EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Als ik de halve finale van het jeugdtoernooi win, ben ik alsnog uitgeschakeld en kan ik de finale dus niet spelen. Is dit een gekende bug?

1 like

Ik vermoed het, lees mijn vorige bericht hier wat verder boven. Jij bereikt toch al de halve finale …

1 like

staat je finale niet in je jeugd map i.p.v de hoodpagina

Ik won de kwartfinale na de reguliere speeltijd. De halve finale won ik na shoot outs. Ik vermoed dat het dus met een fout in de shoot outs te maken heeft, als ik jou bericht hierboven lees.

1 like

Vanmorgen heb ik in de finale gestaan. De halve finale had ik wel in de verlenging gewonnen (golden goal). Wellicht dat het te maken heeft met de shoot outs.

Na een week spelen krijg ik het aanvallen op “simulation” beter onder controle.Echter krijgen mijn tegenstanders vrijwel tot geen kansen en is hun spel eenvoudig te lezen. Hierdoor heb ik bijvoorbeeld na 12 wedstrijden slechts 4 tegengoals en worden wedstrijden gauw wat saai.

Zijn er meerderen die de gameplay wat “saai” en makkelijk vinden? Zo ja; wat kan ik hier aan doen om het net wat vermakelijker te maken?

Mijn centrale verdedigers van zowel mij als de tegenstander staan zover… zodra ik in de aanval ben speel ik altijd 3 tegen 1 afleggen en goal. Mijn CV staan zover uit elkaar de backs verdedigen totaal niet mee… heb al sliders geprobeerd niveau aangepast, niets lijkt te helpen. Meerdere die hier tegenaan lopen?

Op welk niveau speel jij? Ik speel op legendarisch maar ervaar het tegenovergestelde namelijk

Ook legendarisch. Hoe staan jouw gameplaysimulatie?

Gameplaytype: simulatie
Windeffecten: normaal
Weerseffecten: aan
AI-gedrag: tactisch

Ik ga het ai-gedrag eens aanpassen om te kijken hoe dit ervaart. Ga nu een poging wagen op ‘dynamisch’ ipv ‘tactisch’

Rectificatie: Op ultiem op dynamische ai-gedrag zit er wel degelijk een wedstrijd tussen dat het echt onmogelijk is om te winnen (eindelijk uitdaging en wat vermaak haha)

Het valt mij ook op de het transfers-tabblad ook echt pas op 1-9-24 verschijnt als je de eerste window uit hebt staan.

Met welke camera spelen jullie, @robin-vg, @Fey2022, @Ryanajax? Ik merk dat dat qua gameplay echt een groot verschil geeft.

Voor diegenen die het spel te makkelijk vinden raad ik aan om de assistentie bij passen en schieten af te zetten. Speel eens full manual, da’s echt een uitdaging.

Hoe gebruiken jullie het trainingsplan? En dan vooral kwa fitheid.

Bij mij is er 1 centrale verdediger telkens uitgeput. Zelfs na een interland periode niet helemaal op 100% terwijl de rest dat dan wel is. En dan telkens aangeven dat ie wil vertrekken omdat hij regelmatig op de bank zit. Zeer frustrerend.

Staat je trainingsplan wel goed voor hem? En wat is zijn stamina?

70-80-70-80, zo blijft de scherpte goed en conditie ook. Handmatig kan ook nog altijd. Basisspelers op balans, reserve laten trainen op scherpte.

@Aogo dit merkte ik in fc24 ook al een aantal keer. Dan kwamen ze amper terug op conditie ondanks dat ze volledig rust kregen.

Hing dat energie euvel niet samen met een europese schorsing?

Dat zou kunnen maar vreemd dat het dan bijna 5 duels duurt voor dat degene weer fit is

Ik heb tussendoor gewijzigd, maar speel nu op EA Gamecam uit m’n hoofd.

Ik heb de camera op traditioneel staan en de aangepaste instellingen allemaal op standaard. Wat zou je aanraden voor een betere ervaring qua gameplay?

Heb hem een paar matchen geprobeerd en ik vind het opmerkelijk makkelijker om ruimte te vinden voor passen en ook onderscheppingen gaan vlotter. Wel echt wennen dat de camera zo ver meedraait.