EA Sports FC 24 - Algemeen

Verhuren en meteen uitlening stoppen. Zo ging van Axel Dongen naar 76 +3 dus. Zit in seizoen 3 en Hato is bij mij gestegen naar 79 dus vind het best vreemd dat het bij jou niet zo is. Hlynsson en Misehouy zijn ook al 70+ en die zijn voornamelijk verhuurd

1 like

Hmm. De namen die je noemt doen het bij mij ook niet goed, haha. Hlynsson na S5 70, Misehouy 68 en Axel 76. Het direct stoppen van de uitlening triggert dus een plus? Dus korte uitleenbeurten zijn ook efficiƫnter dan bijv. 2-jaar?

Daar lijkt het wel op,

Academy speler
Maar vergooi je da niet de regel dat x speler x% van je 2e seizoen in de basis moet staan?

Ik doe altijd 1 jaar en dan wanneer ze verhuurd zijn dag later al uitleen stoppen. Zo kreeg Axel Dongen er ineens +3 bij. Meestal maar 1 of 2. Ramaj is nu 78 en beter dan Gorter

Ik ervaar wel eens dat als ik hem buiten het window verhuur, om hem in de zomer terug te roepen dat hij dan 6 of 7 omhoog is.

is dit iets?

https://youtu.be/7n93dQVbHqA (youtube.com)

iemand enig idee wanneer er nog eens een update komt zowel een update van de selecties als een title update?

Komende week?; januari is open, dus menig selectie gaat weer op de schop

Sinds enkele jaren zijn de potenties dynamischā€¦ Naast speeltijd, vorm en met een beetje geluk kunnen sommige spelers ver over hun originele potentieel heen groeien. Maar helaas kan het ook de andere kant op, door bv. blessures, weinig speeltijd of gewoon pech.

1 like

Al een aantal jaar een leuke feature dat de tribunes leeglopen als je op een flinke voorsprong staat. Alleen jammer dat dan ook je eigen uitvak leegloopt, helemaal in een kampioenswedstrijd :joy::joy:

Haha serieus? Kleine bug dus eigenlijk. Zal er eens op letten

Carriere mode is al hele lange tijd niet het maximale van wat eruit gehaald kan worden. Maar in seizoen 3 met Sevilla verkoopt Atletico hun topscorer Griezmann 26 doelpunten in 19 duels aan nummer vier van Italiƫ As Roma. Ongekend wat een puinhopen in dit spel zeg.

Klopt, er zijn nog steeds ongelofelijke transfers. Uit mijn hoofd speelt bij mij Van Dijk bij Atletico Madrid bijvoorbeeldā€¦

Sinds enkele dagen kan ik geen wedstrijd meer spelen of ik krijg een foutmelding. Ik heb het spel al gerepareerd en ik heb de nieuwste grafische update. Hoe kan dit?

Estoy de vuelta! :smile:

Vorig weekend uiteindelijk toch FC24 aangekocht & een carriĆØre gestart met mi Atleti! :heart::white_heart: Vamos!

2 likes

Wanneer worden de transfers doorgevoerd?

Vorig jaar was dit in een squad file van 8 februari. Nog even geduld, dus.

Kan er mij iemand kort wat uitleg geven hoe de Team Strategy werkt met Coach Management? En wat is de beste manier om Training Plan te gebruiken?

Krijg om de drie dagen de melding van mā€™n assistent dat ik teveel wissel tussen de verschillende plannen ā€¦ :sweat_smile:

Je kunt beter 1 tactiek behouden. Zo trainen de spelers op specifieke eigenschappen.

Bij trainingsplan laat je de basisspelers op neutraal staan of juist energie als ze een lage stamina hebben. Bij bankzitter laat je ze juist op prestatie trainen.

1 like

Tactiek is en blijft Wingplay. Daar heb ik sinds het begin niets aan veranderd.

Vooral met het trainingsplan heb ik nog wat uit te zoeken. Bedankt voor de reactie & verduidelijking, @Spoon0612!

Algemene vraag: ben niet heel technisch aangelegd, de kleur van het veld is bijna fluoriserend groen. Hoe kan ik dit realistisch maken? Had al wat gespeeld met instellingen, maar daardoor werden de andere kleuren heel lelijk. Ideale situatie is een realistisch veld en tevens goede kleuren voor normaal tv gebruik (zodat ik niet steeds opnieuw moet instellen).