EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

@Matthi9s, interessant! Cristhian Mosquera blijft natuurlijk een getalenteerde verdediger die past bij de clubcultuur van Atlético Madrid, denk alleen dat je hem duidelijke instructies moet meegeven voor het positioneren in verdedigend opzicht. Paulo Dybala lijkt me interessant, maar tegelijkertijd hetzelfde type speler als Antoine Griezmann. Sergio Camello lijkt wat dat betreft beter te passen bij de club.

1 like

Dybala is ondertussen geen optie meer, Camello ga ik één jaar nadat hij verkocht werd weer niet terughalen (al hou ik hem wel in het achterhoofd voor de toekomst als voormalig jeugdspeler).

Heb nu toch m’n zinnen gezet op Jonathan David, al heb ik stevige concurrentie van enkele PL-clubs, zal dus snel moeten handelen …

Een linksbuiten voor de basis bij Marseille, een spits die Aubameyang op termijn kan opvolgen en een nieuwe doelman. Vinden jullie Restes realistisch?

LW: Balikwisha, Bakwa of Jurasek
SP: Dallinga, Levi Garcia of Magno
DM: Restes, Lafont of Yevhan Diouf

Ik zoek voor Greuther Furth een aantal versterkingen voor seizoen 2 (ben gepromoveerd naar de Bundesliga)
Een keeper, een defensieve middenvelder en een snelle spits. Iemand enig realistische opties? Het liefst met een gescande face.

GK : Fruchtl, Lotka, Schwabe (als Koln is gedegradeerd)
CDM : Holtby, Goren Stankovic, Dardai
SP : Arp, Bulter, Bebou

1 like

Ik ben een carrière gestart met Spurs.

Onderstaande 4 spelers heb ik op mijn lijstje staan. Zijn deze realistisch?

Simakan (Leipzig) CV/RB
Modric (Real Madrid) CM
Abraham (Roma) SP
Madueke (Chelsea) RM
Schouten (PSV) CM

Enkel Simakan, Abraham en Schouten. Maar waarom zou je die halen?

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met Freiburg en zit bijna in de winterstop. Sta momenteel 8e.

Streich heb ik vervangen voor Pascal Jansen.

Nu zoek ik spelers uit de eredivisie of Bundesliga of 2e Bundesliga.

Iemand enig idee?

Flick, Uzun, Castrop , alle 3 spelers van nurnberg ( heb zelf carriere mee gehad met nurnberg)

Benes - HSV
Reis - HSV

Tanaka – Fortuna dusseldorf
Appelkamp – Fortuna dusseldorf

Hi allen,

Ik ben bezig met een carrière met Levante. Tm januari 24 gesimuleerd om het realisme erin te houden. Momenteel steven ik af op nacompetitie en bij evt promotie wil ik het team versterken. Valle lijkt irl terug te keren naar Barcelona hier laat ik hem dan ook terug gaan in mijn carrière waar ik tevens ben overgestapt op 4-3-3 met een CAM.

Ik ben opzoek naar een Keeper (ook mijn jeugdstaf zit hierop)
LA
Cv
Lva/rva
Evt CM

Ook kan ik een stabiele bank gebruiken. Graag zou ik een klein beetje Nederlandse input hebben in de selectie.

Welke namen komen bij jullie op?

LA: Espinoza ( Libertad), Abel Bretones ( Real Oviedo), Bas Kuipers ( Go Ahead Eagles)
CV: Guth ( Fortuna Sittard), Gabriel Pereira( Gil Vicente) of Ortiz ( Indepiente Medelin)
LVA/RVA: Sanca ( Chaves), Fernandez ( Sportivo Luqueno) of Helio Varela ( Portimonense )
CM: Concha ( Universitario), Baro ( FC Porto ) of Martinez ( Libertad)

1 like

Inaki Pena huren van Barca als doelman. Alvaro van Huesca is transfervrij.

LA : Valle nog eens huren van Barca. Aning en Smal zijn Nederlandse opties.

LVA/RVA : Peter huren van Madrid. Manhoef. Tello terug halen naar Spanje en Mboula voor de ervaring

Voor AC Milan zoek ik een 10, iemand die het team dat laatste duwtje naar absolute top kan geven. Daarnaast wil ik ook graag een degelijke back-up voor Hernandez. Iemand die er staat wanneer nodig, maar genoegen neemt met een plek op de bank in het gros van de matchen.

Misschien Xavi Simons of Gabri Veiga? Suggesties liggen denk ik ook beetje aan welk seizoen je zit, wat voor bedrag je kan uitgeven. Klasss 10’s zijn prijzig. Er zijn wel wat talenten aanwezig (Baturina bijv.).

Borussia Dortmund

Heb Maatsen definitief overgenomen van Chelsea. Nu ben ik in dubio over Sancho. Ik vind het een hele fijne voetballer maar Adeyemi doet het momenteel beter. Zouden jullie Sancho dan toch nog definitief overnemen van Man utd?

Dan zou ik de voorkeur geven aan Adeyemi en een jonge betaalbare back-up kopen die het op termijn weer kan overnemen.

1 like

Hangt misschien af wat je situatie met Marco Reus is, en wie is je derde aanvaller/rechter winger Malen? of is Adejemy je winger en Haller je spits

Fullkrug is mijn eerste spits, Moukoko tweede en Haller derde. Op rechts speelt Malen en krijgen Bynoe-Gittens en Duranville de nodige minuten. Sancho is een geweldige dribbelaar maar kan niet tippen aan de snelheid van Adeyemi.

Reus is 34 en loopt uit zijn contract. Laat hem gaan zoals irl. Brandt is eerste keus op CAM en Nmecha kan ook op die positie. Reyna is verhuurd aan Nottingham.

Toevalligerwijs heb ik ook een carreer mode met BVB. Februari S1 inmiddels.
Sancho doet het bij mij goed en met Adeyemi heb een ander type mét potentie en mét kwaliteiten.
Dus omdat het verschillende types zijn waarmee je kunt rouleren, ga ik denk ik wel Sancho overnemen.