EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Vind ik wel. Onderschat Bamford ook niet, en achter hem heb je met Rutter, Piroe en Gelhart nog wat talent dat een kans verdient.

Ferguson speelt erg veel bij Brighton, die lijkt me sowieso niet haalbaar.

1 like

Goed plan! Heb met Newcastle Summerville van Leeds aangetrokken, de Nederlandse aanvaller die het zo goed doet. Voor ik hem aantrok eerst wat oefenpotjes met Leeds gespeeld en toen dacht ik ook: mocht je een Championship club met uitdaging zoeken, dan is dit wel top. Mooie shirts, mooi stadion met goede cutscenes, fijne spelers, aantal Nederlanders (Struijk, Piroe en Summerville) en ruimte om te groeien: aantal behoorlijk talentvolle spelers, ruimte voor een nieuwe strategie gezien de vorige managers vertrokken zijn en een vrij specifieke stijl hadden. Plus je hebt naam en budget.

Sluit mij overigens aan bij Raindog: Ferguson is absoluut geen mogelijkheid denk ik. EƩn van de golden boys van Brighton. Wel eens dat Doig inderdaad een goede optie is. Er zijn nog wel aantal Britten overzees actief, leuke opties.

1 like

@Raindog, @Begiristain, duidelijk. Op het moment dat er geen marquee sigining kan worden aangetrokken in de zomerse transferperiode, dan lijkt het me verstandiger om de aandacht te richten op andere posities. Josh Doig (Hellas Verona), Alex Scott (Bournemouth) en Jack Clarke (Sunderland) worden dan mijn eerste versterkingen. Wellicht dat er dan in de winterse transferperiode nog realistische mogelijkheden zijn om een nieuw boegbeeld aan te trekken. Heb namelijk als doelstelling van het bestuur meegekregen om een aanvaller met een cruciale spelersrol aan te trekken, dus dat past goed bij mijn ambitie in de carriĆØre.

Ik zou zeggen @spoon0612 kijk maar hoe ik speel in mijn Ajax-career story waar ik thans de keuze heb uit Rensch, Fosu-Mensah of Regeer.

Echter, indien ik mezelf geen beperkingen zou opleggen (aankoopwaarde, salaris, Ajax-DNA) dan stonden Emil Holm, Augustin Giay en Adis Jasic op mijn radar. Of een routinier als Joel Veltman, Hans Hateboer, of Kenny Tete terughalen, dat kan ook.

1 like

Misschien kan je eens kijken naar B. Dia, Unal, Wilson, Cucho Hernandez, Ings, Dallinga, Welbeck, Zirkzee of Sulemana. Zo maar wat opties van spelers die mogelijk als cruciale speler in de huidige situatie aangekocht kunnen worden en die hogerop kunnen of van de bank kunnen komen.

Jasic heb ik gehad bij Hertha (fifa22), heel fijne snelle back maar wel erg klein. Fosu Mensah vind ik meer een speler voor rcv. Daar heb ik Rensch en Medic.

Ben nu in Portugal aan het scouten Maga en Malheiro. Tete is ook nog een goed idee.

1 like

Wat voor typen spelers zien jullie naar Valencia trekken? En wat voor beleid zouden jullie voeren?

Zelf zou ik kijken naar talenten bij kleine clubs, die waarschijnlijk niet door een Real of BarƧa worden opgepikt en spelers die buiten de boot vallen, zoals een Ceballos (hoewel die misschien redelijk verdiend). Ook lopen in La Liga redelijk wat spelers met mooie statistieken, die niet heel bekend zijn of snel opvallen qua rating. Daar kan je vaak wel wat leuke pareltjes tussenuit halen.

Qua beleid zou ik persoonlijk voor een Spaanse kern gaan, met spelers die een goede techniek hebben en combinatiespel kunnen uitvoeren.

Vooral kijken naar Spaanse spelers. Portugezen en Zuid Amerikanen uiteraard ook.

Zien jullie Nusa van Brugge naar Ajax trekken? (Als vervanger van Bergwijn)

Heb je met Godts, Axel Dongen en Forbs niet drie hele mooie alternatieven? Ik heb zelf Almada gehaald voor op 10. Berghuis Rw.

1 like

Ah, Almada had ik in mijn vorige save ook. Dacht nu eerst nog even verder kijken voor ik hem weer zou halen. Ja op zich wel aantal opties, maar Godts en Axel Dongen zie ik nog niet echt veel minuten maken. Forbs kan dat wel, maar gebruik ik ook veel als ik Berghuis op tien zet in roulering met Hlynsson (die vrij snel uitgeput is), zodat hij op rechts speelt. Zoek eigenlijk nog een speler die al op wat hoger niveau zit en vanaf links naar binnen kan (Forbs is linksbenig). Dacht aan Nusa, maar geen idee wat zijn status op dit moment is.

Weet alleen dat het een groot talent is. Godts komt bij mij wel veel voor in het plaatje. Mede omdat Forbs erg slordig is in passing, terwijl zijn dribbel en snelheid van niveau zijn. Balikwisha van Antwerp mogelijk nog een optie voor je?

Bardghij het 17 jarige top talent heb ik ook nog gescout, beetje te vergelijken met Godts. Die is ook al erg jong opgepikt door Ajax. Verder heb ik Kluivert nog in het achterhoofd.

1 like

Zal Balikwisha eens testen! Heb Bardghij ook op de lijst, even proberen ook maar. Misschien dat de Belgisch voetbalkenners onder ons de status van Nusa weten (:

@Begiristain
Deze opties dan?:

• Kluivert (Bournemouth)
  • Lazaro ( Almeria)
  • Velasco ( Dallas)
  • Magno ( NY City)
  • Schjelderup ( Benfica, in S1 uitgeleend aan Nordsjaelland)
1 like

Ik denk dat de consensus is dat hij hoger kan mikken dan Ajax.

Check. Zag dat Chelsea 30m had geboden afgelopen zomer? Heb besloten het intern op te vangen vooralsnog.

Voor FC Barcelone seizoen 2 ben ik op zoek naar een Lcv, Linksback en een stand in als spits. Iemand realistische ideeƫn indien mogelijk ook nog een vervanger op de rechtsback.

Marmol - Las Palmas
Alvarez - Getafe beide lcv met mogelijkheid tot lwb.

Rb : Fresnada, Arnau Martinez (Gi, Correia (Valencia)

Stand-in ST : Navarro (Porto) zie ze ook nog wel gaan voor Moreno van Villarreal

1 like

LCV: Medina ( RC Lens), Inacio ( Sporting CP) of Hincapie ( Bayer Leverkusen)
LA: Gutierrez ( Girona), Miranda (Real Betis) of Cucurella ( Chelsea FC)
RA: Martinez ( Girona), Foyth ( Villareal CF) of Joao Mario ( FC Porto)
Back up SP: Gimenez ( Feyenoord), Evanilson (FC Porto) of Cucho Hernandez ( Columbus Crew)

1 like