EA Sports FC 24 - Team Gezocht

Heb zelf Sevilla gekozen deze editie vanwege de IRL slechte seizoen. Schalke blijft ook altijd een favoriet. Everton, Sunderland zijn leuke uitdagende clubs

1 like

Welke trainer zien jullie als vervanger van Terzic bij Borussia Dortmund. Ik wil eigenlijk vol op de aanval, met mega veel druk naar voren gaan spelen. Sahin schiet mij als eerste te binnen.

Ik ben met hem gestart een paar maanden geleden. Er werd toen gezegd dat hij werd binnengehaald om Terzic volgend seizoen op te volgen.

1 like

Eventueel Rangnick, ook al is dat niet op dit moment niet realistisch.

Begonnen met Newcastle.
Heerlijk team en uitdaging!
Zal zsm met een verslag komen. :smiley:

1 like

De basis staat maar de club heeft een smalle selectie of spelers die niet thuis horen in de top van de PL.

Klopt! En daarnaast moet je op termijn ook de “oude garde” als Schar, Pope, Almiron en Trippier vervangen.
Maar met zon budget moet dat zeker lukken.

Lekker! Ben benieuwd wat je er zal van maken! Veel plezier! :love_you_gesture:t3:

Ik zoek een team waarmee ik 4-1-2-3 kan spelen, met een inzakkende 6 en een valse 9. Liefst ook flanken die kunnen koppen en/of afwerken voor doel.

Liverpool denk de beste kandidaat haha

1 like

Hoe verloopt het bij The Geordies, @josolympia?

Is er een wezenlijk verschil met een Magpie? of zijn er twee benamingen voor dezelfde stad/regio?

De die hard Newcastlefans noemen zichzelf ook zo, denk ik. Maar Magpies is idd meer gekend.

Verbeter me gerust als ik het fout zou hebben. :sweat_smile:

Nee is niet fout maar klopt allebei wel:

92 English League Clubs 2016/17 VERSION [with lyrics] (youtube.com)

1 like

Na vier jaar Sevilla ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Helaas wil het nog niet echt vlotten. Begonnen met Borussia Monchengladbach maar het lijkt erop dat ik het steeds links laat liggen. In mijn Sevilla save benaderd door Man Utd en West Ham, even wezen snuffelen maar ik miste de klik. Aan het begin van EA24 gestart met Aston Villa maar na 9 uit 3 gestopt, Villa irl ging overigens net zo goed in die tijd.

Neig maar Dortmund om daar eindelijk de prijzenkast te gaan vullen, mooi verhaal zou Reus kunnen zijn als trainer. Of in ieder geval een club die nog net die sprong moet maken naar de top. Monaco, Marseille? Spurs… moeilijke keuze

Zie een aantal verschillende type clubs voorbij komen. Wat zoek je ongeveer qua selectie/transfers?

Aan de selectie mag altijd gewerkt worden. Denk dat een ploeg als Dortmund zeker nog wat betere spelers zou kunnen halen. Datzelfde geldt voor een Monaco bijvoorbeeld. Transfers doe ik over het algemeen best breed. Scout altijd in Zuid Amerika, Zuid Europa en top 5 competities.

1 like

Dortmund lijkt me de max, voor de aanhang, het stadion & altijd fijne shirts. Verder in Duitsland: Stuttgart? Wolfsburg?

Denk bij het lezen van je laatste reactie ook meteen aan Arsenal? Toch ook ‘n eerder beperkte selectie? En ook weer eens tijd dat The Gunners een prijs pakken.

Spanje is wss geen optie meer na Sevilla, maar kan toch Real Betis (de aartsvijand!) & Valencia aanbevelen.

Of in Frankrijk: Lyon? Lille, verloren nipt de kwartfinale van Villa? Nice?

Italië is jouw ding niet omdat er heel wat licenties ontbreken, maar Torino lijkt me ‘n toffe club om grote stadsgenoot Juve te overtroeven. Of Bologna met jouw landgenoot Zirkzee die hoge toppen scheert? Saelemaekers speelt er ook & Thiago Motta is er trainer?

Jou kennende, je geraakt er wel uit! :wink:

2 likes

Ik zoek een nieuwe ploeg, maar weet niet zo goed wat ik wil. Momenteel heb ik carrières lopen met Dortmund, Valencia, Roma, Parma en Spurs, maar die hou ik niet allemaal vol. Dortmund is degene waar ik het verst zit en die ik het meest wil behouden.

Frankrijk is de blinde vlek. Lille en Marseille heb ik overwogen wegens de echte stadions, maar de selecties spreken me minder aan.

In Engels denk ik aan Liverpool om eens echt voor de prijzen te gaan, maar daar heb ik Spurs al. Ik heb wel moeite om Angeball in de praktijk om te zetten. En wat dan na S1, als Klopp irl stopt?

Bologna vind ik onder Motta ook boeiend, maar Zirkzee is op FC24 moe na 60 min en er is geen echt alternatief. En ik heb er al twee in Italië lopen.

Lastig!

Serie A: wat vind je van Inter of AC Milan? Beiden op hun eigen manier de uitdaging. Bij Inter kan er vanaf begin en ook daarna al wel prima doorgeselecteerd worden. Milan kan juist gericht weer versterkt worden. Voor beiden een extra dat er nu meer Italiaanse talenten aanwezig zijn.
Weet nog van vroeger dat Udinese altijd een CM-club was. Die hebben zojuist Fabio Cannavaro aangesteld. Bologna inderdaad ook een hele goede optie. Is dat met Zirkzee niet te fixen?

Ligue 1: misschien eens kijken bij Nice en Rennes. Beide best leuke selecties en mogelijkheden om te versterken. Beiden laatste seizoenen ook niet bang om geld neer te leggen voor talentvolle spelers als je kijkt naar hun inkomende transfers.

La Liga: Sevilla doet het momenteel niet best. Real Betis heeft een leuke ploeg met o.a. Isco en Fekir. Valencia is weer beetje terug naar de basis en lijkt sinds langere tijd weer een beetje stabiel.

Premier League: Aston Villa heeft een leuke selectie, maar niet veel ruimte voor transfers. West Ham kan je renoveren. Of je gaat voor het nieuwe Liverpool met Arne Slot. Zijn overgang is rond. Soort nieuwe stap. Las online iets dat er ook veel van de organisatie vertrekt, dus dat Liverpool echt aan de vooravond staat van een nieuw begin.

1 like