Kun je ook eens met hoofdletters type. Dat lees beter
Geen idee, zien we wel.
Kvaratshkelia, of lijkt je dat te hoog gegrepen? Newcastle verraste ook met Trippier en ergens ook wel met Guimaraes en Isak. Diaby van Aston Villa, maakt dan nog net ff die laatste stap. Olise is een geweldenaar bij Crystal Palace, komt wel graag naar binnen voor zijn links voet.
Greenwood, Edwards, uitgevlogen talenten die elders goed presteren. Reyna van Dortmund, niet geheel lekker uit de verf gekomen maar nog voldoende potentie.
Als CV : Tomori terug halen, Antonio Silva het top talent van Benfica. Simakan van Leipzig.
CM : zoek je daar een box to box, spel verdeler of juist een bal afpakker?
Oliseh is ook vaak gewild door cpu
Hmm, vind Kvara ook beter vanaf links. Greenwood zat ik ook aan te denken. Die lijkt wel klaar bij United, maar is volgens mij vrijgesproken.
Voor CV had ik Silva er ook op staan, net als Inacio. Twijfel enerzijds of ik voor zo’n toptalent ga, omdat ik meestal niet de City’s van de wereld in CM doe of dat ik anderzijds voor een meer originele speler op statistieken ga. Tomori overigens wel goede aanvulling.
Op het middenveld heb ik reeds twee aankopen verricht. Ndidi als 2e CVM. Was een klasbak, maar speelt nu met Leicester op het tweede niveau. En ik heb Kalvin Phillips van de City-bank gehaald. Die geruchten beginnen nu in RL ook een beetje op te spelen. Phillips en Bruno vormen dan het blok, wat Bruno ook wat meer ruimte geeft. Hij is goed, dus dat past hem wel. Joelinton is dan wat meer de loper. Zit nog te kijken naar Koné van BMG. Ook wat meer een loper. Dan heb ik niet echt een creatieve speler zoals een '10, maar zag ook niet meteen wat geschikts voorbij komen.
Guehi of Colwill zijn ook nog leuke toevoegingen voor cv. Ignacio is wel linksbenig meen ik zo uit het hoofd. Branthwaite en Collins lijken mij ook nog het overwegen waard.
Guehi staat ook hoog op de lijst! Zal Chelsea Colwill laten gaan? Ignacio is inderdaad linksbenig. Collins ook nog wel een goede toevoeging. Ben nu door de eerste transferperiode. Goede opties om te oriënteren voor hierna.
Wat denk je qua creatieve middenvelders?
Ik weet dat Liveramento net nieuw is bij Newcastle, maar ik zie Lewis(man city) meer als lange termijn succces van Trippier, logische zet? dan verhuur ik Liveramento wel een jaar
Out:
Kraft
Manquillo
Scharr
Dummet
Dubravka
Karius
In:
Kimpembe
Hartman
Ortega
Denk dat City Lewis op dit moment niet laat gaan. Dat is voor hen tevens de toekomst. Heb je Ortega de linksback gehaald? Zo ja, hoe bevalt die?
Sancet - Bilbao, Baturina - Zagreb, Eze - Palace, Ilic - Torino. Moleiro vond ik een geweldige voetballer maar is meer een CAM.
@fcfan zou Livramento lekker speelminuten geven tegen de onderste clubs en ook fa, league cup duels. Zonde om te investeren, Lewis gaat City niet verlaten
Nope Man City keeper.
Baturina lijkt mij ook wel intressant idd.
Misschien gomes van Man City losweken, Die hebbben Balde losgeweekt bij Barcelona
Simakan misschie halen om cb/rb te kunnen invullen
Lewis miss beter als barca back te halen
Dag,
Ik zit in seizoen 2 met mijn carriere met Borussia Monchengladbach. Ik speel om plek 4 tm 7. In de conference league ben ik bovenaan geeindigd, waardoor ik nu bij de laatste 16 zit.
Nu ben ik op zoek naar een realistische linksback. Netz voldoet niet helemaal.
Ik dacht aan:
- Maatsen ( Chelsea)
- Dest ( Barcelona)
- Tolkin ( Red Bull New York)
Zijn deze realistisch? Of hebben jullie nog opties?
Maatsen krijgt niet bijzonder veel speeltijd dus zou huren nog een optie zijn. Dest speelt heel goed in Eindhoven is gehuurd maar transfersom erg laag. Denk dat hij wellicht weer vertrek maar dan zeker niet naar Gladbach. BMG heeft volgens mij een kleine link naar Amerika dus Tolkin is interessant.
Met Ullrich heb je toch nog een jonge speler als optie voor LB? Als Lainer je vaste RB is zou je Scally nog als LB kunnen gebruiken. Zou anders echt Netz en Ullrich laten ontwikkelen.
Leuke club, ben er twee keer geweest. Wellicht een idee om na Ajax daar aan de gang te gaan.
Okee thanks!
Ik heb inderdaad Scally als eerste RB. Lainer is gevlogen. Als vervanger voor Lainer heb ik Villadsen van Nordsjaelland gehaald.
Netz doet het opzich wel prima, maar het heeft geen explosiviteit qua snelheid bijvoorbeeld. Ik ga de optie Tolkin of Maatsen overwegen!
Ik heb Maatsen bij Newcastle gehaald. Bevalt erg goed. Prima in duels, snel en goed in voortzetting. Aflopend contract maakt hem nog wat goedkoper.
Ik speel 3-4-3 met Ajax en ben op zoek naar een rvv/rm.
Rulli
Rensch, Sutalo, Hato
Forbs, Van de Boomen, Taylor, Sosa
Berghuis, Akpom, Bergwijn
Nu vind ik Forbs enorm snel en een prima dribbelaar alleen komt hij beter tot zijn recht als RB waar nu vooral Berghuis speelt. Aan de andere kant kan die soms naar 10 verhuizen als ik dominanter wil spelen. Ben dus op zoek naar een soort Sosa, wingback met een goede voorzet maar ook defensief beter/verder.
In de zoektocht naar een road to glory carrière ben ik uitgekomen bij Leeds United, met daarmee een nieuwe mogelijkheid voor Graham Potter om zich te bewijzen in de Engelse competities. In het eerste seizoen moet er meteen een gooi worden gedaan naar directe promotie naar de Premier League, waardoor er maar liefst vijftig miljoen euro mag worden geïnvesteerd in de selectie. Een nieuwe linksback, een aanvallende middenvelder en een spits (die in staat is om er minimaal dertig in te schieten in de Championship) staan op de verlanglijst. Zelf heb ik een duidelijke voorkeur voor spelers uit Engeland, Wales, Schotland, Ierland en Noord-Ierland en dacht zelf aan Josh Doig (Hellas Verona), Alex Scott (Bournemouth) en als marquee signing Dominic Calvert-Lewin (Everton). Hebben jullie nog suggesties?
Tof idee, ik overweeg om het binnenkort over te nemen. Doig heb ik momenteel bij Hellas en ik kan hem ten zeerste aanraden. Calvert-Lewin zie ik alleen komen na promotie en/of degradatie van Everton.
Leuk, ben erg benieuwd op welke manier jij besluit om Leeds United terug te brengen naar het hoogste niveau. Josh Doig (Hellas Verona) lijkt me dan in ieder geval een no-brainer. Dominic Calvert-Lewin (Everton) lijkt me inderdaad ook een ambitieuze versterking, maar door de financiële en sportieve problemen bij Everton is hij wellicht te overtuigen voor een nieuw avontuur. Denk trouwens dat het überhaupt lastig is om een nieuw boegbeeld in de voorhoede aan te trekken in de Championship, zeker als diegene uit Engeland, Wales, Schotland, Ierland of Noord-Ierland afkomstig moet zijn. Zou hooguit kunnen bedenken dat Evan Ferguson (Brighton and Hove Albion) op huurbasis haalbaar kan zijn? Of heb jij nog suggesties (weet namelijk dat wij soortgelijke voorkeuren in career mode hebben)?
@Raindog, een andere mogelijkheid is inderdaad om de komst van Dominic Calvert-Lewin (Everton) uit te stellen tot er meer zekerheid is over directe promotie (e.g., de winterse transferperiode). In dat geval zou Jack Clarke (Sunderland) kunnen terugkeren bij de club en Patrick Bamford in de eerste zes maanden kunnen spelen als spits. Klinkt dat realistischer?