Ik heb in mijn eerste transferperiode nog geen 1 aanbieding gekregen en zie ook geen transferactiviteiten bij andere clubs.
alst goed is had ik het aan gezet, maar schijnbaar heb ik dus toch geen transfersperiode aan in het 1e seizoen.
Ik heb in mijn eerste transferperiode nog geen 1 aanbieding gekregen en zie ook geen transferactiviteiten bij andere clubs.
alst goed is had ik het aan gezet, maar schijnbaar heb ik dus toch geen transfersperiode aan in het 1e seizoen.
Ik ben begonnen met een carrière met Blackburn en tot nu toe een en al frustraties:
In alle 4 competitie matchen al een rode kaart gepakt, waarvan 3 keer onterecht. Hoe kan dit?
Verschillende tactieken en formaties geprobeerd, niets lijkt te werken. Spelers maken geen loopacties, fullbacks maken geen overlap. Het lukt niet om een goal te maken.
Ik stel high press als tactiek in maar spelers zetten allesbehalve druk.
Iemand tips? Eventueel realistische sliders om het aangenamer te maken?
Je kan bij instellingen Email aanpassen, zo kun je verhelpen dat er geen meldingen komen.
Waar kan je dat precies aanpassen? Want ik loop er ook tegenaan.
Ik ontvang alleen de melding (mail) dat de aanbieding is ingetrokken namelijk
Vandaag eindelijk eens kunnen rondneuzen in het spel(door een onoplettendheid mijnswege in 2 seconden verwijderd, weer meer dan 3 uur tijd nodig gehad om het te herinstalleren, soit) maar … bij het instellen aan het begin van career mode, zag ik de optie bij verwachtingen bestuur geen uit staan, enkel geen ontslag. Ik had ergens gelezen dat je het ook kon uit zetten? Niet dat ik het per sé nodig heb, maar viel me op.
En wat zijn die Cranium faces top, zeg!
voortgang aanpassen wellicht(teminste op ps5)
ik weet niet welke knoppen dat op een pc spel zijn
Ik heb het idee dat de line-up in spiegel weergegeven word, best irritant ervaren meer mensen dit zo
Ik zag dit bij iemand die ook met Spurs speelt. Ik dacht hoezo speelt bij jou Udogie rb en Porro lb maar toen bleek dat in de wedstrijd dus niet zo te zijn. Spel zit vol bugs. Tactieken is ook een zootje. Als je custum tactic maakt groeien je spelers niet en als je tiki taka of counter kiest kun je hun taken niet aanpassen.
Dit spel neigt naar over compensatie, voor al het minimale van de afgelopen jaren, i.p.v gestaag door ontwikkelen
Bij mijn wedstrijd gisteren stond er een agent het verkeer te regelen op de middenstip.
Qua bug kan dit wel tellen,
Een kinderhand is al gauw gevuld… Of mensen hebben selectief geheugen? De bugs waarbij spelers/politie/stewards in T pose op het veld terechtkomen zit al meerdere jaren in de games. In plaats van slepende bugs oplossen komt er elke editie van Fifa/FC wel weer een nieuwe bug bij die word meegenomen naar volgend jaar. Careermode is wederom low hanging fruit wat EA afvinkt bij de spelers. Intro cutscenes wederom toevoegen na 1 jaar afwezigheid, volgens mij is er nog steeds geen grotere bank voor de wisselspelers en is het nog altijd max 7? Het is gewoon onwillendheid vanuit EA met enkel en alleen de focus op FUT. Jaar in jaar uit krijg je zoethoudertjes voor je kiezen wat echt 0,0 toevoegd. Eerst interviews die effect hebben op team/speler(s), toen trainingen met wedstrijdscherpte en nu weer een improved versie van spelermoraal. Het is allemaal oppervlakkige opsmuk wat je eenmalig zelf doet tot je alles kunt simuleren.
Kudos aan EA dat ze wel eindelijk een poging doen om de gameplay voor careermode wat meer realistisch te maken met die simulation preset. Maar ik kijk eerst de kat uit de boom hoe dat gaat na een paar updates, want je hoort de kindertjes alweer huilen dat ze niet meer op pace langs de verdediging kunnen lopen met hun credit card teams. Wedstrijdgameplay lijken ze goed mee bezig te zijn, onder voorbehoud dat FUT niet heel de game naar de tyfus helpt met toekomstige updates.
Goedendag, op dit moment bevalt me fifa redelijk, alleen in het begin had ik nog commentaar bij de wedstrijden maar nu opeens niet meer? Iemand die het ook heeft ? Of die de instellignen wil delen ?
Ik ontvang nog steeds geen aanbieding op de mail ondanks deze wijziging. Heeft iemand de gouden tip hoe ik wel die aanbiedingen kan ontvangen?
Wekelijks krijg ik meldingen dat aanbiedingen worden ingetrokken omdat ik ze niet beantwoord. Maar dan moet ik ze wel zien uiteraard!
Ik start vandaag eindelijk een nieuwe carrière, geef El Cholo nog een mooie zwarte das die uiteindelijk weg blijkt te zijn wanneer ik hem in de voorbeschouwing in beeld zie.
Nog straffer: wanneer ik het jeugdtornooi start (met 1 Spanjaard, 3 Tsjechen & 1 Australiër, for God sake) in de kwartfinales tegen Real 2-2 speel & de shoot out win met 3-2, staat er dat ik uitgeschakeld ben in het tornooi …
Denk dat ik het niet te nauw ga mogen oppakken met deze bugs, anders vergaat het spelplezier wel snel weg.
Weet iemand wat het probleem met check point is?
Kun je wat specifieker zijn want ik weet niet waar je het over hebt
Er schijnt een optie checkpoint te heten als je naar het opslag menu gaat, maar het schijnt ook je game te vernachelen
De opties checkpoints heb ik wel gezien bij het opslaan, maar nog geen gebruik van gemaakt, maar het zou mij niet verbazen als er iets mis mee is. Telkens als ik een carrière start zet ik ook de trainingen voor wedstrijden uit, maar die blijven steeds doodleuk terugkomen.
Over de gameplay ben ik tevreden in de zin van de snelheid, maar verder is het bij mij een grote ramp. Beide elftallen staan met de verdediging op de middellijn (ik heb bij mijn tactiek de laatste linie op 15 staan) en zonder ook maar enige moeite te doen staan er twee man vrij voor de keeper aan beide kanten. Met de meest verdedigend ingestelde rollen mogelijk laten mijn middenvelders en backs werkelijk iedere man vogelvrij lopen en de centrumverdedigers lijken liever ook niet in de zestien te komen. Ik speel met de sliders op simulatie en CPU gedrag op dynamisch. Iemand tips wat ik zou kunnen wijzigen om het enigszins bespeelbaar te krijgen of ervaren andere dit probleem ook?
Waar ergens staat dit menu?
Is het probleem nu verholpen, anders is dit wel een tegenvaller om een carrière te starten natuurlijk.