EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

hebben jullie dat ook, een aflopend december contract die in januari al over komt?

ik zoek voor beginnend saltford een spits(huur is prima) 65-67rat.
en welke free agent keeper is redelijk rond mid 60 huidie keeper is 30jr en 62alg

Julian Rijkhoff (Dortmund II)

De transfervrije keepers van Qatar en Kroatië, daar zit ook nog wat rek in (redelijk hoge potentie)

een kroaat heb ik idd gekocht+verkocht om room in vitesse save te vervangen

FC Barcelona (S3)

GK: Marc-André ter Stegen, Iñaki Peña, Pepe Reina

RB: João Cancelo, Sergi Roberto (heeft een aflopend contract en mag transfervrij vertrekken), Héctor Fort - Na het transfervrije vertrek van Sergi Roberto gaat Barcelona zich melden bij Girona voor Arnau Martínez, die eveneens over een aflopend contract beschikt.

RCB: Jules Koundé, Andreas Christensen, Eric García, Pau Cubarsí

LCB: Ronald Araujo, Lisandro Martínez, Mikayil Faye

LB: Alejandro Balde, Sergio Gómez, Álex Valle

RCM: Pablo Gavi, Ilkay Gündogan, Pablo Torre, Aleix Garrido, Unai Hernández - Hoewel Ilkay Gündogan nog altijd een behoorlijk hoog niveau haalt, lijkt hij niet langer in staat om volledige wedstrijden te spelen. In principe geen probleem door de aanwezigheid van jonge spelers als Fermín López, Pablo Torre en Aleix Garrido, maar het lijkt geen overbodige luxe om te investeren in een middenvelder die het elftal naar een hoger niveau kan tillen. Denk bijvoorbeeld aan Florian Wirtz, Dani Olmo of Xavi Simons.

CDM: Frenkie de Jong, Martín Zubimendi, Marc Casadò, Pau Prim

LCM: Pedri González, Fermín López, Noah Darvich, Marc Bernal

RW: Lamine Yamal, Sávio, Estanis Pedrola

ST: Robert Lewandowski, Vitor Roque, Marc Guiu, Guille Fernández - Robert Lewandowski heeft nog een contract voor twaalf maanden, waardoor er een lastige beslissing moet worden genomen; investeren in een vervanger van Ilkay Gündogan of investeren in een vervanger van Robert Lewandowski? In het geval van de laatste beslissing gaat mijn voorkeur uit naar het binnenhalen van Lautaro Martínez (Internazionale). In het geval van de eerste beslissing zal het contract van Lewandowski nog met twaalf maanden worden verlengd, waardoor een vervanger pas in de volgende zomer aangetrokken zal worden.

LW: João Félix, Ansu Fati, Ferrán Torres (zal de club gaan verlaten om meer financiële ruimte te creëren voor substantiële investeringen in andere posities)

welke reina is je 4e keeper? die nestor gaat bij mijn villarreal meteen met pensioen

@fcfan, mijn derde doelman is inderdaad niemand minder dan deze legende: https://www.youtube.com/watch?v=ynmN38plGWA

is hij in alg nog beschaafd?

spaanse van der gouw

Nee, totaal niet. Maar daarom is hij derde doelman achter Marc-André ter Stegen en Iñaki Peña, dus hij speelt alleen in het voorseizoen.

ik denk erover om met parma(ik maak wel de grote 5, buffon, thuram cannavaro veron crespo) in italie te gaan , maar waar ik bij de andere grote 5 divisies wel een beeld heb van de markt, blijft italie wat achter welke landen zoeken jullie vaak bij een italie carreer. neig naar slovenie servie kroatie zwitserland en argentinie.

Voor de spits kun je ook voor Jesus of Alvarez gaan

laat je de 2 nestors uit het contract lopen of herinvesteer je de stuivers

ik neig lewandowaki eerst gundogan is jonger, en daar lijk in breedte minder afhankelijk van, weet niet wat je cotract situatie is met simons en olmo, wirtz heb ik zelf voor 140 in de winter van jr 2 naar dortmund gehaald maar kan niet zien wat je huidige kwaliteit gat is tussen lewa en je andere huidige spitsen, net als bij gundogan

heb free batshuayi aangetrokken, ais ver beter dan er rond liep, b met 31jr zal hij nog de nodige miljoenen opleveren in s3

Zou denk ik gaan voor een nieuwe spits. Qua middenvelders zit er genoeg achter dat het op kan vangen en zo krijg je ook doorstroming. Lewandowski is daarnaast in jouw CM richting 40 aan het gaan en met Roque heb je dan één topspits (ga er vanuit dat hij tegen die tijd die status heeft). Weet niet zo goed hoe de rest van je spitsen, zoals Guiu, het doen, maar het klinkt logischer om voor een spits te gaan.

Lautaro kan zeker. Anderzijds kan je opteren voor een ander type spits, gezien Roque het ook van beweging moet hebben. Guiu is al iets bonkiger, maar zoals gezegd weet ik niet hoe ver hij is.

1 like

@josolympia, Gabriel Jesus (Arsenal) en Julian Álvarez (Manchester City) staan zeker op de verlanglijst. Geweldige aanvallers, maar tegelijkertijd ook allebei een verleden bij Manchester City en daar lopen er al meer dan genoeg van rond in de selectie (i.e., João Cancelo, Eric García, Sergio Gómez, Ilkay Gündogan, Sávio en Ferrán Torres).

@fcfan, in de eerste drie seizoenen heb ik mezelf als doel gesteld om een netto positieve transferbalans te hebben (e.g., voor iedere uitgaande euro moet er een euro binnenkomen). Daarna krijg ik wat meer vrijheid voor flinke investeringen, dus de komst van Florian Wirtz, Dani Olmo of Xavi Simons zou in principe geen probleem hoeven zijn. Wellicht dat ik tezijnertijd besluit om Andreas Christensen en Ilkay Gündogan te verkopen voor aanvullende inkomsten.

@Begiristain, daar kan ik me in vinden. Misschien dat het zelfs interessant is om een transfervrije ‘atypische’ middenvelder aan te trekken. Khéphren Thuram (OGC Nice), Thomas Partey (Arsenal) en Manu Koné (Borussia Mönchengladbach) hebben namelijk allemaal een aflopend contract. In de volgende zomer kan ik dan nog altijd besluiten om Florian Wirtz (Bayer Leverkusen), Dani Olmo (RB Leipzig) of Xavi Simons (Paris Saint-Germain) aan te trekken.

Wat betreft de spitspositie, daar sta ik natuurlijk altijd open voor suggesties. Alexander Isak (Newcastle United) vond ik zelf bijvoorbeeld ook interessant.

thuram is voor mijn gevoel echt een box to box power house,ik heb hem met de 2 oude fransen van/bij villarrel gefinancieerd , geld ook voor kone, (al had ikook academy kunnen doen), heb minder ervaring met de inter thuram (sp)

ben al fan van isak toen hij nog dortmud talent was,maar bij newcastle mistaat hij ook niet al schrikken ze in engeland niet van 1of 2 fysieke aavallers

Overigens misschien nog een suggestie op den duur voor LCV: Mika Mármol. Heeft eerder bij Barça gezeten, fijne stats: 77 passing, 81 sprint, 85 jumping.

1 like

zoek een polyvalente RA voor hertha liefst 1 die realistisch is en europees meekan

@Begiristain, Mika Mármol (UD Las Palmas) staat inderdaad hoog op mijn lijst op het moment dat Andreas Christensen de club gaat verlaten. Goede suggestie!

Heb ondertussen overigens gekeken naar mogelijke doelwitten op het middenveld en in de voorhoede:

Middenveld

• Florian Wirtz (Bayer Leverkusen)
  • Dani Olmo (RB Leipzig)
  • Xavi Simons (Paris Saint-Germain)

Voorhoede

• Lautaro Martínez (Internazionale)
  • Gabriel Jesus (Arsenal)
  • Julian Álvarez (Manchester City)
  • Dusan Vlahovic (Juventus)
  • Alexander Isak (Newcastle United)
  • Erling Haaland (Manchester City)

Goedemorgen,
Ik ben bezig met Man Utd onder ten Hag. Sancho, Maguire en Evans staan op de nominatie te vertrekken. Ik ben op zoek naar de volgende type spelers.

• Realistische CV die in eerste instantie kan invallen. Moet potentie hebben om later in de basis te groeien.

• RA een speler die er gelijk kan staan.

• CM/Cvm een toekomstige basisspeler

• CAM minste prioriteit een speler voor als Bruno er (tijdelijk) niet is of voor kleinere wedstrijden

• Rva prioriteit moet concurrentie aangaan met Antony.

Ook zou ik wat Zuid-Amerikaanse spelers aantrekken in verband met de doelstelling. Deze spelers komen uiteraard niet allemaal in SZ 1.
Ik las tevens iets over de interesse in Reijnders, Jarrad Branthwaite, L Yori, Kubo, Guehi, Müller en Todibo. Is hier iets realistisch onder?