EA Sports FC 24 - Team Gezocht

Yes, om die reden wordt het ook Liverpool óf Newcastle op dit moment. Twijfel alleen welke leuker gaat zijn.

Newcastle biedt wel meer opties denk ik. Bij Liverpool kun je wat door selecteren maar de basis staat al echt. Wat je aangeeft, Newcastle is niet bijzonder breed qua spelers, daarvan is bij sommige de potentie er ook niet meer. Longstaff en Almiron zijn al enige tijd aanwezig en draaien goed mee maar wil Newcastle aanhaken permanent zal er toch nog meer geïnvesteerd moeten worden.

2 likes

In dat geval, dan zeker Newcastle ja !

Liverpool, uit ethische overwegingen.

Heren,

Ik wil een carriere in de La Liga beginnen. Ik ben uitgekomen op Valencia CF of Real Betis.
Hebben jullie redenen welke club ik wel of juist niet moet doen?

Geniet van la Liga, Maar over deze teams geen voorkeur.
Maar ik denk dat Valencia succesvoller is geweest recent

1 like

Betis heeft een prachtig tenue. Net wat kleinere club dan Valencia maar staan er financieel beter voor omdat Lim nauwelijks geld steekt in Valencia. Valencia dus zoals gezegd grotere club, schitterend stadion en geweldige stad. Aantal leuke talenten en je kan gaandeweg wat oud spelers terug halen. Zou wat oefenduels spelen voordat je een carriere begint met een van de ploegen.

1 like

Ik zou denk ik voor Betis opteren, hoewel het een beetje afhankelijk is wat je insteek wordt. Zoals reeds gezegd is Valencia in principe de grotere club o.b.v. daadwerkelijke grootte en historie. Anderzijds zit daar inderdaad op dit moment weinig geld in en dat is ook te zien aan de selectie. Daar ligt de uitdaging voornamelijk: renoveren. Betis is aan de andere kant qua selectie al jaren wat verder en presteert daar ook naar. Evenals Valencia overigens een mooi eigen stadion. Wel inclusief eigen anthem. Mooie plus is de aanwezigheid van spelers als Isco en Fekir, als nog een beetje de wat meer traditionele nummer tiens.

*Misschien Ceballos nog mooie toevoeging, oud-speler.

Binnenkort wil ik voor het eerst in FC24 in de premier league aan de slag. Brighton en Spurs zijn m’n favoriete teams en wil ik sowieso beide doen, maar ik twijfel over welke club ik eerst zou doen.

Waarin zit de twijfel? Spurs moet het zonder Kane doen maar met een nieuwe trainer die heel hoog druk wil zetten. Wellicht leuk omdat proberen te implementeren. Word Son de nieuwe topper of moet je juist iemand aantrekken, Spurs heeft geen Europees voetbal het eerste seizoen. Je kan 4-3-3 spelen of makkelijk switchen naar 3-4-3 of 3-5-2

Brighton in onder de Zerbi enorm gegroeid maar dit seizoen wat wisselvallig. Geen echte toppers maar wel hele degelijke voetballers.

Ik wil bij beide proberen hun huidige tactiek en spelsysteem te implementeren, maar daarvoor moet ik wel goed genoeg zijn in de game zelf. Enerzijds denk ik eerst de moeilijkste te doen omdat ik nu nog wereldklasse speel, dan kan ik de makkelijkere doen als ik op legendarisch ga spelen. Anderzijds weet ik niet of ik daar aan toe ga komen, en dan is het net beter om met de makkelijkste te starten. En dan weet ik nog niet eens welke van de twee het moeilijkst zou zijn.

1 like

Ik denk dat Spurs moeilijker is: top 6 team, strenger bestuur/doelstellingen, ook hogere druk.
(al dan niet Europees voetbal)
Bij Brighton is er minder druk, meer speling ook, om het juiste niveau te voelen.

Wie weet een leuke Turkse club om te coachen , graag geen tot 5 club , vooral een club waar ik jeugd in kan toevoegen. wie heeft er leuke suggesties ?

Ik heb onlangs met sivasspor een leuk project gehad, en zoek ik uberhaupt de oudste selectie in turkije om te transformeren

Nadeel van super lig vind ik, dat ik niet helder krijg wat voor type speler er speelt en ik niet weet op welke nationaliteit ik moet zoeken buiten turkije

ik ben op zoek naar een club (in Duitsland, Spanje of Frankrijk) waarvan de reclame op de shirts te zien zijn en nog niet aan de top van hun divisie zitten (maar dat met de juiste transfers wel kunnen gaan doen).

LOSC is een leuke uitdaging in Frankrijk.
Heb er zelf een leuke carrière mee.
Je speelt in het eerste jaar ook Conference League, leuk om misschien mee te dingen voor de hoofdprijs.Mer een paar gerichte transfers na een paar jaar misschien meedoen voor de titel.

1 like

Ik weet niet wat betreft de sponsor eisen.
Maar op basis van de overige eisen kun je voor deze gaan:

Duitsland: Eintracht Frankfurt, VFL Wolfsburg of Borussia Monchengladbach.
Spanje: Real Sociedad, Real Betis of Valencia CF.
Frankrijk: Stade Rennes, Lille OSC of OGC Nice.

1 like

Zou Man United stabiel genoeg zijn om een "“kern van 92” in te voegen? (geest: stam vidic keane ronaldo giggs etc)
of kan ik dat project beter met salford city doen omdat daar meer speeltijd is voor de jeugd d.m.v r.t.g?

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nu bedoeld. Wil je ‘92 na bootsen met Engelse toppers van nu? Dan staat United daar nog heel ver weg van. Zou echt over 3-5 seizoenen duren voordat hun echt weer mee kunnen gaan draaien. RTG is vooral scouten met jeugdspelers.

Ik twijfel tussen Tottenham, Newcastle en Man Utd.
Iemand tips/advies?