We zeggen het anders, maar we bedoelen hetzelfde
Ajax heeft het nieuwe thuistenue gepresenteerd, mèt het oude logo. Ook geen spelersnamen achterop, voor de retrolook. Best vet in mijn ogen. Ziet wel classy uit.
Bijzondere kwaliteit wel om 9 goals en 10 assists te geven in de serie A afgelopen seizoen en toch onzichtbaar te zijn 
Ik heb alle uitshirts van sinds in fan ben ‘93. Daar horen ook de lelijke edities van vorig en aankomend seizoen helaas.
@Aron1997 persoonlijk zeer goede statistieken maar dat heb ik niet echt gemerkt want je hoort amper wat van Udinese
Ik bestel nu eens in de drie jaar een thuisshirt. Mijn eerste shirtje was ook uit die tijd, meen ik.
Ajax won in 1992 de UEFA Cup en in de zomer erop wilde ik het shirt hebben.
Mooie (komende) transferopbrengsten voor AZ, wat huiswerk met zich meebrengt.
Stengs schijnt nu rond te zijn voor vijftien miljoen euro naar Olympique Nice. Boadu naar verluid ook in onderhandeling voor vijftien miljoen euro met AS Monaco en nu ook geruchten rond Koopmeiners, waar Stade Rennes - je raad het al - vijftien miljoen euro op heeft geboden.
Heb je 45 miljoen euro te pakken, maar vind maar is vervangers voor je beste drie spelers.
Ook Jonas Svensson weg, ben benieuwd wie hun vervangers gaan worden en of ze mee kunnen doen dan voor de top 4
Dit word echt een serieus probleem. Veel geld in het laatje maar vervolgens zijn er geen vervangers. Als Az ben je dan steeds terug bij af want je bent je beste spelers kwijt en echt kopen doen ze nu ook weer niet. Wat Scandinavische jongens en afdankertjes van Ajax.
45 miljoen is veel maar hadden deze niet eigenlijk rond de 60 moeten opleveren?
Stengs 15 miljoen echt belachelijk. Meer Dan 8 miljoen is hij niet waard. Boadou had ik liever in Duitsland of Engeland zien spelen.
Als je een meerjarig contract hebt en transfermarkt je op een marktwaarde van 14 miljoen zet is 15 miljoen echt niet overdreven hoor…
Neejoh denk het niet, ze vangen er nu echt het maximale voor. Stengs en Boadu kenden echt geen heel goed seizoen.
Gister zeiden ze het ook bij Vi, nu leveren ze nog wat op omdat ze tegen het Nederlands elftal aanzitten. Als ze nu nog zo’n jaar hebben als vorig jaar dan krijgen ze er helemaal niks meer voor.
Ja maar wat heeft hij afgelopen seizoen laten zien dan?. Als hij echt zo goed was. Dan was wel een andere club gekomen… Bedoel ik meer Duitsland Spanje Engeland. En.markwaarde van Berghuis was ook meer waard dan die verkocht voor is😂
Ja maar had Berghuis geen clausule in zijn contract staan dan? Clubs kijken behalve naar statistieken ook naar potentieel, Boadu is maar van 2001, dat is piepjong. Een ploeg als Anderlecht of Genk zou voor Boadu 25 miljoen gevraagd hebben en wellicht gekregen ook.
Klopt van Berghuis. Maar ik bedoel meer die Stengs is echt niks bijzonders. Is hij nou beter dan Berghis? Of Tadic? Dat vraag ik mij af. AZ heeft gewoon één prima deal gedaan.
En die grote stap is vaak niet eens goed. De Ligt en de Jong hadden het heel even moeilijk maar die stonden snel op. Van de Beek ging naar een club waar een grotere concurrent voor hem stond en Bergwijn idem en de stap te hoog. Wijnaldum koos voor Newcastle en zo naar Liverpool. Depay ging direct naar Man Utd en was snel afgeschreven. Het valt ook niet mee. Het is misschien wel twee stappen hoger en meer druk want je moet elke week presteren.
Er zit wel meer potentieel in, simpelweg omdat vanwege de leeftijd er nog meer rek in zit dan een Berghuis of een Tadic. Daar betaal je ook voor.
Volgende Nederlander naar Frankrijk: Justin Kluivert verkast (ook) naar Olympique Nice