Bayern München: Die neue Generation

Bedankt voor je reactie! De typfoutjes lees ik inderdaad nu ook terug. Normaal gesproken weet ik deze er geloof ik wel goed uit te halen, maar denk dat ik ze nu een keertje gemist heb.

Over mijn opstelling: het is eigenlijk een 4-1-4-1 opstelling. On het wat duidelijker te maken heb ik even snel de opstelling via mijn telefoon gemaakt:

Hierbij moet ik zeggen dat Sanches en Tolisso ook regelmatig op andere plaatsen spelen.
De 4-2-3-1 opstelling die jij benoemt zou ook een optie kunnen zijn om te gaan gebruiken.

Tja, waarom zou Löw Ribery en Robben op de bank zetten zolang ze nog presteren. Je resultaten zijn prima, alleen jammer van het verlies tegen Wolfsburg.

Bedankt voor je reactie!

Het is inderdaad een lasige kwestie wat betreft de oudere spelers. In het volgende stukje valt al iets te lezen over de wijzigingen die worden doorgevoerd als er wordt vooruitgeblikt op Der Klassiker.

Voorbeschouwing%20Dortmund

Daarnaast is er ook ng tegen Athene gespeeld:

Bayern-AEK Athene 3-1
25min Lewandowski (Ribéry) 1-0
28min Livaja 1-1
66min Lewandowski (Tolisso) 2-1
75min Müller (Ribéry) 3-1

In de volgende update zal de wedstrijd tegen Dortmund volgen, wat verwachten jullie als uitslag?

Zeer degelijk stukje! Uitslag tegen AEK ook heel prima uiteraard. Ik denk dat je met 0-1 gaat winnen :slight_smile:

Leuk stuk ter voorbereiding op de topper tegen Dortmund, enige foutje dat ik heb kunnen vinden is dat Favre een Zwitser is en geen Fransman. Denk dat je een hele taaie wedstrijd tegemoet kan gaan waarin ik Dortmund wel zie scoren doordat je het defensief natuurlijk nog niet helemaal op de rit hebt. Ik voorspel een 1-1 of 2-2 gelijkspel!

Goed stuk. Zal een spannende wedstrijd worden denk ik. Een goed aanvallende ploeg tegen een goede defensieve ploeg. Ben heel erg benieuwd. Zelf denk ik een saaie 0-0.

Bedankt voor jullie reacties!

@db1512 blijkt een goede voorspellende gave te hebben :wink: .

Uitslagen:

Dortmund-Bayern 2-2
45min Goretzka 0-1
78min Kagawa (Götze) 1-1
84min Pulisic (Reus) 2-1
89min Müller (Robben) 2-2

Bayern-Düsseldorf 3-0
45min Lewandowski (Kimmich) 1-0
71min Gnabry (Alaba) 2-0
80min Gnabry (James) 3-0
Met twee prachtige goals geeft Gnabry als invaller kleur aan een tamelijk eenvoudige wedstrijd. Geen seconde in de problemen geweest.

Opzicht geen heel erg verkeerd resultaat, al had je Dortmund nu ook al op een mooie achterstand kunnen zetten. Hoe ik je verslag lees stond je defensief wel wat beter, merk je dit zelf ook?

Uit in Dortmund gelijkspelen is natuurlijk alles behalve een schande, maar wel zonde natuurlijk. Goede overwinning ook op Dusseldorf.

Goed stukje weer! Een gelijkspel in Dortmund is uiteraard een prima resultaat. Verder goede zege op Düsseldorf.

Spannende slotfase zo te zien tegen Dortmund! Bijna platzak richting huis gegaan, gelukkig heeft Müller je nog een punt weten te bezorgen.

Dank voor jullie reacties!

Naast dat we koploper zijn in de Bundesliga loopt het ook in de Champions League voortvarend. Na het gelijkspel tegen Benfica wisten we te winnen van Ajax en versloegen we AEK Athene tweemaal. Nu troffen we opnieuw Benfica, waar we van moesten winnen om de eerste plaats veilig te stellen.

Bayern-Benfica 4-0
3min Lewandowski (Robben) 1-0
18min Müller (Robben) 2-0
30min Goretzka (Kimmich) 3-0
77min Müller (Gnabry) 4-0
Geweldige wedstrijd waarin prachtige combinaties tot doelpunten leden.

Werder Bremen-Bayern 1-4
17min Thiago (James) 0-1
40min Lewandowski (Kimmich) 0-2
45min Bartels (Kainz) 1-2
65min Lewandowski (Ribéry) 1-3
83min Davies (Tolisso) 1-4

Uitstekende overwinningen tegen Benfica en Werder. Ook mooi dat je al zeker bent van de volgende ronde in de CL. Opvallend trouwens dat AEK zich voor de volgende ronde heeft weten te plaatsen

Goed stuk. Mooi dat je je al hebt kunnen plaatsen voor de volgende ronde. Ben benieuwd wie je gaat loten. Voor de rest weer twee goede resultaten.

Gefeliciteerd met de volgende ronde!

Bedankt voor jullie reacties!

Als de foto er wat wazig uit ziet komt dat denk ik omdat de wedstrijd in de mist werd gespeeld :joy: :sweat_smile:
Uitslagen:

Bayern-Nürnberg 3-1
5min Robben (Coman) 1-0
45min Coman (Müller) 2-0
83min Goretzka (Lewandowski) 3-0
93min Löwen 3-1

Ajax-Bayern 2-4
11min Lewandowski (Robben) 0-1
26min Dolberg (Neres) 1-1
29min Müller (Alaba) 1-2
61min Robben (Sanches) 1-3
80min Schöne (Labyad) 2-3
86min Müller (James) 2-4
Ondanks dat we vier keer scoren was het een ongelofelijke slechte wedstrijd van onze kant. Heel erg veel slechte passes en veel te veel kansen weg gegeven.

In de volgende update volgt de loting van de Champions League! De teams die we kunnen loten zijn de volgende: AS Monaco, Tottenham, Napoli, Lokomotiv Moskou, AS Roma en Juventus. Welk team verwachten jullie?

Mooi dat ook Coman weer eens wat van zich laat horen. Qua tegenstander zou je denk ik het gunstigste loten met Lokomotiv Moskou, vind hen de zwakste ploeg van het rijtje. Als je Juventus en Spurs weet te ontlopen zou mooi zijn, denk dat je tegen alle andere tegenstanders de grote favoriet bent.

Twee goede overwinningen! Het is natuurlijk hopen dat je Tottenham en Juve ontloopt zoals db al zegt, maar Napoli is ook een sterke ploeg. Het gunstigste zou denk ik zijn Monaco of Moskou.

Goede overwinningen! Inderdaad hopen dat je Lokomotiv treft en Monaco zou ook nog niet verkeerd zijn. Maar je bent Bayern München, denk dat je tegen elke club hier wel een kans maakt.

Goede zeges! Het is natuurlijk hopen op Lokomotiv als tegenstander. Juventus zou ook een prachtig affiche zijn, maar wel het lastigst.