Club gezocht FIFA 23

Aston Villa misschien? Die hebben dit jaar wel een goed team. Nou ook met Unai Emery zou het een leuke uitdaging kunnen zijn,

Bedankt voor alle suggesties! Momenteel neig ik nog het meest naar Leverkusen (Alonso!) en West Ham.

Brighton vind ik een geweldige club, maar hun huidige selectie steekt me nogal tegen.

Je zou nog verrast zijn!

@Raindog, steeds als ik de neiging heb om een carrière met Bayer Leverkusen te starten… kom ik uiteindelijk tot de conclusie dat Borussia Dortmund in alle opzichten interessanter is. Grotere achterban, mooier stadium, een selectie met een jongere kern, prachtige shirts, een tweede elftal in de 3. Bundesliga en meer aantrekkingskracht voor spelers.

Wat is een voordeel van dat tweede team in Bundesliga 3 dan? Daar kan je toch in principe niks mee… Of zie ik dat verkeerd?

In principe niet, maar heeft geeft een extra dimentie aan een langlopende carrière als je spelers kan overhevelen van de B-selectie naar de A-selectie. Je zou, wanneer je handmatig transfers kan doorvoeren met een bepaalde mod, zelfs spelers kunnen aantrekken voor je tweede elftal. Misschien ben ik in de minderheid, maar een carrière met een club die ook een tweede elftal in de game heeft geeft mij altijd meer inspiratie om langer door te gaan met een carrière.

1 like

Ik heb sinds een paar dagen een carriere met Bayer Leverkusen. Mooi team met 3 spelers met een toppotentie (Hincapie, Wirtz en Diaby). Opzich een best brede selectie. Dat de Bundesliga en het stadion gelicenseerd is, is ook zeer fijn.
Mijn aankopen in seizoen 1 zijn Sosa (Stuttgart), Chotard (Montpellier) en Isaksen ( Midtjylland). Ik raad je deze club dus zeker aan!

Zelf zat ik te denken aan een carriere met RCD Espanyol. Om die terug te brengen naar europees voetbal. Iemand suggesties voor leuke transfers?

Zou vooral kijken in de Segunda division, Argentijnse competitie en de 28+ Spaanse voetballers. Je mag wat specifieker zijn betreft de te versterken posities voor de juiste antwoorden

Wil vooral met jonge talenten aan de slag.
Zat te denken aan Moleiro van Las Palmas?
Verder ben ik opzoek naar een rechtsback en een spits naast Joselu

Oscar Gil, Ruben Sanchez en Vidal, heb je drie spelers voor de rechtsback positie. Victor Gomez terug halen van zijn verhuurd?

Met Moleiro kun je veel kanten uit. Ben alleen bang dat een jonge met zijn talent naar een grotere club zal gaan.

Abel Ruiz terug naar Spanje halen of Toni Martinez. Fer Nino van Villarreal 2

Thanks! Spits positie zitten er een aantal hele leuke opties tussen.
Vidal wil ik juist verkopen mey Gil en Sanchez is die inderdaad goed bezet.
Verder dacht ik nog aan Ojeda van Codoy Cruz (Argentijnse RM) en nog opzoek naar een CM achter Darder

Als je Ojeda haalt zou ik Melamed centraal gaan zetten. Je hebt eigenlijk maar weinig nieuwe spelers nodig want je heb ook nog Pol Lozano als cm en dan Bare als cdm

Ik ben opzoek naar een team voor na de deadline day en dus de volgende update,

Niet meteen een top ploeg maar wel een team waar je bij de bovenste 10 zou moeten horen. Zoals bijv Wolfsburg waar ik nu een carriere mee heb.

Het liefst met een echt stadion (geen 100% vereiste) en niet in de premier league ( al een aantal seizoenen in gespeeld), ook leuk als ik wat talenten kan scouten en deze ook langzaam naar het eerste kan werken. Dus geen team wat al 3 of 4 dubbel dik bezet is per positie.

Benieuwd naar jullie ideeen.

Alvast bedankt,

Ik amuseer me goed met Valencia en Rennes.

1 like

Ik ben op zoek naar een club waarin zoveel mogelijk officieel is. Denk aan officiele stadion, tenues en gezang. Competities maakt mij niets uit, daar ik alles gemod heb :smiley:

  • West Ham United (I’m forever blowing bubbels)
1 like

Dan ga je best naar Engeland, Duitsland of Spanje, waar de meeste officiële zaken zitten die je zoekt. En een topclub, subtopper, middenmotor of een team waar je kunt mee groeien tot …?

1 like

Dortmund kom je dan al snel op

1 like

Ben nu wel benieuwd welke club je gekozen hebt, @Vlonkie182? :smirk: