EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Is een nieuwe rechtsback misschien niet een betere optie? Dan kan Cancelo op links zetten en heb je de optie om diepgang vanaf de rechtsback te hebben ipv de linksback. Al zorgt een nieuwe rechtsback er ook voor dat Roberto helemaal overbodig wordt.

1 like

Dat lijkt me een mogelijkheid, ware het niet dat Arnau Martínez (Girona) een contract heeft dat in de zomer van 2025 afloopt en ik hem eigenlijk transfervrij binnen wil gaan halen. Dat is de reden waarom de focus ligt op de linksbackpositie.

1 like

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jij van Martínez vind. Hij heeft geweldige stats op FC 24, maar zowel in het echt als op FM wordt Fresneda over het algemeen als de betere jonge Spaanse rechtsback gezien. Helemaal nu Arnau zijn basisplaats lijkt kwijtgeraakt te zijn aan Yan Couto (ook een interessante optie overigens).

1 like

Iván Fresneda (Sporting CP) heeft in mijn ogen een completer profiel en een hoger plafond dan Arnau Martínez (Girona), maar Arnau Martínez heeft duidelijk meer aanleg om gevaar te stichten in the final third en lijkt ook beter in staat om in kleine ruimtes te spelen. Iván Fresneda is daarentegen sterker in directe duels, maar heeft tegelijkertijd nog echt speelminuten nodig om door te breken op het hoogste niveau. Jammer genoeg heeft hij die minuten nog niet gekregen in Portugal.

Over het algemeen denk ik dat Arnau Martínez beter past bij een club als Barcelona of Manchester City, terwijl Iván Fresneda beter tot zijn recht komt bij een club die wat klassieker voetbal speelt.

1 like

Misschien nog leuk feitje: Arnau Martinez heeft zes jaar in de jeugdopleiding van Barça gezeten en komt uit een voorstad van Barcelona. Weliswaar toentertijd nog jong, maar wel Catalaanse/Barcelona-identiteit. Verder kan ik je wel volgen in je redenatie. Mogelijk is het een optie om na het vastleggen van Martinez, Cancelo te gebruiken voor beide flanken en Baldé voor links te hebben. Dan heb je prima opties en ruimte voor jeugd (hoewel Sergio Gomez oorspronkelijk ook uit de jeugd komt).

Qua middenveld zoek je een extra optie. Vond persoonlijk Pablo Torre de paar wedstrijden dat hij mee deed tot nu toe een goede indruk achter laten en als je gister kijkt hoe goed Fermín speelde, dan zou ik daar (RCM/LCM) denk ik niet heel snel een extra aankoop doen. Te meer Pedri, De Jong en Gavi nog jong zijn. Wat is je bezetting op CVM? Zubimendi en De Jong? Daar kan eventueel ruimte liggen, afhankelijk van waar je Frenkie het meest gebruikt. Zou denk ik voorkomen dat de selectie te groot wordt, dat is precies wat de club nu niet nodig heeft qua situatie.

1 like

@Begiristain, volgens mij heeft Fermín López gisteravond laten zien dat er inderdaad geen middenvelder nodig is in mijn carrière. Niet direct omdat hij in mijn ogen een potentiële wereldtopper is (dat is hij namelijk niet), maar vooral omdat hij heeft aangetoond dat er meer dan genoeg breedte in de selectie is op het middenveld; Fermín López, Pablo Torre, Marco Casadò en Aleix Garrido. Zeker als je bedenkt dat Martín Zubimendi en Frenkie de Jong in de lastige wedstrijden soms ook samen kunnen gaan spelen. Of in mindere wedstrijden kan je bijvoorbeeld kiezen voor Gavi, De Jong en Pedri. Dan investeer ik op langere termijn denk ik liever in een centrale verdediger á la Javier Mascherano die ook op het middenveld kan spelen.

De vleugelverdedigers blijven wat mij betreft wel een hoofdpijndossier, iedereen kan namelijk zien dat Sergi Roberto en Marcos Alonso eigenlijk niet langer mee kunnen op dit niveau. Tegelijkertijd heeft de club niet de financiële middelen om beide spelers tegelijkertijd te vervangen, waardoor de transfervrije komst van Arnau Martínez een uitgelezen mogelijkheid is om de selectie te versterken. Daarmee blijft er een overduidelijke zwakte in de selectie over; het gebrek aan een stand-in van Balde. Álex Valle is duidelijk getalenteerd, maar nog niet van het niveau om meteen in te vallen. En voor mij is het ondenkbaar om een positie niet dubbel bezet te hebben, zeker als er genoeg financiële ruimte is om een investering te doen. Ik weet alleen gewoon echt niet welke speler nou realistisch en geschikt is voor die rol als stand-in voor Balde. Alle suggesties zijn welkom!

Qua ervaring is Saul een optie zoals je al zei. Wat jonger kennen Miranda en Sergio Gomez de club. Verder wordt Ian Maatsen gelinkt aan de club. Hij is volgens mij na een gelichte optie nog 1,5 jaar onder contract bij Chelsea en draaide een heel goede voorbereiding.

1 like

Ondanks dat Leno het werkelijk waar fantastisch doet, ben ik opzoek naar een keeper die hem op termijn kan vervangen ivm de leeftijd van de Duitser. Ik zit momenteel in seizoen 2.

Zelf gevonden opties:

• Di Gregorio ( Monza)
  • Luis Maximiano ( Lazio, in seizoen 1 verhuurd aan Almeria)
  • Lunin ( Real Madrid)

Ik hoor graag van jullie!

misschien is lunin nog free agent(contract verloopt na s1)

ik heb hem zelf naar yellow submarine(villarreal) gehaald na pensioen reina

andere keepers weet ik minder van.

zit in een Vitesse career mode,

wat zoek ik,
huidige situatie
5 aanvallers:
baden verhuurt pot 73
buiting huidig66 pot 71
fode (huur) 76 pot 62alg
hamilovic (huur)76 pot 67 alg
persson 63alg (huur) ook mid 70 potenieel.

een spits die 68/70 alg is 27/29jr 1 max 2 jr contract resteert
beetje groei maar waar jeugd aanvaller (bony of machlas) link achter kan goeien
belgie frankrijk duitseland?

budget 3 mil

of berust ik in huidige situatie en gok op free agent s2

@Begiristain, in de afgelopen jaren lijken de minst succesvolle versterkingen doorgaans ervaren spelers die voor de breedte van de selectie gehaald werden. Dertig miljoen euro uitgeven aan Saúl Ñíguez (Atlético Madrid) lijkt daarom overdreven, zeker omdat er eigenlijk alleen dergelijke bedragen op tafel gelegd kunnen worden voor spelers die meteen waarde toevoegen. Misschien is het daarom verstandig om financiële middelen op te sparen voor spelers van het kaliber Lisandro Martínez en Florian Wirtz op langere termijn. Sergio Gómez (Manchester City) als breedteversterking klinkt daarom niet vreemd, zeker omdat hij het profiel heeft waar ik naar zoek.

Juan Miranda (Real Betis) lijkt overigens op weg naar AC Milan, terwijl Ian Maatsen op het punt staat om een contractverlenging te tekenen bij Chelsea.

Mannen,

Ik ben op zoek naar een realistische spits voor Borussia Monchengladbach.
Eisen:

• Minimaal 185 cm
  • Minimale snelheid van circa 70

Ik dacht zelf aan Pepi (PSV) of Frigan ( KVC Westerlo ).
Jullie nog opties?

Pepi kan zeker, krijgt echt te weinig speeltijd bij Psv nu de Jong zo in vorm is. Beljo van Augsburg is nog een optie

Goedemiddag, ik ben net gestart met een carrière met Brighton & Hove Albion. In verband met wat uitgaande transfers ben ik op zoek naar versterkingen op de volgende posities.

Linksback - PAC minimaal 80
Spits

Suggesties?

goedkoper is beter

LWB (tot 10 miljoen)
Jack Clarke - Sunderland
John Tolkin - New York RB
Ian Maatsen - Chelsea

S (tot 20 miljoen)
Vincent Aboubakar - Besiktas
Denis Bouanga - LAFC
Serhou Guirassy - Stuttgart

Ik zit op een kwart seizoen met mijn Liverpool carrière. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat er op de volgende positie’s versterking bij moet.
Wel realistisch uiteraard!

• CV (back-up met oog op de toekomst)
  • RB (back-up voor TAA)
  • CDM (De nieuwe Fabinho)
  • RW (back-up voor Salah en op termijn vervanger)

geertruida of j.timber, kocht ik de afgelopen jaren vaak om positie als cb rb en cdm te vullen

ja hangt af welke rating je zoekt

belg en engelsman van dortmund (rw)

dortmud s2: real m verlengt niet met vini jr welkom ewerton opvolger

Thanks! Heb hem inmiddels gehaald voor een slordige 12 miljoen, in seizoen 1 winterstop.
Zal binnenkort maar eens even een carreer verslag plaatsen in desbetreffende topic.

CV: Geertruida (Feyenoord), Inacio ( Sporting CP) of Antonio Silva ( SL Benfica)
RB: Cash ( Aston Villa) , Klostermann ( RB Leipzig) of Hickey ( Brentford)
CDM: Kimmich ( Bayern Munchen), Palhinha ( Fulham) of Rovella (Lazio Roma)
RW: Kubo ( Real Sociedad), Olise ( Crystal Palace) of Bakayoko ( PSV)