EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Voor Betis zoek ik in de winterstop een CM en een CV.
De CM moet de creatieve motor worden en mag zowel een speler op z’n top als een aankomend talent zijn. Momenteel speel ik met Carvalho en Rodriguez, maar dat is me te verdedigend. Een goed schot is een must. Budget is rond de 15 miljoen.
De CV moet op korte termijn Pezella uit de ploeg kunnen spelen. Ook hij mag zowel een jong talent als een oportuniteit op z’n top zijn. (lees: een zeer degelijke speler met een kort contract die bij z’n huidige ploeg niet eerste keuze is.) Ik merk dat ik snelheid mis achteraan, dus dat is een must.

Kimpembe op CV en Oliver Torres als CM beide zijn einde contract.

Waarom isco niet op 8 en Fekir op 10?

Torres speelt bij aartsrivaal Sevilla, Kimpembe is ver boven het budget. Isco mist het loopvermogen én de defensieve stats om op de 8 te spelen.

Zomaar 2 namen die ik tegen kwam,

Aleix Garcia van Girona , heeft aardige stats volgens mij.

Antonio Silva , jonge verdediger van Benfica , Betis kan een mooie tussenstap zijn voor de absolute top.

Is Benfica niet minstens hetzelfde niveau ? Behalve dat de competitie zwakker is?

Ik zeg alleen wat ik denk , Benfica is zeker een mooie club maar de Spaanse competitie is wel sterker dan die van Portugal.

Maargoed , Raindog moet zelf kiezen wat hij wil :wink:

Bedankt, maar beide zijn elk apart al boven het budget dat ik voor twee aankopen te besteden heb: 25 voor beide, dus 15 voor de cm en 10 voor de cv.

Coco en Marmol van Las Palmas als je wat meer snelheid wilt. Copete (Mallorca), Chust (Cadiz) voor lengte en fysiek. Eric Garcia zou ook nog kunnen al vind ik die zelf te klein voor een cv. Voor meer ervaring Aidoo van Celta.

Cm denk ik aan Medina van Boca of het andere Argentijnse talent Redondo. Zalazar - Braga

1 like

Marmol komt hoog op het verlanglijstje, bedankt! Zalazar lijkt een goede back-up voor de is betere namen niet haalbaar lijken. Die twee Argentijnen zijn interessant, maar missen een goed schot.

Als ik met Barça start is de kans groot dat ik Marmol haal. No brainer voor Betis bijna. Misschien Thiago bij Liverpool weghalen? Kan nog van grote waarde zijn. Anders mogelijk Fabian Ruiz of Carlos Soler van PSG of Ceballos bij Real (speelde bij Arsenal ook vaak als 8).

Die drie staan bovenaan mijn verlanglijst, het is nog afwachten hoe haalbaar ze zijn. Ik denk dat ik mijn eerste keuze laat afhangen van hoeveel ze spelen bij respectievelijk PSG en Real. Is Thiago haalbaar? Hij is echter ook niet de man van het loopvermogen. Dit seizoen heeft hij nog niet gespeeld bij Liverpool, dus ik vermoed dat hij weer geblesseerd is?

Fabián Ruiz en Dani Ceballos hebben natuurlijk een verleden bij de club, wat hen in mijn ogen nog wat interessanter maakt. Real Betis is überhaupt een club waarvoor het niet onrealistisch om een grote naam aan te trekken, dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Denilson, William Carvalho, Nabil Fékir en nog wat anderen. Fabián Ruiz lijkt me dan geen verkeerde optie. Mocht je voor een jongere speler willen gaan, dan komen Alberto Moleiro (wellicht meer een vleugelaanvaller, maar kan centraal in een aanvallende rol uit de voeten) of Javi Guerra in beeld.

Voor die rol in de verdediging lijkt me Mika Marmól een no-brainer, dat is inderdaad ook een speler die op de langere termijn in mijn Barcelona-carrière in beeld is. Heerlijke speler!

1 like

Moet wel eerlijk zeggen dat de eisen in combinatie met het budget het wel moeilijk maken.
Ben op de volgende mogelijke keuzes uitgekomen:

• CB: Francés (Real Zaragoza) of Mika Marmol ( Las Palmas)
  • CM: Monchu ( Real Vallodid) of Samardzic ( Udinese)

Ik weet het, vandaar dat ik hier hulp vraag. Francis en vooral Monchu zijn zeer interessant, bedankt!

1 like

Ik ben een carrière begonnen met Fiorentina.

Ik zou met de club aansluiting willen maken met de Italiaanse topclubs en terug prijzen gaan winnen.

Ik zoek hiervoor redelijk wat nieuwe spelers. Fiorentina heeft een aardig budget, zou wel mijn team zo Italiaans mogelijk willen maken.

Een aantal spelers had ik zelf al in gedachte:

DM: Ledesma (Argentijn) van Cadiz
RW: Bernardeschi (Italiaan) van Toronto en ex (jeugd)speler

Hebben jullie nog opties? Behalve op de backs kan ik overal nog wel spelers gebruiken.

*Real faces zijn voor mij wel een belangrijke, Ik speel met de update van 6 december waarbij veel Italianen er een real face bij kregen.

Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Welke posities hebben écht topprioriteit en wat is je budget?

1 like

Ik zou ook kijken naar Argentijnen. Batistuta bijvoorbeeld in het verleden. Dan kom ik uit bij Zeballos en Medina, Fiorentina is een mooie spring plank om naar Europa te komen.

Italianen : Balzani, Ricci, Chiarodia, Orsolini, Perin en Sensi

1 like

Klopt Argentijnen neem ik er ook bij! Vandaar ook dat ik die Ledesma wel interessant vond.

Bij mijn Ajax carriere zit ik in de laatste fase van het seizoen 23-24. Alleen nu heb ik drie zware blessure gevallen Forbs, Almada en Hlynsson allen ruim 3 maanden uitgeschakeld.

Zouden jullie een verhuurde speler eerder terug halen? Aangezien de aanval nu wel erg dun bezet is. Het zou gaan om Conceicao van Porto. Ik strijd nog mee voor de titel en EL.

Ik zou het denk ik wel doen. Hij staat in principe onder contract. Porto en de speler zouden er misschien niet happig om zijn, maar in dit geval zou ik het gewoon doorzetten.