EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Ik weet alleen niet hoe realistisch het is met inschrijven van de speler enzo.

Daar komt nog een vierde geval bij. Kenneth Taylor ook 3 maanden eruit, allen een gebroken teen. Vind het wel jammer dat veel blessures hetzelfde zijn. Haast nooit spierblessures.

Heb besloten om het op te vangen met Godts, van Axel Dongen en Mikautadze. Selectie is wel erg dun waardoor je zeker wanneer je CL haalt echt de selectie moet verbreden.

Edit : sta nu op 6 zware blessures

Dat is wel heel apart. Heb inmiddels 2 carreer modes gehad tot nu toe en mij valt juist op dat ik zelden ( zware) blessure heb bij mijn spelers.

Hoe staan je sliders?

Injury frequencie staat hier op 85, wil zeggen dat je best vaak een geblesseerde speler krijgt. Zeker als ze vermoeid raken willen ze nog wel eens een kleine blessure op lopen. Injury Severity staat op 25

Anyway is het puzzelen voor de laatste maand. Voor volgend seizoen ben ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten en een andere linksback. Avila is de ontstuimig, Wijndal keert terug van verhuur maar mag vertrekken en Sosa is zeker nog 4 maanden out in het nieuwe seizoen.

Geen idee man, heb gewoon standaard instellingen.

Weet niet of je al een keuze hebt gemaakt. Zocht met Newcastle in de winterstop toch een kleine oplossing voor een extra creatieve middenvelder. Wou niet meteen de buidel trekken voor een defintieve aankoop en zocht iemand die tussen basis en bank pendelt. Dacht eraan dat ik Ceballos bij je aanraadde. Was heel makkelijk om hem 1 of 2 jaar te huren en hij bevalt erg goed. Kan ook werk verrichten in defensieve arbeid zoals bij Arsenal en in aanvallend opzicht extra elan brengen. Misschien toch overwegen ;). Hij is bij aanvang van een CM al snel 27 jaar. Huur je hem 2 jaar heb je goedkope oplossing.

1 like

Bedankt! Ik heb nog geen keuze gemaakt, weinig tijd gehad de laatste dagen. Huren met een aankoopoptie kan misschien ook en is misschien realistischer.

Waarom zit David de Gea eigenlijk niet in het spel?

opvallende afwezige ja ook niet bij free agent

Ik zit bijna in de winterstop in seizoen 1 met Valencia CF.
Is het realistisch om Pellistri van Man Utd te halen?
Als alternatief heb ik de Chileen Aravena.

Ik hoor het graag.

Denk dat huren op zich wel realistisch is, maar kopen denk ik niet. Valencia geeft onder Lim nauwelijks nog wat uit.

Ik zoek voor zomer seizoen 2 een aantal versterkingen voor Union Berlin. Ben 4de geƫindigd.
Speel in een 532 formatie.
In de spits zoek ik nog 2 versterkingen. Behrens heeft zijn schoenen aan de wilgen gehangen en Fofana is terug naar Chelsea.
Op het middenveld zoek ik nog een spelmaker (CM/CAM) en in de verdediging zoek ik nog een concurrent voor Bonucci.

CV :
Querfeld
Arrey-Mbi
Nagalo

CAM :
Nanasi
Prass
Appelkamp

ST :
Tresoldi
Faghir
Burkardt
Berisha

1 like

Voor mijn carriĆØre met Leicester City zoek ik nog een CV en een CM , allebij graag 2 jonge spelers die later kunnen instromen als basis/wisselspeler.

Wie heeft leuke en interessante suggesties ?

Cv : King van Rangers, Querfeld - Rapid Wien
Doyle definitief overnemen van City?

Cm : O’Riley - Celtic, Pukstas - Hajduk, Keita - Antwerp

Hallo allemaal,

Ik zoek 1 of 2 CV voor KAA Gent. Liefst Belgen, maar mag zeker ook iets anders.

Iemand ideeƫn?

Hranic (Viktoria Plzen), Mbuyamba (Volendam FC) of Daland (Cercle Brugge)

Bjƶrn Engels? Leander Dendoncker kan ook op die positie

Debast, al weet ik niet
a, hoeveel cash je hebt?
b hoe in belgie rivaliteit ligt

Pletinckx
Smets
Van der Brempt
Lambert
Van der Heyden