EA Sports FC 24 - Algemeen

Dit is de foutmelding die mij het plezier weg zuigt uit deze game. Hoe kan ik dit oplossen?

Naamloos

Drivers van je videokaart updaten?

Gedaan en de laptop zelf geüpdate en het euvel lijkt verholpen

Ik was te vroeg met juichen. Het probleem is terug gekeerd. Ik heb mijn grafische kaart geüpdate, windows geüpdate, spel opnieuw geïnstalleerd. Wie heeft nog meer tips?

Heb je ook bij andere games problemen?

Nee dat is juist apart. Enkel EA FC werkt niet bij mij…

Krijg je de melding bij het opstarten? Probeer directx eens opnieuw te installeren.

De melding krijg ik pas tijdens het spelen van een wedstrijd. Ik heb het spel nu op mijn andere schijf geïnstalleerd. Mocht dat niet helpen, hoop ik dat een weekje vakantie uitkomst biedt :smiley:

Je mag me altijd toevoegen op Origin/EaApp als het nog niet lukt, dan proberen we live wat dingen: Raibdog42-FB (denk ik).

1 like

Goedemorgen, welke sliders worden er momenteel gebruikt?

Ik heb momenteel deze FC 24 Sliders: Best Settings To Try | INFINITY FC

Wat vind je van die sliders? En doe je ook iets om in een thuis wedstrijd een voordeel te krijgen?

Vind deze tot nu toe best prettig. Speel op wereldklasse want vind Legendarisch onrealistisch, tegenstander is amper van de bal te krijgen.

Thuis voordeel is er niet echt, in mijn ogen ook niet nodig.

Ik speel met OS sliders op legendarisch en krijg daar (inmiddels) realistische resultaten.

Al met al krijg je in game net iets makkelijker betere resultaten dan in real life.

Met Ajax 3e in Eredivisie - 3e groepsfase UEL - kwartfinale in Conference League
Met QPR 9e in Championship
Met Kaiserslautern 6e in 2. Bundesliga
Met Bordeaux 4e in Ligue 2
Met Sampdoria kampioen Serie B
Met Tenerife thans bezig, tien speelronden in La Liga 2 en op dit moment 8e

Ik gebruik de sliders die spoon0612 noemde op Legendarisch. Ben begonnen met Villarreal eerste competitiewedstrijd tegen Real Betis thuis 0-0 het was echt een 50/50 wedstrijd heb er van genoten.

Hoe houden jullie je carrière zo realistisch mogelijk?

Deze zijn toch exact dezelfde als OS-sliders? Speel ik ook mee, buiten die voor eigen shot en pass error omdat ik full manual speel. Ik vind keepers wel erg moeilijk te kloppen. Vaak heb ik wel veel kansen maar ga ik bij de afwerking de mist in. Momenteel speel ik op legendarisch maar ik overweeg terug naar wereldklasse te gaan.

Voor diegenen op PC, welke controller gebruiken jullie? Heb altijd met Xbox-controller gewerkt, maar die linkerstick geeft na een paar maanden altijd problemen.

Jezelf beperkingen opleggen, hier bijvoorbeeld met Ajax:

  • maximaal aantal transfers per window: 4 (in en uit) in de winter, 10 (in en uit) in de zomer.
  • maximale transfersom en salaris: afhankelijk waarvoor Ajax zich plaatst:
    Champions League 30 miljoen/30.000 salaris, Europa League 20 M/20k, Conference League 10 M/10k.
  • FIFA Financial Fair Play: ongeacht hoeveel transfers en welke waarde: altijd winst maken of besparen op kosten: wanneer ik een speler met 30k salaris haal, zal ik één of twee toppers moeten laten gaan - ik mag er niet op achteruit gaan qua salariskosten.
  • geen enkele speler die gekocht is wordt binnen een half jaar doorverkocht, hooguit verhuurd.
  • maximaal drie jaar bij een club, daarna verkassen.

Met die beperkingen wordt het wat meer een reken-, of cijferspelletje wat je moet bijhouden, maar het weerhoudt je wel ervan gewoon lukraak te kopen wat je leuk lijkt.

Thanks, hier heb ik wat aan!

Even een vraagje, heb een carrière met Villarreal ze hebben natuurlijk ook een B team in La Liga 2 en helaas geen optie om spelers naar het eerste te halen. Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Gewoon kopen. Als je op PC speelt kan je middels een mod ze wel gratis overnemen.