Maar het is toch ook niet onbegrijpelijk dat ze bij die goal niet goed stonden? Er is net een penibele situatie afgewend, maar dan wordt de bal meteen weer verloren. Dan vind ik het niet zo gek dat er geen organisatie staat, zeker niet als het vervolgens erg snel gaat.
Paris Saint-Germain begint aardig sterk te worden, zojuist is de transfer van Hakimi officieel gemaakt. 65 miljoen gekost. Wijnaldum transfervrij gehaald, Danilo optie tot koop gelicht en de hardnekkige geruchten omtrent Sergio Ramos, Donnarumma en ook Paul Pogba.
En ze winnen de CL nog niet,. 
Aha nu je over Trencin begint, die hebben altijd leuke talentjes. Zo zijn er hier in Belgiƫ al een aantal gepasseerd die van daar kwamen.
Italiƫ en Spanje eindelijk zoals je het traditioneel gezien zou verwachten: Spanje probeert echt te voetballen en Italiƫ in de reactie.
Weer strafschoppen, zeg ⦠

Inderdaad maar als je op de laatste groepsfase match na geen enkele match kan winnen in de reguliere speeltijd⦠ben blij dat Italië door is 
Heeft die Morata ƩƩn nieuw record op het EK met zijn gemiste strafshpppen.,
@Aron1997 Portugal deed het ook 5 jaar terug: alleen de halve finale tegen Wales werd reguliere winst.
1-1 IJsland, 0-0 Oostenrijk, 3-3 Hongarije, 1-0 (nv) Kroatiƫ, 1-1 (wns) Polen, 2-0 Wales, 1-0 (nv) Frankrijk
Daarom gokte ik ook op geluk afdwingen - Spanje voetbalde goed, alleen het miste een killer en twee goede strafschoppennemers. Daarentegen, als je het omdraait: tegen Zweden, Polen en een Kroatiƫ uit vorm ging het moeizaam, Slowakije aanvankelijk ook niet goed (gestopte strafschop, eerste goal was eigen doelpunt), dus al met al heeft het missen van een goed doelpuntenmaker gevolgen gehad.
Het ging pas echt lopen toen Morata en Moreno erin kwamen. Echt weer een rare tactiek, eerder deed het Guardiola de das om in de CL en nu weer bijna het nationale team onder leiding van Enrique. Oyarzabel is gewoon geen afmaker, die twee enorme die hij miste had Morata waarschijnlijk wel gemaakt.
Klopt inderdaad, is de 84 afmaken op fifa dan wat te hoog? Scoort in la liga wel al 4 opeenvolgende seizoenen al minstens 10x
Vond hem echt heel erg matig spelen, zeg. Laporte overigens wederom sterk, als ook Alba. Unai Simon is goed op de lijn, maar het spel verleggen is bijzonder. Dani Olmo ook lekker actief en gevaarlijk. Ferran Torres speelt soms nog teveel als een jeugdspeler. Busquets goed in de balans. Thiago vond ik erg tegenvallen in die paar minuten.
Had op Spanje gehoopt, waren ook stuk beter. Maar het heeft wel wat met de Italianen.
Vond het los van die bal al geen penalty. Mist 'ie 'm ook nog in eerste instantie. Fingers crossed dat Italiƫ de winst pakt in de finale!
Echt een belachelijke penalty.
Onbegrijpelijk dat de VAR hier niet heeft ingegrepen. Sterling wordt volgens mij niet geraakt.
Wat vinden onze Belgische leden van ene Lokonga van Anderlecht? Schijnt dat Arsenal 17,5m gaat betalen. Overigens zou ook Tavares van Benfica overkomen.
De rechtsachter of linksachter van Benfica? Wat Sambi Lokonga betreft, is een speler die op de reserve lijst stond om mee te gaan naar he EK en is 21 jaar. Goede techniek en passing en leest het spel erg goed. Zijn beste posities zijn 6 en 8. Was ook kapitein van Anderlecht. Gaat wel heel wat body mogen kweken om in de PL zijn mannetje te staan denk ik.