Ik vind het een goede spits. Moet het natuurlijk nog langdurig op het hoogste niveau laten zien. Toen hij bij Bayern 1 begon te spelen liet hij prima dingen zien, paar keer gescoord. Daarna gingen ze helaas voor Choupo-Moting (…). Bij Parma had hij blessureleed en een lastige ploeg als spits zijnde. Geen idee hoe Anderlecht speelt, maar lijkt mij aanvallender dan Parma in ieder geval. Hij zal meer mogelijkheden krijgen.
Belgische teams trekken wel talent van
Europese grootheden aan: Zirkzee, Collado … Who’s next? 
Ings naar Aston Villa. Ze zijn lekker bezig daar in Birmingham. Betekent vrijwel zeker ook dat Grealish vertrekt.
Grealish gaat bijna zeker naar City inderdaad, Aston Villa doet zeker goede zaken!
met 120 miljoen kan je natuurlijk wel al iets doen, Leon Bailey en Ings zijn toch 2 erg sterke transfers
Hadden ook al Buendia en Young aangetrokken. Nog een goede middenvelder erbij en ze zijn klaar om voor een plaats in Europa mee te doen.
Vind wel mooie transfers. Ga ze in m’n eigen CM denk ik niet meer toepassen, misschien Buendia.
Wat vinden jullie van de transferbedragen? Buendia 40 miljoen euro van een niveau lager en geen Engelsman. Ings voor een 29-jarige speler maar liefst 32 miljoen euro, weliswaar Engels. Bailey 30 miljoen euro.
Met Buendia en Ings kopen ze wel direct cijfers overigens.
De beste deal vind ik van Bailey, 32 miljoen terwijl zijn marktwaarde op 35 miljoen ligt en hij aan 15 goals en 11 assists kwam dit seizoen.
Idem. Al de rest vind ik toch behoorlijk duur, zeker na Corona. Wel een mooi team!
Vind het vooral opvallend dat City eerst klaagde dat er weinig zou gaan gebeuren door corona en nu gaat het om bedragen van ver boven de 100 miljoen bij Grealish en Kane.
Wat is het toch een club om moedeloos van te worden qua beleid de laatste jaren…

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zover zou komen dat Messi gaat vertrekken bij Barcelona. Heb het te doen met de fans, die niet met een mooie wedstrijd afscheid van hem konden nemen. Had zelf ook graag nog wel een keer naar Camp Nou gewild om Messi te zien spelen. Jarenlang wanbeleid heeft ervoor gezorgd dat Barça in deze financiële positie is terechtgekomen, dus misschien wel eigen schuld… Benieuwd waar hij nu naartoe gaat.
Zou het? Toeval? Vakantiekiekje van Neymar met Messi voedt PSG-geruchten | Primera División | sporza
Altijd mooi voer voor speculatie. Barca kan financieel niet meer aan de wensen van Messi voldoen. Er zijn gewoon regels momenteel, anders kan het wel eens nare gevolgen hebben. Het was echt een puinhoop onder Bartelomeu. Denk dat er nog wel meer naar buiten komt want Pique, Busquets waren niet eens op de hoogte. Nieuw tijdperk voor Barca iig. Het moest er een keer van komen, wel jammer dat het zo gaat.
Ik vind dit top. Eindelijk worden regels over financiële gezondheid eens toegepast. Hopelijk kan dit een stap richting Europees of wereldwijd salarisplaffond zijn.
Ben wel erg benieuwd waar Messi nu heengaat. Ik hoop eigenlijk op Old Boys, en ik denk dat hij bij City of PSG gaat flippen.
Psv heeft de eerste tik uitgedeeld aan Ajax. 0-4 echt schrijnend om te zien als Ajacied. Defensief werd er bij alle tegendoelpunten niet in gegrepen. Rest verdediging was er weer eens niet, niet voor het eerst onder Ten Hag.
Vind PSV echt sterk beginnen dit seizoen, veel meer energie en dynamiek in de ploeg. Het lijkt meer een geheel.
Wel goed voor het Nederlands voetbal dat Ajax weer een concurrent heeft die ze echt scherp houdt.
Was inderdaad niet best van Ajax kant. En die Tagliafico. Die is wel vaak het spoor kwijt. Wat een overtreding was dat. Dat was ook gewoon dom. PSV Heeft dit jaar een goeie ploeg.
Het zou mooi zijn voor het Nederlands voetbal als ze echt mee gaan doen.
Maar dit gebeurd Ajax ook geen 2de keer meer.
Ajax Mist ritme PSV is al 2 weken vol op bezig. Dat scheeld ook. Uiteindelijk denk ik dat Ajax altijd terug komt.
Madueke is de man in vorm maar Ajax doet niet aan mandekking. Meneer scoort twee maal en word nog altijd niet aangepakt. Dramatisch