EA Sports FC 24 Nieuws

Is deze site betrouwbaar?

EA Sports FC 24 PC Download (Pre-Order) – Quick Download Games

Ratings Feyenoord, PSV en Ajax bekend.

Feyenoord:

Realistische, goede ratings. Vond Geertruida alleen wel minimaal 80 rating waard.

PSV: Dit zijn de gloednieuwe ratings van PSV in EA Sports FC 24!

Bakayoko plus 7 (!) en Schouten maar 75. Vrij opvallend. Voor de rest wel realistische ratings.

Ajax:

Ik ben misschien een Feyenoorder maar ik vind dit toch wel ongekend. Rensch en Taylor een upgrade, Berghuis maar liefst 81. Pasveer 75.
En dat allemaal na zo’n schandalig seizoen. Dat vind ik toch wel bizar.

1 like

Het gaat er niet zo zeer om dat ze een minder jaar hebben gehad dat hun rating dan ook daalt. Ajax heeft nu eenmaal meer naam en zal daardoor hun talenten hoger hebben staan. Engelse talenten staan ook altijd gigantisch hoog in rating.

Over een week begint de early release voor personen die de Ultimate Edition hebben gekocht, maar toch vind ik het eigenlijk nog wel een beetje stilletjes rondom de game. Of ligt dat aan mij?

1 like

Ligt denk ik aan het feit dat de hype ook minder is. Er zijn buiten wat nieuwe stadions en cutscenes, nauwelijks veranderingen. Een nieuwe minigame o.i.d in FUT, of online carreer mode is er nog steeds niet.
Ben oprecht benieuwd hoe snel mensen “bored” zijn van deze game.

De preload staat al klaar!

Wat meer details over de inhoud van Ultimate Team:
https://www.ea.com/games/ea-sports-fc/news/fc24-ultimate-team-launch-update

Ter info voor de Belgen: de Ultimate edition en de EA Play Pro edition zijn in België niet te krijgen wegens de wetgeving op gokken die Ultimate Team aan banden legt. Daardoor kan je ook niet genieten van de early access die deze versies met zich meebrengen.

Dit valt echter wel te omzeilen met een VPN. Als je die op Nieuw-Zeeland zet kan je zelfs aanstaande donderdag om 20u al aan de slag!

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Wat ik iedere keer zo teleurstellend vind is het gebrek aan landenteams.
Wij hebben al in geen tijden een Worldcup gehad met alle 200 plus landen en een EK? dat wordt dit keer ook niet met alle Europese landen.
Ik begrijp dat de focus op clubs ligt.
Wat ik al helemaal irritant vind is dat je tig aanbiedingen krijgt voor een vacature bondscoach terwijl je met een club bezig bent, niet echt realistisch, allemaal geweigerd.

Vacatures voor bondscoach kan je natuurlijk ook uitschakelen bij het begin van je carrière.

Zeiken om het zeiken altijd. Een game die elk jaar opnieuw wordt uitgebracht gaat zelden voor grote veranderingen zorgen.

2 likes

Ben je nu aan het zeiken dat mensen te veel zeiken? ^^

Ik ben wel benieuwd naar de (weliswaar minimale) vernieuwingen in manager én player career. Vooral een scoutreport van de tegenstander voor de match is iets waar ik al jaren op hoop. Ik lees ook goede dingen over de gameplay van de mensen van OS, en die zijn notoir kritisch.

Heb wel eens zin in een carrière in Schotland, dus laat maar komen die game.
Minpunten zullen er altijd zijn, maar over het algemeen heb ik toch wel enkele uren versleten aan fifa 23.
Ik kijk er alvast naar uit!

Zo’n scoutreport heb je toch niks aan, aangezien bv. Liverpool elke wedstrijd jaar na jaar dezelfde tactiek zal gebruiken… Het is wellicht drie keer leuk, daarna kijk je er niet meer naar.

En terecht dat er kritiek op is, elk jaar de volle mep vragen voor iets wat ze ook met een seizoens DLC kunnen afvangen. De veranderingen en toevoegingen zijn te oppervlakkig en voegen qua gameplay vrijwel niets toe. Je kan ook vergif erop innemen dat EA bij launch van de game weer niet alle stadions van de grote competities erin heeft zitten net zoals de afgelopen 2/3 jaar al het geval is.

Wat EA zou moeten doen is elke 4/5 jaar een volledige “base” game uitbrengen en dan hierop verder borduren door elk seizoen de competities/teams bij te werken met een betaalde update, nieuwe competities, ek/wk’s met gelicenseerde landen teams, toernooien zoals CL/EL. Het is qua content al jaren veel te mager en dan zal ik maar geen woorden vuil maken aan de verwaarlozing van career mode…

Voor Liverpool is het niet meteen nodig, maar ik heb echt geen idee hoe Bochum, Girona, Spezia of Bordeaux gaat spelen. En het is sowieso interessant om te zien wat ze de voorbije matchen gedaan hebben en welke spelers in vorm, geschorst of geblesseerd zijn.

Gaan jullie de Ultimate edition van komende vrijdag halen? Kost maar liefst 110 euro…

Ik heb zelf de normale editie gekozen. Ik vind dat ook te duur.

Je kunt ook met EA Play via Early Access vanaf vrijdag al 10 uur lang de volledige game spelen. Dat kost maar € 3,99.

Hier in Belgie kan je die ultimated edition niet kopen

Ik ga de gewone versie kopen en die is al duur genoeg. Overigens speel ik niet eens fut.