EA Sports FC 24 - Algemeen

Weet hier iemand wanneer het stadion van Luton Town erbij komt?
Is al weken sprake van, maar is er vooralsnog niet.

Is er een manier om transfers terug te draaien op xbox of tegen te houden?

Ik vrees dat je nog wat geduld zult moeten hebben …

Opnieuw onderhandelen als het een eigen speler betreft. Wanneer ze de clausule activeren kun je hem nog een nieuw contract aanbieden

Nou in de eerste seizoen al rare transfers Boscagli in de winter naar Stade Brest en Rensch naar Udinese.

Zo machtig jammer dat Serie A gewoon 4 clubs niet gelicenseerd heeft.
Maakt de competitie qua carriere zo onaantrekkelijk…

1 like

Dat weerhoud mij er al jaren van daar aan de slag te gaan, zonde.

1 like

Is CM sinds kort verbeterd wat betreft tranfers? Moet na een eerste seizoen met Arsenal bekennen dat het reuze mee is gevallen qua rare transfers. Vaak speel ik tegen topploegen nog wel gewoon tegen de normale basis.

Eigenlijk best schandalig als je weet dat de competities er binnen 2 maanden opzitten.

Niet echt ik zag Alaba, Hartman en stones naar Newcastle verkassen en dat nog wel in de winter transferperiode van seizoen 1. Rensch van Ajax naar Udinese boscagli naar brest volgens mij.

Net na lange tijd nog eens een match gespeeld met default sliders en eigenlijk vond ik dat gevarieerder voetbal opleveren.

1 like

Vind het wel jammer dat ik geen gele onderzeeer als spandoek voorbij zie komen als je de game betreed, zit met de club in mijn 3e jaar, nog 1cl run? heb in seizoen 1 en 2 de coppa del rey gewonen, en seizoen 2 ook al la liga gepakt,

Stappen jullie meestal intern over clubwissel, of starten de meeste dan een nieuwe save? ben zelf erg van de 2e optie

Het is mij ook opgevallen dat ik best vaak tegen veel normale basisploegen speel. Wat mij ook opviel is dat ze een paar keer oud-spelers teruggehaald hebben. Bijvoorbeeld Luis Alberto speelde bij Liverpool, Lucas Paqueta bij Milan en Lemar bij Monaco. Zo kwam ik er nog wel een paar tegen. Waarschijnlijk toeval, maar vond het wel leuk :smile:

1 like

HSV heeft “succes thuis” kritisch. ( Win liga 2 en haal de laatste 16).
Ik behaal de andere doelstellingen allemaal.
Ik word op de laatste speeldag 2e en dus promotie. Alsnog word ik 3 dagen na die promotie ontslagen… ongelofelijk.

Aiaiai, er worden trainers voor minder buiten gezet! :face_with_peeking_eye:

Jouw prestatiebalkje was dan toch waarschijnlijk donkergroen bovenaan jouw scherm, als je de meeste zaken behaalde? Welke boodschap kreeg je dan: je voldeed niet aan de kritische punten?

kritieke veld doelstellingen, blijven altijd gevoelig denk ik in dat opzicht, en zijn de laatste edities gevoeliger geworden

Mijn balkje was inderdaad rood.
Alles had ik behaald, behalve succes thuis:

  • Win de Liga 2
  • Haal de laatste 16 in de DFB pokal

en lager aanbod geaccepteerd of nieuwe save gemaakt?

Weet iemand hoe je cm’s mee kan laten verdedigen? Krijg telkens een gat tussen middenveld en verdediging als ik de bal niet heb.

Normaal gesproken moet je dat kunnen instellen bij de Instructies als je bij je team kijkt. Daar kun je per spelers instructies meegeven, waaronder bij cm’s: terugkomen bij verdedigen.