Career Mode FIFA 20

Ik weet het niet… ik ga hem zo kopen en dan denk ik downloaden? De EA Acces heb ik al gekocht.

EA access heb ik ook al FIFA zelf nog niet, maar is ook niet nodig normaal. Zou nog max 2 uur en 10 min duren voor we kunnen beginnen.

Hi Raindog,
Kan je zeggen of dit jaar de playoff regels wel van toepassing zijn?
Maw telt de playoff nu effectief om kampioen te worden of is hetbweer overbodig?

Geen flauw idee maar ik ben momenteel met Anderlecht bezig dus ik hoop van wel!

Ik weet het ook niet. Laat ons iets weten als je zo ver geraakt hé, @Aron1997!

Ik wset dat het de voorbije jaren niet het geval was.
Als je in de normale competitie 3e was en na play off 2e of 5e dan was je nog steeds 3e.
Ook als je zou opschrijven wie de top 5 was na playoff… had enkel de nummer 1 (van na reguliere comp ) Champions Leaque… al de rest werd Random gekoze

Hey jongens,

Na alleen maar FUT te hebben gespeeld wil ik ondertussen nu ook een carrière beginnen. Nou heb ik niet veel meegekregen behalve dat er veel bugs zijn en dat er een patch zou komen.
Is die al geweest of nog niet? Wanneer kan ik t beste die save beginnen?

Ja update is vandaag uitgekomen voor de ps4 alles is gefixt qua beste opstellingen van de tegenstander onder anderen

1 like

Na afgelopen week het afscheid van een hele grote Nederlandse voetballer te hebben gezien, ga ik met hem een trainerscarrière beginnen. Namelijk Rafael van der Vaart! Dit wil ik gaan doen bij een van zijn oude clubs. Zit alleen in twijfel of ik dit bij HSV, Betis of bij Ajax doe.

Het meest voor de hand liggend lijkt me HSV, alleen ben ik bang dat ik dat al snel saai ga vinden. Iemand tips om dit leuk te houden?

Ik zou voor Hsv kiezen.

En waarom denk je dat het saai zal worden?
Lijkt mij een prachtig verhaal. Terug naar de Bundesliga en weer een grote club worden en je proberen te meten met de grote jongens.

Daarbuiten heeft de Bundesliga nu (bijna) alle stadions en veel real faces.

Klinkt mij uitdagend genoeg?

1 like

Ik zou ook voor HSV gaan. Het is mooi om die club terug te brengen naar de Bundesliga en Europees voetbal. In het eerste seizoen zal het misschien wat saai kunnen zijn, maar zodra je in de Bundesliga komt zal er wel veel uitdaging zijn. Bij Ajax zul je denk ik eerder verveeld raken. De ED is met Ajax echt geen uitdaging om te winnen. Je hebt dan eigenlijk alleen de CL om voor te spelen.

Al nieuws ? :slight_smile:

Heb jij je seizoen al uitgespeeld?

Ja gisteren of eergisteren heb ik iets geplaatst in ander topic omdat ik niet meer wist waar dit gevraagd was en door wie.

De Belgische competitie klopt nu volledig. Ik werd 4e met mechelen waarna ik de play off finale speelde tegen de winnaar van play off 2. De play off 2 finale ging tussen Charleroi en Sint-Truiden.

Cool.!!
Dus nu kloppen de Europese plaatsen ook hopelijk en worden die pas verdeeld na de playoff?

Play off2? Zonder tweede klasse ploegen in het spel :no_mouth:

Jep alles klopt behalve dan inderdaad de play off 2. Die wordt gewoon gespeeld in 2 groepen tussen de nrs 7-16. Dus wel 2 groepen van 5. Maar is de beste oplossing aangezien de ploegen uit 1B niet in het spel zitten natuurlijk.

1 like

Ik begin bij Real Sociedad.
Half goed en half slecht en griezmann begon daar als eerste ploeg.

He vraagje: ik wil nu beginnen met een mooie carrière! Mijn probleem altijd is dat ik niet weet met welke club ik wil starten. Ik wil een zo realistisch mogelijke carrière hebben en niet beginnen bij een topclub.

Ik zat zelf te denken aan:

Bournemouth
Gladbach
Real Sociedad

Wat zou jij voor tips kunnen geven? Misschien heb je zelf een paar clubs in gedachte waar je prima mee kan starten.

Je kan het beste hier even een kijkje nemen FIFA 20 Club gezocht. Staan genoeg leuke opties met argumenten in dit topic :wink:

O thanks! Ik zal even kijken. Maar heb jij een paar suggesties?