EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Zit te kijken naar nieuwe opties voor mijn Arsenal CM. Wat vinden jullie van de volgende namen:

  • Joshua Kimmich: plan was eigenlijk om Joao Neves te halen. Geruchten in RL gaan rond dat Kimmich bij Bayern gaat vertrekken en dat Arsenal één van de vijf topclubs is waar hij geinteresseerd in zou zijn. Kan een leuke kans zijn om eens met zo’n speler te spelen, die je normaliter eigenlijk niet haalt. Zal dan wel basis eisen, wat met Rice, Odegaard en Havertz op zich wel goed staat.
  • Rafael Leao: fantastische speler waar van ik benieuwd ben hoe ver hij gaat komen. Zou bij mij samen met Martinelli SP en LB kunnen afwisselen. Zoals in het andere topic aangegeven twijfel ik of ik Jesus houd. Dacht eerst aan een echte spits zoals Vlahovic, maar dit is ook een optie. Zeker omdat Martinelli het bij mij erg goed doet en ik hem vaker in de spits gebruik voor snelheid.
  • Allen Obando: talentvolle spits uit Colombia. Iemand ervaring met hem?

Imo gewoon realistisch!

Ik denk dat Kokcu (Benfica) ook wel een realistische transfer is. Heeft momenteel zijn ruiten ingegooid bij Benfica.

Voor Dortmund S2 zoek ik een CAM en een flankaanvaller. Reus is op pensioen en Reyna is ontevreden over zijn rol als tweede keuze, na Brandt. Op de flank spelen Malen en Adeyemi in de basis, zowel Bynoe-Gittens als Duranville hebben in S1 weinig tot niets kunnen brengen.

Misschien Koopmeiners (Atalanta) en Edwards (Sporting)?

1 like

CAM: Kudus ( West Ham), Timber ( Feyenoord) of Sudakov ( Shakthar)
LW: Lang ( PSV) , Saelemakers ( AC Milan) of Chaibi ( Frankfurt)
RW: Bakayako ( PSV), Olsen ( Club Brugge) of Wimmer ( Wolfsburg)

1 like

Ik zit met HSV in seizoen 1.
Ik zit vol in de promotie strijd.
Stel dat ik promoveer, zijn (1 van) deze namen dan realistisch?:

  • Biuk ( LW/LM/RW/RM , Los Angeles FC)
  • Jashari ( CDM, FC Luzern )
  • Tsingaras ( CDM, PAOK)
  • Bella Kotchap ( CV, Southampton)
  • Sepp vd Berg ( CV, Liverpool)
  • Smets ( CV, Sint Truiden)
  • Flamingo ( CV/ CDM, Sassuolo)
  • Tarnovanu ( DM, FSCB)

Ik hoor het wel.

Kan volgens mij allemaal, mooi lijstje! Van den Berg zou ik wel eerst huren.

1 like

Ik wil ook een carrière starten met HSV.
Welke eredivisie spelers zien jullie in seizoen 1 naar HSV trekken?

Ligt aan de posities

Volgens mij , op keeper na, is deze hsv selectie nog niet eens zo oud, maar weet niet of er veel groei in zit

Ben nog opzoek naar alle posities.

middenveld lijkt met 5 72 alg nog wel erg sterk bij hsv

Ik zoek voor de zomer van seizoen 2 (conference league behaald) een basis waardige spits voor Fulham. Jimenez word al een jaartje ouder en is ondertussen al 71 algemeen, ook maakte Muniz niet een hele sterke indruk het eerste seizoen.
Iemand enig realistische opties?

Garcia ( AEK Athene)
Ioannidis ( Panatihiakos)
Piroe ( Leeds)
Magno ( New York City)

Cho - Nice
Delap inmiddels terug bij City
Kalimuendo - Ren es

Thanks, ga ze scouten!

Illiman Ndiaye van Marseille
Dallinga van Toulouse ?
Amdouni van Burnley
Ferguson van Brighton

Ik zoek met HSV een Engels talent die net als Sancho en Belingham via Duitsland de top kan halen. Mag ook een minder bekende talent zijn of van een kleinere club.

Hallo van Birmingham City
Buck van new England Revolution
Gray van Leeds United