EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Realistische CB Gezocht voor Newcastle.

Halverwegs S1/ begin S2.

Ik had zelf Tomori gehaald om meer snelheid achterin te krijgen. Trippier is een aanvallende back en Tomori kan de achtergelaten gaten beter dichtlopen dan SchÀr. Misschien is het van Milan naar Newcastle sportief niet direct een stap vooruit, maar financieel kunnen ze niet op tegen de salarissen uit de Premier League lijkt me.

Daarnaast had ik als allround back-up Geertruida gehaald. Multi-inzetbaar en groeide bij mij naar 87 rating toen ik hem centrale verdediger had gemaakt.

Ze hebben in het echt ook interesse in Doekhi. Andere opties zijn misschien Brantwaite of Todibo.

1 like

Ik had dan weer Kimpembe wegens aflopende verbintenis naar Newcastle gehaald, en Hato van ajax voor lange termijn,.
dacht ook aan simikan (rb leipzig) als multi inzetbaar, maar geertruida is ook verleidelijk idd
En neig ook naar Brantwaith en colwill voor toekomst (s2) en lewis man city spookt door mijn kop, vind niet idereen Realistisch maar is mijn spel:p)

1 like

Mocht je een wat snellere cv zoeken. Toti Gomes van Wolves. Ben zeer te spreken over hem, wel linksbenig. Geertruida kwam ook in mij op, toe aan een stap hoger. Zoek je een wat meer sloopkogel type dan Branthwaite of Stergiou.

1 like

Ik dacht zelf nog aan Perr Schuurs, realistisch?

Lijkt mij wel. Helaas herstellende van een zware knie blessure, deed het heel goed bij Torino

1 like

Lacroix (Wolfsburg), Hancko (Feyenoord), Danso (Lens)?

1 like

Iemand suggesties voor een nieuwe linksback voor Arsenal? Heb tot nu toe enkele seizoenen gespeeld met Zinchenko in de basis en Tierney daarachter. Merk dat de rest van het team beter wordt, maar Zinchenko niet. Plus hij is niet de snelste, wat mij soms opbreekt tegen snelle aanvallers. Op rechts speel ik met Frimpong, waardoor ik twijfel of ik voor een Hernandez of Grimaldo ga, omdat Zinchenko natuurlijk meer de passer is als tegenhanger voor een snelle back op rechts. Jullie suggesties?

Gutierrez ( Girona)
Miranda ( Betis Sevilla)
Parisi ( Fiorentina)
Hartman ( Feyenoord)
Doig ( Sassuolo)

1 like

Javi GalĂĄn (Sociedad/Atleti)
Reinildo / Hermoso (Atleti)
Mendy (Real)
Gutierrez (Girona)
Cancelo (Barça/Man City)
Henrique (Lyon)
Theate (Rennes)
Ismaily (Lille)
Dest (PSV)

1 like

Ik nader de belangrijkste slotmaanden van het seizoen 2023/24. Dus kan er stilaan vooruit gedacht worden naar komend seizoen.

Vooral onze achterlijn is op leeftijd geworden, waardoor er daar mag/kan in geĂŻnvesteerd worden.

Welke verdedigers zou ik sowieso laten gaan/vertrekken? (Noem me sentimenteel, maar ik geef wel toe dat ik daar moeilijk in kan kiezen, daar ik hen een verlengd verblijf wel gun 
 )

Azpi, 33 jaar (kapitein zonder armband), Savic 32 jaar (pure strijder), Witsel 34 jaar (de meest technische & onze beste verdediger dit seizoen), Paulista 32 jaar (einde contract dit seizoen) en dan nog Hermoso (28 jaar), Reinildo (29 jaar) & Giménez (28 jaar)?

Overigens staan ook SaĂșl, Correa & Depay ter discussie als het gaat over hun toekomst bij de club.

Deze spelers zijn untouchable:

Griezmann, Oblak, Koke, De Paul, Lino, Riquelme & Barrios.

Vandaar mijn voorlopig lijstje van potentiële aankopen. Het idee is om 1 a 2 verdedigers & een middenvelder aan te trekken. De voorlinie de verbeteren, maar kan misschien wel met terugkerende aanvallers van een uitleenbeurt?

Geven jullie je mening eens?

Medina (Lens)
Mosquera (Valencia)
Le Normand (Sociedad)
Buongiorno (Torino)
AgustĂ­n Giay (San Lorenzo)

Merino (Sociedad)
Wieffer (Feyenoord)
Álex Baena (Villarreal)
O’Riley (Celtic)

David (Lille)
Gyökeres (Sporting)

@Matthi9s, Facundo Medina (Lens) en Álex Baena (Villarreal CF) lijken me de meest voordehandliggende doelwitten. Kijkend naar zijn potentie en statistieken, dan zou Cristhian Mosquera (Valencia) een interessante versterking zijn. Maar moet eerlijk bekennen dat hij keer-op-keer tegenvalt als ik hem laat spelen in de nationale ploeg. Kijk trouwens ook eens naar Lucas Gourna-Douath (RB Salzburg) als verdedigende middenvelder, dat lijkt me een ideale speler om de linies bij elkaar te houden.

1 like

Bedankt voor de tips, @Joostvans! Ik dacht nu plots ook aan Nehuen PĂ©rez?! Vaak uitgeleend geweest door Atleti maar er nooit geen enkele minuut gespeeld. IRL heeft de club een buy-backclausule in het contract bij Udinese laten zetten, in het geval dat. Ik zie daar ook wel het potentieel/de romantiek in. Daarnaast komt ook SöyĂŒncĂŒ terug na het seizoen, waarvan ik vind dat hij wat meer zijn kans mocht krijgen van Cholo 
 En er is ook nog Santiago Mouriño, die het vrij goed doet bij Real Zaragoza!

Mosquera staat in feite hoog bovenaan mijn lijstje van versterkingen voor de verdediging. Maar hou het in mijn achterhoofd dat het wel eens zou kunnen tegenvallen. Javier Galán zou eventueel de pasmunt kunnen worden voor Le Normand, aangezien de linksachter er basisspeler is geworden. Alhoewel dat ik hem ook nog een kans zou willen geven 
 Dilemma’s?!

Bedankt trouwens, voor de tip ivm Gourna-Douath, ik ken de jongeman niet. Zal hem eens laten scouten!

Ik ben de puzzel aan het leggen voor komend seizoen:

Savic (z’n laatste seizoen vooraleer hij op pensioen gaat), Paulista, Moreno, Lemar (was irl het hele seizoen geblesseerd) & FĂ©lix (absoluut) mogen vertrekken.

Bij Molina, SaĂșl (sinds z’n uitleenbeurt bij Chelsea niet meer dezelfde. Eventueel opnieuw uitlenen, want ‘n kind van de club en dat maakt het niet makkelijk), Correa & Morata zet ik ‘n vraagteken, af te wachten welk aanbiedingen zich presenteren.

Met Griezmann, Memphis, Simeone & Samu heb ik in feite vier aanvallers, maar de Nederlander hoeft niet weg, al kan hij mss ook vertrekken bij een goed bod, de twee laatste zijn jong maar nog geen basismateriaal.

Ik kan maar niet kiezen tussen David & Gyökeres, al kwam ik plots ook Paulo Dybala (wel 30 jaar) op het spoor 


Ohja, @Joostvans: Mosquera is onze eerste, nieuwe verdediger komend seizoen! :wink:

1 like

Ik heb Gyökeres nu een tijdje bij Arsenal en hij bevalt erg goed. Weliswaar niet de basisspits, maar heeft wel veel onderdelen van het spel in zich. Redelijk snel, sterk, doelgericht.

1 like

Sergio Camello nog een optie? Heeft eerder al het rood/wit gedragen.

1 like

Dank je voor de extra info, @Begiristain!

@Spoon0612, dacht ik ook aan, maar is ook geen echte killer, zo’n spits dat snel 20+ doelpunten maakt.

En Santiago Giménez, de Mexicaan van
Feyenoord? Ik ken hem te weinig om hem in te schatten of hij zou passen in Cholo’s systeem?

Denk dat Camello juist in de schaduw van Griezmann en Depay zich kan ontwikkelen. Vind hem heel all round. Gimenez is hopeloos uit vorm, voor de winterstop schoot hij alles binnen en nu niks meer. Het is vrij lastig te pijlen. Redelijk recht toe recht aan spits

1 like

Jij had Camello in jouw Sevilla-save? Was daar wel een doelpuntenmachine? Zal hem eens bekijken! Spelers terugbrengen is altijd schoon, idem voor PĂ©rez, maar staat irl in belangstelling van Napoli.

Liep 1 op 1 tot dat Lille zijn transferclausule van 100 miljoen activeerde.

1 like