Ik speelde daarnet ‘n heel leuke & intense wedstrijd in een kolkend Sam Mamés tegen Athletic (1-1). Een partij waar het voortdurend op & neer ging waar eindelijk beide verdienden te winnen.
Hopelijk nog van zo’n type wedstrijden komend seizoen!
Ik speelde daarnet ‘n heel leuke & intense wedstrijd in een kolkend Sam Mamés tegen Athletic (1-1). Een partij waar het voortdurend op & neer ging waar eindelijk beide verdienden te winnen.
Hopelijk nog van zo’n type wedstrijden komend seizoen!
Zoals eerder gemeld in een ander topic ben ik inmiddels met Spurs begonnen.
Premier League is wel echt een ander niveau.
Won eerst 2-4 bij Leicester en thuis geflatteerd met 5-1 van Everton.
Om vervolgens 7-2 te verliezen bij Newcastle en thuis geflatteerd te verliezen van rivaal Arsenal met 1-4…
Waren er bij mijn wedstrijden maar zoveel goals… alles eindigt in 1-0, 0-0, 0-1 en heel soms zelfs een 1-1…
Waar zetten jullie de CPU op? Ik heb nu telkens ‘tactisch’ gekozen, omdat mij dat het beste leek, maar begin toch te twijfelen.
Ik weet echt niet waar ik dit het beste kan delen want ik vind dit forum vreselijk onoverzichtelijk maar denk dat ik hier toch heel veel mensen blij mee kan maken.
Ik heb een mod gemaakt waarbij je de scheepshoorn hoort voordat ‘I Will survive’ afspeelt bij een Doelpunt van Feyenoord, ook zingen de supporters nu mee, en ook de goalsound van PSV bevat nu een stadion versie wat beter doorgalmt.
Gebruik Fifa mod manager om ermee te spelen.
Title Update 4 zit er aan te komen. Het blijkt een grote te gaan worden, met ondermeer Portman Road, het stadion van Ipswich. Wat ik me afvroeg, hoeveel onder jullie starten na zo’n update, een nieuw CM-save?
Ik ben (andermaal) afwachtende wat betreft aanpassingen in CM-mode & real faces … Anders wordt het m’n derde herstart.
Wanneer is de release? Ik houd er bijv met de winterupdate wel rekening mee.
Verschillende bronnen & Ipswich zelf zeiden vandaag. Dus deze wordt dan de grote winterupdate?
Nee bedoel meer dat ik er rekening mee houdt als de transferperiode in januari voorbij is. Vaak is er dan een grote transfer en ratingsupdate.
Ah, die update. Ja, dan mogen we idd opnieuw beginnen.
Nog geen Portman Road te zien, zal we weer een loze belofte zijn.
Hopelijk worden enkele zware bugs er ook uitgehaald bij de volgende update.
Toen ik een carrière begon met Bødo/glimt ook eens de simulatie aangezet tot aan de europese wedstrijden.
Blijkt dat ik uiteindelijk toch niet deelnam en zag dat Tottenham 36 keer in de Europa League competitie zat.
Verder gesimuleerd en Tottenham werd dus eerste,…en laatste en alle plaatsen ertussen.
Volgensmij komen die updates altijd op vrijdag, zover ik weet.
Is het zo dat de stadions automatisch geüpdate worden in je carriere of moet je een nieuwe carriere aanmaken om met de nieuwe stadions te kunnen spelen?
Zover ik weet moet je echt een nieuwe carrière beginnen helaas, dat was de vorige edities wel altijd het geval in ieder geval.
Zag in ieder geval dat er deze vrijdag geen update is geweest.
Ja vreemd, keek gisteravond ook even maar zover nog niets…
Idem, geduldig zijn …
In EA Sports FC 24 kon je nog een speler een beetje van zn positie schuiven dus bijvoorbeeld wat dichter bij de spits zetten , weet iemand hoe je dat doet in EA Sports FC 25 ?
Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af. Erg irritant.
Dat gaat niet. Je hebt nu totaal andere tactieken. In teammangement kunt je met bal en zonder bal je opstelling bepalen.