Beto, Abel Ruiz, Tiago Tomas of Chermiti.
Mayoral (Getafe), Dovbyk (Girona), Hugo Duro (Valencia), Guiliano Simeone (Atleti), André Silva (Sociedad)
Hallo allemaal,
Ik zoek voor weder Bremen:
2 of 3 buitenspelers
CAM
Linksback
Buitenspelers : Osman, Yeboah
CAM : Ouedraoho, Uzun, Alvyn Sanches
LB : Meijer, Dedic, Jelert
Kijk eens hoe Iker Bravo zich ondertussen heeft ontwikkeld?
ik zou de 3e buitenspeler uit de academy laten doorstromen. scheelt geld
Ik ben in seizoen 1 met Lyon.
Lovren wordt ouder en slomer en die wil ik in seizoen 2 dus gaan vervangen.
Ik ben aan het kijken naar vervangers.
Ik dacht zelf aan de volgende spelers:
- Vitik ( Sparta Praha)
- Boscagli ( PSV)
- Omeragic ( Montpellier)
- Koulierakis ( PAOK)
- Spileers ( Club Brugge)
Welke zijn wel of niet realistisch?
Kijk eens naar de teamgenoot van Vitik, Krejci. Meer balvaardig, kan ook CVM. Wel linksbenig, mocht je per se een rechtspoot zoeken.
Ik ben aan het begin van S2 met mijn Leverkusen carriĂšre beland en heb een bod van Real Madrid op Wirtz geaccepteerd. Is het realistisch om Arda GĂŒler als vervanger binnen te halen? Hij heeft nu Bellingham, Wirtz en Brahim DĂaz voor zich op de CAM-positie staan en ik heb het afgelopen seizoen de Bundesliga, Pokal en Europa League gewonnen dus het is niet eens een heel grote stap omlaag voor GĂŒler.
Hoor graag jullie gedachtes.
Ja, dat is prima realistisch.
Alternatieven eventueel:
- Timber ( Feyenoord )
- Sudakov ( Shakthar Donetsk)
- Gloukh ( Salzburg)
- Sucic ( Salzburg)
Dat kan zeker, al denk ik dat het realistischer is dat hen huurt. Zulke speler zullen niet snel definitief Real verlaten. In dat jaar zou je kunnen scouten op een aankoop op de CAM positie.
Is El Khannouss niets voor jou? In S2 zou hij toch al een behoorlijk algemeen moeten hebben en zijn potentie is 86. Leverkusen lijkt me de ideale plek voor hem om zich verder te ontwikkelen.
Finale Copa del Rey
FC Barcelona - Athletic Club: 4-4 (5-4 na strafschoppen)La Liga
FC Barcelona - Rayo Vallecano: 2-2Champions League
FC Barcelona - Liverpool FC: 5-4La Liga
RCD Mallorca - FC Barcelona: 2-2Champions League
Liverpool FC - FC Barcelona: 1-3
De Catalaanse grootmacht heeft nog altijd een voorsprong van negen punten in de strijd om La Liga en staat in de halve finale van de Champions League, maar in de meest belangrijke fase van het seizoen lijkt het nagenoeg onmogelijk om de nul te houden. Met name de wedstrijd tegen Liverpool was frustrerend; na een half uur spelen stond Barcelona met 4-0 voor in eigen huis, maar gaf die voorsprong volledig weg.
Zelfs wanneer Lisandro MartĂnez voor meer defensieve zekerheid speelt als linksback lijkt Barcelona nog doelputen weg te geven. En zelfs wanneer MartĂn Zubimendi en Frenkie de Jong samen spelen op het middenveld voelt het nog onzeker aan. Kortom, Barcelona snakt naar een âslot op de deurâ in belangrijke wedstrijden.
KhĂ©phren Thuram zou die rol moeten vervullen in de selectie, maar gedraagt zich meer als box-to-box middenvelder wanneer hij in belangrijke wedstrijden speelt. In omschakelmomenten blijft Barcelona kwetsbaar, waardoor ik eigenlijk KhĂ©phren Thuram wil gaan vervangen door een speler die wĂ©l in zijn rol blijft spelen als âslot op de deurâ en fysieke duels kan uitvechten op het middenveld. Kortom, een middenvelder met wĂ©l een hoge verdedigende workrate die achterin blijft (dus gĂ©Ă©n hoge aanvallende workrate) die vanaf de bank het verschil kan maken is mijn doelwit.
De workrates maken de zoektocht denk ik vrij beperkt. Eerste naam die mij te binnen schoot is Fofana van AS Monaco. Soort meer defensieve variant van Yaya Toure, maar hij heeft high/high. Qua high/low-medium kom ik uit op een Ruben Neves, er vanuit gaande dat je hoog niveau zoekt.
*Overigens gebruik ik Fofana als CVM en bij mij blijft hij prima voor de verdediging hangen.
Misschien dat het aan mijn instructies aan de middenvelders kan liggen. Welke instructies heb jij meegegeven aan Youssouf Fofana? Een andere mogelijkheid kan natuurlijk zijn om Eric GarcĂa naar het middenveld te halen en dan te investeren in iemand als Ousmane Diomande achterin?
Vernieuw zojuist het contract van Sergio Camello, clausule van 99 miljoen, transferwaarde 55. Vervolgens legt Lens 99 miljoen op tafel en kan ik niet meer een contract aanbieding doen
Bij lens kijken wie je wil hebben
Kreeg vanochtend deze analyse van Pieter Zwart in mijn recommended op YouTube en tot mijn verbazing beschrijft hij precies een mogelijke oorzaak van mijn kwetsbaarheid in omschakelmomenten. Mijn gehele middenveld is ingericht om het spel te versnellen, terwijl de rest van het elftal dan nog niet in staat is om hun positie in te nemen. Daarom is de ruimte voor tegenstanders zo groot in omschakelmomenten! Alle spelers zijn namelijk met hun eigen ding bezig. Cancelo en Balde zoeken diepgang over de vleugels, terwijl De Jong, Zubimendi, Pedri, Gavi (en straks Wirtz) bezig zijn om het spel te versnellen voor de aanvallers. Dan is het ook niet vreemd als Khéphren Thuram niet in staat is om alle gaten dicht te lopen.
Pep Guardiola lijkt daarom de laatste tijd steeds meer te hameren op het vertragen van het spel in balbezit, om spelers de kans te geven om in hun posities te komen. Meer balcontacten, minder risico als de achterste linie niet is aangesloten⊠Khéphren Thuram is met zijn loopvermogen juist wéér een speler die het spel probeert te versnellen. Kortom, misschien heb ik gewoon een fysiek sterke spelverdeler nodig die voor de verdediging blijft hangen?
Deze week de wedstrijd Arsenal - Porto gekeken en erg gecharmeerd geraakt van de stijl van Sergio Conceição. Het 4-2-3-1 systeem met compact drukzetten in balverlies. En in balbezit lange directe passing om snel bij de goal van de tegenstander te komen. Verlies je de lange bal is het van groot belang om je middenveld de 2e bal te laten winnen. Sergio Conceição tactiek
Ik denk dat deze tactiek erg goed gaat passen bij Tottenham met 2 goede CDMâs met een redelijk goed uithoudingsvermogen (Betancour en Bissouma). Ik dacht eraan om Maddison om te scholen tot RM (type Grealish). Als aankopen in de zomer dacht ik aan;**Koopmeiners (Atalanta), Correira (Valencia) zouden deze realistisch zijn?
Verder zoek ik nog een echte kick & rush spits? Evanilson meenemen vanuit Porto?
Je hebt met Son, Richarlison, Kulusevski, Johnsen en Solomon in principe vijf spelers voor de flanken. Zou het echt zonde vinden als je Maddison niet als cam gaat gebruiken.