ
Club Liefde bestaat niet meer,. Hij heeft altijd gezged dat hij nooit voor een andere Nederlands club zou gaan spelen,. Mja Is Feyenoord ook zelf schuld.,
Ajax Speelt CL en Feyenoord niet dat is het verschil. En Ajax wordt komende jaren kampioen dus ik snap Berghuis wel. En Berghuis zelf was ook wel klaar bij Feyenoord. 6 miljoen is nog een aardig bedrag voor Feyenoord. Want er was sprake van 4 miljoen. Dus ik denk het voor beiden clubs een prima deal is.
Leuke matchen zeg, vandaag! Eerst die gemiste penalty van Zwitserland, en dan twee knappe goals van Frankrijk. Onwezenlijke controle van Benzema bij de eerste, knappe combinatie tussen Griezman en Mbappé bij de tweede.