EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

CV: Todibo en Guehi zijn zeker realistisch voor CV. Anders eens kijken bij Leverkusen (7 >80 potentie CV’s, haha. En vaak goede combi van snelheid en kracht) en vind Kevin Danso wel PL-waardige statistieken hebben (190cm, 87 snelheid, 90 kracht, o.a.).

RA: Frimpong wordt vaak genoemd, maar weet niet of hij de beste keuze is gezien hij meer aanvallend is en United vaak defensief zwak. Verder vind ik hem lastig. Je kan opteren voor een Dumfries of Cash, maar weet niet of dat nou precies het niveau is waar United heen moet. Andere backs lijken of al op hun plek of te oud/nog niet goed genoeg.

CM: Lastig en vrij breed. Misschien Koné, Thuram.

CAM: Eigenlijk niet echt een idee voor. Mount kan CAM en bij RVA ga ik Olise aanraden, die kan eventueel ook CAM.

RVA: Olise is een optie. Ander type dan Antony, kan dus ook CAM. Nu veel gelinkt aan City.

Dacht van te voren dat ik je zo een hele lijst zou geven, maar dat valt tegen. Best een lastige zoektocht eigenlijk. Liep zelf toen ik naar een club aan het kijken ook aan tegen het probleem dat op dit moment de echt goede spelers en talenten over het algemeen bij een club zitten waar ze niet zo snel weg zullen gaan. En dat de laag daaronder beetje twijfelachtig is of bijvoorbeeld een United daar nou echt wat mee op schiet. Zeker omdat je al wel bepaalde basisspelers hebt (terwijl die in RL ook nog niet echt voldoen).

1 like

rb hakimi maar die is natuurlijk ook erg vooruit gericht, hoofdprijs araujo

1 like

Bedankt voor de antwoorden.

Araujo kan er direct staan net als Hakimi. Deze opties zijn zeker interessant. Ook Cash/Dumfries vind ik goede namen om naar te kijken. Hier ga ik even op verder ik zit momenteel pas in wedstrijd 3 dus ik heb nog tijd om te beslissen in welke positie ik ga investeren. Ik wil maximaal 1 grote transfer per periode doen en niet direct een volwaardig elftal neerzetten.

Bedankt!

dumfries is bij mij meestal een korte oplossing, om er vervolgens mee te spekken
bij dortmund voor 23m gekocht en voor 55mil verkocht

1 like

Realistische versterking op de cv gezocht, liefst linksbenig.
Mag ervaring hebben, ofwel een jong aanstormend talent.
Een back-up spits voor Jonathan David die wel tevreden is met een invallersrol, maar wel met de nodige ervaring.
Heb enkel een talentvolle spits van 18 jaar, maar ik krijg er warm noch koud van.

Ben halverwege het seizoen met LOSC, sta op een derde plaats en we overwinteren in de conference league.

Goedemiddag,

Voor mijn managercarriere met hertha bsc zoek ik versterkingen voor de winterperiode , vooral om te ploeg alvast voor te bereiden op de Bundesliga aangezien wij nu eerste staan in de competitie , vooral de CM positie en de rechtsbuiten positie zijn wel nodig vooral omdat we straks in de Bundesliga willen handhaven.

Wie heeft er gouden tips ?

forbs saibari belg va dortmund voor rw

Doet HSV mee om promotie, anders zou je kunnen kijken naar Konigsdorffer. Heb je Winkler op links anders zou hij ook op rechts kunnen. De Pool Drachal is nog een ruwe diamant.

CM : Prass van Salzburg, Appellamp - Dusseldorg, Raebiger speelt nu bij Frankfurt. Real face wellicht eerst huren zeker als hij niet aan spelen komt.

Bedankt voor je tips., ik ga er naar kijken :wink:

appelkamp heb ik ook wel eens gehad en koningsdorffer kan volgens mij ook wel als spits,
jatta misschien ook wel een idee of is die nu te oud

Hallo allemaal,

Voor mijn carrière met Stade Rennes zoek ik nog een rechtsbuiten.

Verder zoek ik een extra rechtsback.

Nusa, Siquet als rm. De Belg kan ook als rechtsback. Faivre terug halen zou kunnen al vond ik hem vooral fijn als CAM.

Sabbe, Jelert, Nathan, Sambo als rechtsback.m

Welke slimme dan wel topaankopen zien jullie bij Newcastle passen?

Denk qua posities bijv. aan RB, CM, CV, LB.

miley open breken,

zit zelf ook weer in newcastle
lb ga ik hartman uitproberen, en
als hij onder gewaardeerd is bij chelsea gallagher miss
kraft en marqinho ga ik herinversteren in een nieuwe back-up rb
keeper vind ik ook wel op lft
scharr verkopen en vervangen(voor kimpembe)

RB: Geertruida ( Feyenoord), Cash ( Aston Villa) of Stanisic ( Bayern Munich)
CV: Tapsoba ( Leverkusen) , Hancko ( Feyenoord) of Todibo ( OGC Nice)
LB : Cucurella ( Chelsea) , Parisi ( Fiorentina) of Truffert ( OGC Nice)
CM: Kamara ( Aston Villa), Eze ( Crystal Palace) of Gallagher ( Chelsea)

1 like

Thanks voor de suggesties!

Voor RB (bedoelde rechtsbuiten haha), wat vinden jullie van Leroy Sané? Heeft nog 1,5 jaar contract volgens mij en wordt weer gelinkt aan een overstap naar Engeland. Dit omdat hij nu een paar jaar bij Bayern zit, over die periode ook nog wel eens de bank warm hield en Bayern nu nog wat kan verdienen aan hem.

rw dus eigenlijk, ja wel begrijpelijk

Hmmm nee, die zie ik ten eerste niet weggaan voorlopig. Punt 2, als hij gaat, dan gaat hij denk ik naar een club als PSG, Juve of Man Utd o.i.d. Clubs met statussen etc.

Snap je punt. Aan de andere kant zijn de meeste van die clubs op zijn positie reeds prima bezet of niet in staat te betalen (Juventus). United (+ City verleden) heeft er een 100mio Antony lopen, PSG een Dembelé. Chelsea, Arsenal, Liverpool, Barça en denk ook Real vallen af.

Had als tweede optie een Raphinha nog staan. Barça wilt waarschijnlijk wel van hem af. Maar weet zelf nog niet of ik hem wel wil. Nog andere suggesties?

1 like

volgens mij heeft man u wel een winger over, sancho