Wat wil je weten?
@LarsCF Engeland speelt haar volgende duel niet op Wembley
Wat wil je weten?
@LarsCF Engeland speelt haar volgende duel niet op Wembley
Klopt, eventuele halve finale en finale dan weer wel.
Gaat zeker om de 7-2 tegen KV Mechelen?
Hahaha precies, viel dat even tegen. Natuurlijk zo een eerste oefenwedstrijd met per helft een nieuw elftal zegt niet echt veel. Vorig jaar scoorde we 1 doelpunt in de gehele voorbereiding en speelde we 1x gelijk en verloren we al de rest. In de competitie werden we uiteindelijk 6e.
Manchester United heeft naar buiten gebracht Jadon Sancho voor 85 miljoen euro (max. 95 miljoen euro) over te nemen van Dortmund. Toptransfer.
De geruchten gaan dat ook Varane overkomt.
Ook exact wat ze nodig hebben daar: een topper op de rechterflank. Goed verdiend van Dortmund ook. Wel benieuwd wat Real gaat doen als ze na Ramos ook Varane verliezen.
Wat een leuk potje was Zwitserland - Spanje, Yann Sommer was de uitblinker in mijn ogen en verder zie ik een toekomstige coach in Grant Xhaka. Hopen op net zoān mooie pot bij BelgiĆ«-ItaliĆ«
Het was spannend, maar niet hoogstaand. Ik heb liever goed voetbal, dan spanning, maar het beste is een combinatie van beide en ik heb hoge verwachtingen van Belgiƫ-Italiƫ
Qua voetbal was het niet hoogstrelend maar ik vond vooral de strijd die Zwitserland erin gooide met 10 man mooi om te zien, toch de penaltyās gehaald met zān 10en
Volgens mij lossen de verwachtingen het momenteel wel in wat een leuke open wedstrijd.
Wel spannend ook! Lompe fout van Di Lorenzo, maar ik ben er niet rouwig om.
Fout van Di Lorenzo of van Vincic/de VAR? Desalniettemin snap ik dat je er blij mee bent.
Was een duw en geen clean error dat het absoluut geen strafschop was, dan mag je als var niet ingrijpen.
Wat een wedstrijd, slecht voor men hart
Jongens die bal wil gewoon niet binnenā¦
Die Doku is wel echt een betere uitvoering van Narsingh zeg, bal te ver voor je uitspelen en de brommer starten en erachteraan hollen. Zie de 2-2 nog wel vallen, alleen zorgen dat je niet op de counter verrast wordt.
Raar dat Praet gebracht wordt en niet Carrasco. Die twee minuten dat De Bruyne lager stond ging het toch beter?
En 19 jaar pas, wat een versnelling. Kreeg onlangs nog lovende woorden van Mbappe die zijn startsnelheid echt indrukwekkend vond.
Finito. Ik leg de fout toch bij Martinez, die te koppig is om van zān 3-4-1-2 af te stappen, ook als het duidelijk is dat je een man tekort komt op het middenveld.
Ćn hele rare wissels deed ⦠
Dat Belgiƫ, Zal ook nooit een EK of een WK. Hoe goed zijn ook zijn. Blijkbaar komen ze nooit verder. Dan de Halve Finale.